Hop til indhold

Recommended Posts

I sidste uge havde jeg fornøjelsen af at besøge Vixen på et hotel i Aarhus. Og det var virkelig godt.

Ønsket fra hendes side var, at hun skulle være maskeret, at vi ikke måtte tale og at jeg bare skulle komme ind og tage hende. Den var jeg helt med på.

Jeg kom frem og fik værelsenr., gik op til værelset, hvor Vixen stod klar på alle fire midt på sengen med en fræk blondehætte over hovedet. Hun er virkelig fræk, blond, slank og veltrænet. Og så var det ellers bare om at gå igang. Det blev til en hed fræk halv time, hvor vi begge gav den fuld gas. Anonymiteten og det, at hendes kæreste var ude at gå en tur i mens, var utrolig pirrende for mig.

Jeg skal helt klart besøge hende igen, når økonomien lige er til det. Hun er bestemt ikke i den billige ende, til gengæld får man noget unikt.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/61072-vixenida/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jens P skrev, for 9 timer siden:

Ja wish i was there !! Lyder som en Drøm !! En vågen Drøm !!;)

Jeg har hende i kikkerten, hun er for lækker. Hvad koster sådan en runde, 30 min?

Del dette indlæg

Link til indlæg
sørenslem skrev, for 13 timer siden:

I sidste uge havde jeg fornøjelsen af at besøge Vixen på et hotel i Aarhus. Og det var virkelig godt.

Ønsket fra hendes side var, at hun skulle være maskeret, at vi ikke måtte tale og at jeg bare skulle komme ind og tage hende. Den var jeg helt med på.

Jeg kom frem og fik værelsenr., gik op til værelset, hvor Vixen stod klar på alle fire midt på sengen med en fræk blondehætte over hovedet. Hun er virkelig fræk, blond, slank og veltrænet. Og så var det ellers bare om at gå igang. Det blev til en hed fræk halv time, hvor vi begge gav den fuld gas. Anonymiteten og det, at hendes kæreste var ude at gå en tur i mens, var utrolig pirrende for mig.

Jeg skal helt klart besøge hende igen, når økonomien lige er til det. Hun er bestemt ikke i den billige ende, til gengæld får man noget unikt.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/61072-vixenida/

Var lige lidt for hurtig, og fik citeret det forkerte indlæg. Ja - hun ser bestemt ud til at være noget af en babe. Lyder også til at hun giver den gas. Hvad koster sådan en runde, 30 min.? 1200-1500 kr for de bedste plejer jo at være max. ALT incl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pedersen999

Nu spørger jeg sikkert mega dumt, men hvordan pokker kommer man i kontakt med hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lavede en announcelight for et par måneder siden, men det faktisk fungerer bedre at skrive i chat på Eroguide her eller via min Instagram.

Også det med annonce, ender med at for mange skriver haha. Søger kun sommetider, så kan ikke svare fuldstændigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pedersen999
Vixenida skrev, den 8.11.2023 at 11:57:

Lavede en announcelight for et par måneder siden, men det faktisk fungerer bedre at skrive i chat på Eroguide her eller via min Instagram.

Også det med annonce, ender med at for mange skriver haha. Søger kun sommetider, så kan ikke svare fuldstændigt. 

Har skrevet en mail til dig i går ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...