Hop til indhold
AgentLeman

katerina østerbro - fatter ikke jeg vil se hende igen

Recommended Posts

jeg læste anmeldelsen af @dhnmdst og forstod ikke rigtig hvorfor han skriver , at han bare så bort fra alle de negative ting med katerina . det forstår jeg nu

https://nympho.dk/n14731/4502/katerina/

havde en super ligegyldig oplevelse med hende , men hold da kæft hun er smuk og jeg vil gerne se hende igen ... !

katerina er en af de smukkeste gper jeg har været sammen med . billederne er af hende , men hun ved tydeligvis ikke hvor smuk hun selv er , når hun vælger de billeder

pigen er høj , jeg vil gætte på 175 cm også selvom hun skriver 170 . hun har det smukkeste ansigt og den smukkeste krop . naturlig store bryster , som sidder perfekt og føles tunge og dejlig bløde . de er nu mine ynglings nogensinde og jeg har set nogle stykker i mit liv

de perfekte bryster kompensere hun med en af de mest løse fisser jeg har prøvet . og jeg har set nogle stykker i mit liv. så nogen retfærdighed må der være i verden hehe

katerina kan ikke et ord engelsk . jeg har aldrig brugt så meget google translate som med hende . men det er ok og føles ikke akavet , fordi hun er smadder sød . kan dog være en udfordring undervejs i akten

selve akten foregik på en sofa , meget lille og gav en ringe oplevelse . man kunne jo intet og det skabte en afstand i forhold til gfe da man ikke kunne ligge og cuddle to personer

hun giver ligegyldig bj , ligegyldig sex , ligegyldig gfe , minimal reaktion under slik , kys uden tunge , dårlig sofa , intet engelsk . så hvorfor har jeg stadig lyst til at se hende igen ??

tror jeg mest af alt fik en øjengasme .

Redigeret af AgentLeman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min oplevelse var præcis lige som der bliver beskrevet. Superflot pige med de lækreste bryster. Var overrasket over at hun var så høj, havde set frem til at møde en  pige på 170 cm. var lidt supermodel over hende. Min lillemand ville ikke som jeg , da han SLET ikke kunne mærke hendes fransk.Det endte med at jeg gik uden forløsning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 47 minutter siden:

jeg læste anmeldelsen af @dhnmdst og forstod ikke rigtig hvorfor han skriver , at han bare så bort fra alle de negative ting med katerina . det forstår jeg nu 

Godt vi er enige :) 

Det med fissen er slap…ja det er den nok

Fordelen er måske at man kan lidt længere og for dem med større vedhæng er der bedre plads ;) 

Jeg drømmer stadig om synet af hende helt uden makeup og som du skriver, hun fatter ikke selv hvor smuk og lækker hun er

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaaaaamen .. Hva fanden laver jeg foran computeren - jeg er langsom i opfattelsen ..åbenbart :blink: .. jeg må sgu afsted :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
henriknielsen skrev, for 11 minutter siden:

Min oplevelse var præcis lige som der bliver beskrevet. Superflot pige med de lækreste bryster. Var overrasket over at hun var så høj, havde set frem til at møde en  pige på 170 cm. var lidt supermodel over hende. Min lillemand ville ikke som jeg , da han SLET ikke kunne mærke hendes fransk.Det endte med at jeg gik uden forløsning. 

Ahhh . nej hvor nederen .. men det kan ske for selv den bedste ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morning guys. So it’s her manager we write with? she is a babe!  action is on a small couch?. Doesn’t sound like much GFE but she is hot?

Del dette indlæg

Link til indlæg
meUsex skrev, for 8 timer siden:

Morning guys. So it’s her manager we write with? she is a babe!  action is on a small couch?. Doesn’t sound like much GFE but she is hot?

It’s her we write with…

The rest of your questions are already answered…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle de gode anmeldelser pirrede min nysgerrighed og jeg måtte også ind forbi Katerina.

Det gode… hold nu op nogle smukke bryster - de sidder virkelig godt og de er bløde og ægte. Fantastiske…

Hun er høj og slank uden at være mager. En virkelig lækker krop.

Iøvrigt også et kønt ansigt - det er jo hver sin smag men jeg er ikke helt oppe at ringe som nogle af de andre brødre.

Det sløje… hun har utroligt mange gæster og virker generelt lidt “slidt”, eller udkørt om man vil. Generelt manglende indlevelse, men det er der nok ikke noget at sige til hvis der kommer en ny hver time. 

AgentLeman skrev, den 10.11.2023 at 22:54:

hun giver ligegyldig bj , ligegyldig sex , ligegyldig gfe , minimal reaktion under slik , kys uden tunge , dårlig sofa , intet engelsk . så hvorfor har jeg stadig lyst til at se hende igen ??

Jeg havde præcis den samme oplevelse, men jeg kommer ikke igen grundet det netop manglende nærvær.

hun er her iøvrigt til 1. Dec

Del dette indlæg

Link til indlæg
ny_kjs skrev, for 4 minutter siden:

Er hun ikke en del af Photoshop banden?

Nej, slet ikke - hendes billeder er taget uden filter. Eller det ved jeg ikke om de er, men det vil jeg tro de er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maspero skrev, for 10 timer siden:

Nej, slet ikke - hendes billeder er taget uden filter. Eller det ved jeg ikke om de er, men det vil jeg tro de er. 

Ok det er nemlig bare, når jeg samlinger og zoomer in, så virker det til at der er sammen fald med nogle modermærker?

Men jeg kan da tage fejl  

Redigeret af Keeper
Billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det OK at lægge billeder af pigerne op på denne side? Når de har taget deres annoncer væk fra nettet ligger de stadig her på forum. Det er da ikke så rart for pigerne at blive arkiveret til evighed her på Forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal ikke kunne sige om der er fjernet et modermærke. 

Se iøvrigt under retningslinjer: 2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 8 minutter siden:

Er det OK at lægge billeder af pigerne op på denne side? Når de har taget deres annoncer væk fra nettet ligger de stadig her på forum. Det er da ikke så rart for pigerne at blive arkiveret til evighed her på Forum.

Overhoved ikke, så nu er de beskåret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 21 timer siden:

It’s her we write with…

tror faktisk ikke det er hende man skriver med . har på fornemmelsen det er en anden specifik gp som hjælper hende

men hvad ved jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold op en gang spild af penge!!

Billederne er ægte nok, men det er nok også det eneste der er ægte. Betaler for noget som hun slet ikke lever. Da pengene først havde skiftet hænder stoppede et søde tone. Pludselig var det vi havde aftalt ikke længere muligt. Kys kostede ekstra, come on body kostede ekstra, bad sammen kostede ekstra. BJ uden kondom kostede ekstra. Jeg har besøgt et par glædes piger, men aldrig haft sådan en dårlig opleverel.

Jeg havde betalt for 45 min, men da hun gang efter gang bad om ekstra penge mistede jeg lysten. Så efter 15 min havde jeg fået nok, jeg bad om vi stoppede og synes kun det var fair hun gave min nogle af pengene tilbage. Men nej, det ville hun ikke. Hun beklagede at hun ikke var så god til engelsk, men nu havde hun afsat tid til mig og bla, bla bla.

Hold jer væk, det er spild af penge. Det eneste man får ud af at besøge hende er en dårlig oplevelse!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

tanken om at se den perfekte krop igen betød at jeg i sidste uge besøgte pigen igen . det fortryder jeg

pigen er lige så gudesmuk som sidst . nyt sted og nu med en rigtig seng . desværre to enkeltsenge sat sammen , men det fungerede til formålet og betydeligt bedre end sidst jeg besøgte hende

havde måske håbet at gensynet ville gøre et eller andet ved hendes tilgang til arbejdet . men fik samme ligegyldige oplevelse som sidst . forskellen denne gang var , at jeg allerede havde smagt det guddommelige og derfor var mit andet besøg mindre imponerende

burde have beholdt mindet om hendes krop i stedet . mit andet besøg har lidt ødelagt det for mig .

jeg kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...