Hop til indhold
Flqdeis

Vil du være med på en kigger?

Recommended Posts

Dav

Jeg sørger en frisk fyr (og kvinde, hvis du kigger med) som kunne synes det var interessant at være med på en kigger. Du er velkommen til at sidde og underholde dig selv, og jeg kan ikke fuldstændig afvise at jeg er klar på at give et bj selv - men det er ikke udgangspunktet.

Om du er ung eller gammel, tyk eller tynd spiller ingen rolle - bare du er seriøs. Jeg er desværre blevet brændt af en del gange i det her setup.

Det skal ikke koste dig noget (ud over eventuel merpris for pigen).

Du skal kort sagt - bare hygge dig med at se på.

Det bliver forhåbentlig om en 3 ugers tid, en hverdag i tidsrummet 10-14 i Københavnsområdet.

Skriv gerne en melding her eller pb hvis du kender piger som er interesseret eller om dine egne oplevelser og forventninger hermed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder spændende

Kan se du har søgt tidligere, er det lykkes for dig at få en kikker med?

Hvad vil agten indeholde?

Alm sex, bj, anal?

Skriv gerne en PM når du kender kvinden og tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min umiddelbare tanke er at der er gensidig fransk - vil kvinden også lege med græsk er det også ok, men ikke afgørende for mig. Ellers bare helt almindelig "frem og tilbage" - hvor jeg tænker vi prøver at finde en position hvor der er er rimeligt udsyn

Det bliver i øvrigt med gummi

Redigeret af Flqdeis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flqdeis skrev, 1 time siden:

Min umiddelbare tanke er at der er gensidig fransk - vil kvinden også lege med græsk er det også ok, men ikke afgørende for mig. Ellers bare helt almindelig "frem og tilbage" - hvor jeg tænker vi prøver at finde en position hvor der er er rimeligt udsyn

Det bliver i øvrigt med gummi

Sjovt du vælger at  springe det første spørgsmål over i LystTilSM indlæg ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 7 timer siden:

Sjovt du vælger at  springe det første spørgsmål over i LystTilSM indlæg ;) 

Fair nok - nej, det er ikke lykkedes. Til gengæld er jeg blevet brændt af de gange jeg har prøvet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...