Hop til indhold
Rejsenetværk

Canard à la presse på Hotel d’Angleterre

Recommended Posts

Hvis du ikke er abonnent, så se denne video.
Og hvis du er, så læs artiklen også.

Måske kan abonnenter ikke se den video der indleder artiklen for ikke abonnenter.
Men så log bare af og ind, hvis du er abonnent.

Mortensaften i verdensklasse: Jeg har været besat af denne legendariske ret i 40 år, men jeg har aldrig smagt den. Før nu
Retten er oprindeligt skabt i Frankrig for det fine borgerskab og kræver et helt særligt sølvaggregat. 
Men nu er den også at finde på dansk jord – og det skulle prøves. Berlingske har fået serveret verdens vildeste and.

--------------------------------

Jeg har nu fået en ny ambition, om at jeg skal have den her oplevelse en gang i livet på Restaurant Marchal!

Hvad med jer, vil I også nu gå efter at få denne oplevelse?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej Rejsenetværk
Jeg tror nu nok at jeg ville tage på La Tour. d’Agent, hvis det skulle være,  men 300-400 € er stadig en sjat for et måltid….

vh A Goodfuck

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Rejsenetværk skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har nu fået en ny ambition, om at jeg skal have den her oplevelse en gang i livet på Restaurant Marchal!

Jeg har ikke prøvet retten på Marchal. Men det er jo en af byens bedre steder, så den er sikkert god. Og sikkert også taget af menu'en igen meget snart. De skifter jo (meget) jævnligt.

Jeg har derimod fået retten på Tour d'Argent i Paris. Bordet helt nede i enden ved hjørnevinduet og en fantastisk udsigt. Det kan godt være at en del af oplevelsen var udsigten og betjeningen - men jeg husker anden som noget af det bedste jeg nogensinde har spist. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har derimod fået retten på Tour d'Argent i Paris. Bordet helt nede i enden ved hjørnevinduet og en fantastisk udsigt. Det kan godt være at en del af oplevelsen var udsigten og betjeningen - men jeg husker anden som noget af det bedste jeg nogensinde har spist. 

Retten står som en signaturret på Marchals kort. mon ikke den får lov til at blive der et stykke tid endnu.

mht Tour d'Argent; ingen tvivl om at hele set-up'et er med til at højne oplevelsen, fantastisk udsigt til Seinen fra en af Paris ældste restauranter osv,,,,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh er der 2 Restauranter i Paris med det samme navn?

La Tour d'Argent

19 Quai de la Tournelle, 
75005 Paris, Frankrig

På Google maps

--------------------------------------

LA TOUR D'ARGENT

15 Quai de la Tournelle, 
75005 Paris, Frankrig

På Google maps

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Rejsenetværk skrev, for 8 minutter siden:

Øh er der 2 Restauranter i Paris med det samme navn?

La Tour d'Argent

19 Quai de la Tournelle, 
75005 Paris, Frankrig

På Google maps

--------------------------------------

LA TOUR D'ARGENT

15 Quai de la Tournelle, 
75005 Paris, Frankrig

På Google maps

Venlig hilsen
Rejsenetværk

den 2. er den rigtige.... 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er den samme ejer, den første er deres Cafe, det er det sidste link du skal bruge, som er deres restaurant, hvor anden også er på menu kortet, bemærk retten kun serveres for 2 personer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
goodfuck skrev, for 2 timer siden:

Retten står som en signaturret på Marchals kort. mon ikke den får lov til at blive der et stykke tid endnu.

Måske. Men den var der ikke sidst jeg var der, så længere end til lige efter nytår, tvivler jeg på den er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må prøve om jeg kan lokke de 2 gode venner med, som plejer at lægge ud for os begge når jeg skal kunne nyde alkohol til maden.
Lang historie for dem der ikke har læst mig skrive det før.

Men den korte version er at jeg lægger kort og penge hjemme, for så kan jeg ikke komme til at drikke for meget.
Så har jeg bare mit pendler kort på mig.

Den slags aftaler kræver at man kender hinanden godt nok til det, og hvis nogle i princippet er villige til samme aftale med nogle de har tillid til.
Så vil jeg gerne lære nogle at kende her på EG til det, hvis de er interesseret?

Selvfølgelig starter vi ikke med at gå ud sammen, sådan som jeg og mine venner gør det med den aftale vi har.

Men København er fuld af muligheder for luksus brunch og frokost, hvor jeg for min part sagtens kan undlade at nyde alkohol til.
Og jeg derfor også kan medbringe egen mulighed for at jeg kan betale for mig selv.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...