Kongenmikkel 97 Skrevet 11. November, 2023 (edited) Hej friske fyre Vi er et frisk par i 40” erne og der søger primært efter faste husvenner og pt søger vi en frisk fyr til i morgen (søndag) og mandag formiddag Der er mulighed for trekant eller få Q alene mens M kigger på M forlader aldrig rummet så er det et problem så er det ikke os du skal henvende dig til men på sigt hvis man bliver fast husven så vil Q være muligt alene Vi søger fyre fra 50 til 70 år og vi forventer højde og drøjte passer sammen samt man er renlig osv . På sigt tilbyder vi også mindre gangbang for maks 5 fyre Da det foregår ved os selv er der pt ingen billeder men du/i bliver ikke skuffet Prisen er fra 2000 og op alt efter ønske og vi ved prisen er i den tunge ende men varen leveres også af den smukke Q så du/i vil ikke fortryde Så skriv hvad i har lyst til på mail [email protected] og vi tager den Redigeret 11. November, 2023 af Kongenmikkel 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andersen13 41 Skrevet 11. November, 2023 Hun ser virkelig dejlig og fræk ud. Er desværre ikke i aldersgruppen, men hvis i en dag søger noget yngre eller mangler fyrer til GB så er jeg klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 97 Skrevet 11. November, 2023 Jaruff skrev, for 59 minutter siden: Flot billeder Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 97 Skrevet 11. November, 2023 Andersen13 skrev, for 46 minutter siden: Hun ser virkelig dejlig og fræk ud. Er desværre ikke i aldersgruppen, men hvis i en dag søger noget yngre eller mangler fyrer til GB så er jeg klar Hva din alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaruff 76 Skrevet 11. November, 2023 Kongenmikkel skrev, for 11 minutter siden: Takker Sendt email Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 120 Skrevet 11. November, 2023 Hvor i landet befinder i jer ? mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 97 Skrevet 11. November, 2023 Fri fugl skrev, for 3 minutter siden: Hvor i landet befinder i jer ? mvh Slagelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 120 Skrevet 11. November, 2023 Kongenmikkel skrev, for 1 minut siden: Slagelse Uha, hun er god nok lækker, men der er nok lige langt nok fra det nordjyske til at være fast husven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andersen13 41 Skrevet 11. November, 2023 Kongenmikkel skrev, for 3 timer siden: Hva din alder 31 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 97 Skrevet 12. November, 2023 Andersen13 skrev, for 7 timer siden: 31 Ja det nok lige ungt nok sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moppydick 150 Skrevet 12. November, 2023 Fristende Q her er en viril velsoigneret slikken mand med erfaring i at være flere på et lagen 51 fra jeres nærområde så måske jeg kan bruges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik54 1 Skrevet 13. November, 2023 Kære i 2 Jeg er meget interesseret i jeres “koncept” her, ser frem til et positivt svar (pm).. ps. ungdommelig, viril på “kun” 56 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 97 Skrevet 14. November, 2023 moppydick skrev, den 12.11.2023 at 22:17: Fristende Q her er en viril velsoigneret slikken mand med erfaring i at være flere på et lagen 51 fra jeres nærområde så måske jeg kan bruges Hej det kan du så smid en pb eller mail 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 97 Skrevet 14. November, 2023 Frederik54 skrev, for 17 timer siden: Kære i 2 Jeg er meget interesseret i jeres “koncept” her, ser frem til et positivt svar (pm).. ps. ungdommelig, viril på “kun” 56 år. Hej Det lyder spændende så smid en pb eller mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg