mstp 7 Skrevet 14. Januar, 2014 Kimora den skønne hos Pussygirls Tilbage i februar besøgte jeg lækre Kimora hos Seductiongirls. Jeg var blevet lokket af hendes frække billeder, samt hendes tekst, hvor hun teaser med at hun har en tungepiercing. Jeg havde nemlig aldrig kysset en kvinde med tungepiercing. Dette besøg betød at jeg var nødsaget til at besøge hende igen - så dejligt var det. Heldigvis fik jeg i december mulighed for at besøge hende i Horsens hos Pussygirls - det var igen en oplevelse ud over det sædvanlige. Pussygirls ligger i et diskret byhus midt i byen på en stille vej - rummet er delt op i en blid og hård afdeling - det er ikke så stort, men der er de ting der er brug for - og ved mit besøg foregik det i det blide rum, der er domineret af en dobbeltseng. Kimona er en meget smuk og slank kvinde med en fantastisk krop, der har en utrolig gylden farve. Når man møder Kimora går der ikke lang tid fra man er trådt ind ad døren og til hun har smidt den sparsomme beklædning og man kysser hende - og det er en fantastisk dejlig oplevelse at kysse sådan en dejlig kvinde. Straks smider vi os på sengen og Hun begynder at slikke mine spændte nosser. Efter et stykke tid har hun fået lirket gummi på pikken og sutter så det er en fryd, tungen spiller om pikken og hun lader sin piercing danse rundt om det spændte hoved...... Derefter er det min tur til at smage hende - og det er en fantastisk oplevelse at slikke hendes glatbarberede mis. Kimora reager tydeligt og lydeligt på min tunges kærtegn. Jeg slikker helt fra hendes lækre bagerste hul og om til klitoris, jeg nyder at smage begge de delikate huller og Kimora stønner højlydt. Nu kan jeg ikke holde mig tilbage længere og må mærke pikken inde i hendes lækre, varme mis. Vi knepper, mens vi udveksler dybe tungekys og igen mærkes hende spiring tydeligt.... Efter at have kneppet i flere stillinger kommer jeg virkeligt kraftigt og må trække mig rystende ud af hende.... Der er god tid til snak og bad efter sceancen og jeg skal helt sikkert besøge smukke Kimora igen..... http://pussygirls.dk/news.php 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 15. Januar, 2014 Tak, for din anmeldelse Her er et direkte link til den smukke http://pussygirls.dk/plugins/sgallery/gallery.php?view.114.1.1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mstp 7 Skrevet 16. Januar, 2014 Tak, for din anmeldelse Her er et direkte link til den smukke http://pussygirls.dk/plugins/sgallery/gallery.php?view.114.1.1 Merci Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 35 Skrevet 16. Januar, 2014 Hvordan er priserne hos Pussygirls? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøverda 0 Skrevet 17. Januar, 2014 Det er jeg også nysgerrig omkring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mstp 7 Skrevet 17. Januar, 2014 Jeg gav 1200 for en halv time. Jeg lagde ikke mærke til de øvrige priser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mstp 7 Skrevet 17. Januar, 2014 Jeg gav 1200 for en halv time. Jeg lagde ikke mærke til de øvrige priser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skadoogie 0 Skrevet 21. Januar, 2014 Tak for god anmeldelse. Jeg har selv besøgt hende i Århus for et stykke tid siden. Hun er den næst meste fantastiske massagepige jeg har oplevet....hun er så lækker og lever sig helt ind i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg