Hop til indhold
Pianistinden

Mandag morgen

Recommended Posts

StevyC skrev, for 4 minutter siden:

Vild stil 

Det var hans reaktion på at jeg bad om en fyldestgørende henvendelse jf hvad der står i min annonce :) men ja....man kan undre sig over hans syn på GP'er når han selv benytter sig af dem :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle tilfælde skal man bare vende kinden til, man bliver aldrig klogere på det/dem, tværtimod så kommer der så meget larm i kølvandet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 minutter siden:

.man kan undre sig over hans syn på GP'er når han selv benytter sig af dem :lol:

Jeg syntes egenlig at hans svar siger meget om hans syn på GP’er.

Han skulle nok lige været blevet i sengen en time mere sådan en grå mandag morgen…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

hmmmm...hvad er dit motiv for at udgive en sms på 2 svar ?????

Hvad er der gået forud ?....måske lidt morgensur, og har behov for at blive bekræftet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 45 minutter siden:

Hvad er der gået forud ?....måske lidt morgensur, og har behov for at blive bekræftet ?

Jeg havde været på oppe i 2 timer da han skrev (og både fået morgenmad OG kaffe) så jeg var ikke morgensur  - det har jeg vidst til gode at prøve endnu.

Hvilken bekræftelse vil du gerne have at jeg ønsker mig? For så tager jeg bare den, hvis det kan gøre din dag bedre B)

P.s: det er en mail korrespondance....ikke sms

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for påmindelse om at vi, som kunder, også påvirker jeres liv med det vi skriver. Det er sket før at jeg har overset et eller andet i en annonce og får jeg så et svar i samme stil som denne, svarer jeg altdi høfligt: Selvfølgelig, jeg havde vist lidt for travlt. Det koster ikke noget. Omvendt vil jeg sige, at jeg - selv i tilfælde med ikke-aggressiv politik - møder nogen piger som bare sender megasure beskeder hvis de synes man er en tumpe der ikke forstår noget som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Pianistinden skrev, for 19 minutter siden:

Jeg havde været på oppe i 2 timer da han skrev (og både fået morgenmad OG kaffe) så jeg var ikke morgensur  - det har jeg vidst til gode at prøve endnu.

Hvilken bekræftelse vil du gerne have at jeg ønsker mig? For så tager jeg bare den, hvis det kan gøre din dag bedre B)

P.s: det er en mail korrespondance....ikke sms

joooo....nu er det jo dig som igen vil sprede bad vibes, og du må jo vide dit motiv ?

....og må da håbe for dig at din mission lykkedes, og dermed beriger din dag, gooo dag trods alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 13 minutter siden:

Tak for påmindelse om at vi, som kunder, også påvirker jeres liv med det vi skriver. Det er sket før at jeg har overset et eller andet i en annonce og får jeg så et svar i samme stil som denne, svarer jeg altdi høfligt: Selvfølgelig, jeg havde vist lidt for travlt. Det koster ikke noget. Omvendt vil jeg sige, at jeg - selv i tilfælde med ikke-aggressiv politik - møder nogen piger som bare sender megasure beskeder hvis de synes man er en tumpe der ikke forstår noget som helst.

Jeg skriver i min annonce at hvis man ikke høre fra mig må man tilbage til tegnebrættet og se om der er noget man har glemt.

I dette tilfælde var billedet utydeligt og han havde ikke skrevet sit tlf nr så jeg beder om hans tlf nr og et nyt billede.

Han svarer: 'Så glemmer vi det bare ha ha' Hvorefter jeg skriver: Helt fint, husk ect ect. Det reagerede han så fortørnet på.

Jeg undre mig over at man kan blive så stødt over at blive korrigeret :huh: jeg afviste ham ikke, jeg bad i stedet om en fyldestgørende henvendelse. Jeg kunne bare have ladet være med at svare (som jeg skriver i annoncen at jeg gør når henvendelsen ikke er komplet) men det jeg kunne se af det han havde sendt, havde han faktisk et dejligt smil. 

Dr Jekyll - Mr Hyde?....eller et curling barn, hvem ved :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 8 minutter siden:

joooo....nu er det jo dig som igen vil sprede bad vibes, og du må jo vide dit motiv ?

....og må da håbe for dig at din mission lykkedes, og dermed beriger din dag, gooo dag trods alt.

Well så er vi ude i den der med afsender og modtagers intentioner ved udveksling af informationer - at de går forbi hinanden. Vi modtager informationer og tolker dem efter hvad humør vi selv er i.

Så hvis du synes at jeg spreder bad vibes, så håber jeg at din dag slutter bedre end den startede :)

Ovenstående opslag har ikke andre intentioner end at bringe et smil frem på læberne hos folk der kan se det fjollede i at opføre sig sådan og især hos mine kolleger som kender alt til den slags "vendekåber"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Pianistinden skrev, for 11 minutter siden:

Så hvis du synes at jeg spreder bad vibes, så håber jeg at din dag slutter bedre end den startede :)

negativitet, avler negativitet....kan ikke lige se hvad du vil vil med dine pegen fingre af andre, er immun over for jer pigers humør svingninger, få nu en god dag...op med humøret, der er mange positive muligheder, også for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 15 minutter siden:

negativitet, avler negativitet....kan ikke lige se hvad du vil vil med dine pegen fingre af andre, er immun over for jer pigers humør svingninger, få nu en god dag...op med humøret, der er mange positive muligheder, også for dig.

Har du ingen humor hvor kommer al den indestængte vrede fra ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Jeg skriver i min annonce at hvis man ikke høre fra mig må man tilbage til tegnebrættet og se om der er noget man har glemt.

Tja så specifikt har jeg ikke lige udtrykt mig. Men spørger, som du også gjorde i dette tilfælde, efter de info der mangler. Bliver de ved at undvige eller svare i øst når jeg spørger i vest. Så bliver jeg bare tavs. Nogen gange ender samtaler der, og andre gange går der noget tid så kommer “hvorfor svarer du ikke”. “Øh fordi du ikke gør…” så vågner de som regel lidt op. Det sorterer ret godt fårene fra bukkene. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

Lige gyldigt hvad der går forud, så er det vel aldrig ok med den slags beskeder? 

Formålet med tråden er måske ikke at hænge nogen ud, eller pege fingre - men derimod at vise hvad vi bliver mødt med i vores indbakke fra tid til anden? 

De færreste i servicefaget kan slippe igennem et liv på arbejdsmarkedet, uden at blive mødt med en dårlig attitude, ukvemsord og sure opstød.. Men er det nogensinde ok at sende den slags afsted, verbalt eller skriftligt? 

Det er sikkert rigtigt at "jer piger" kan have nogle "humør svingninger" (citat fra kommentar længer oppe) en gang i mellem, men der er også nogle der ligger en ære i at give en god service og møde potentielle kunder med en positiv retorik. Så kan det være ret meget op af bakke hvis man bliver mødt med en negativ attitude gange på gange, bare fordi afsenderen potentielt har nogle issues med andre piger på markedet, eller har issues med sig selv... ^_^

Ja, man kan vælge at lukke øjnene og bare slette mailen, men det ændrer ikke på at der igen i morgen formentlig ligger et lignende svar, og igen dagen efter... Til sidst bliver man bare træt og har lyst til at råbe hele verden op, for hvor pokker går det galt siden det er blevet ok at snakke/skrive sådan til andre? (her snakker jeg både om GP'en, kassedamen, manden i bussen, osv..) 

Vi kan alle starte et sted, og grine af den slags tilfælde - og med ét avler negativitet ikke længere negativitet... Qua grinesmiley ser jeg ikke tråden som et surt opstød, end ikke negativt - men forstår godt hvor du kommer fra... Sikkert sammen sted som mig, der bliver provokeret når der bliver snakket grimt om den "gruppe" jeg selv er i - det kræver nemlig lidt selvindsigt og selvironi at kunne grine af sig selv... -_-<3

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Dillermand Junior skrev, for 41 minutter siden:

Har du ingen humor hvor kommer al den indestængte vrede fra ? 

du kan se en vrede, hmmm så er det desværre der hvor du ikke har fattet sammenhænget....ok,fair nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 10 minutter siden:

du kan se en vrede, hmmm så er det desværre der hvor du ikke har fattet sammenhænget....ok,fair nok

Synes jeg fatter fint du er den eneste i tråden der hinter at TS intentetion er negativ og snakker om at hænge ud, vi andre tog tekst med emojis som et med glimt i øjet opslag der bare viser hvad GPerne nogen gange udsættes for som der rystes på hovedet af og som  @Pianistinden har overskud nok til at tage med humor og glimt i øjet og grine af med os andre herinde i tråden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker at RS benytter sig af den anonymitet som også benyttes på fjæsbog og andre online fora, til uhæmmet at skrive negative, ubehagelige indlæg.

Indlæg som ikke ville overleve få sekunder hvis han/hun stod face to face med modtageren.

Derfor er jeg ude, eller rettere ikke på fjæsbog eller nogen af de andre fora. Men det sker jo også her.

Men en god pointe fra TS, nogen er ret nærtagende når der påpeges at de skal opfylde simple krav for at få adgang til de dejlige kvinder. De bliver vel 'tøsefornærmede'.  :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...