Dario 19 Skrevet 15. Januar, 2014 Er der nogen af jer der har besøgt denne spændende kvinde der annoncerer på Varmsex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 15. Januar, 2014 varnsex er jo bare en spam side. Forbered dig på at få din mailbox fyldt med spam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 16. Januar, 2014 Det har jeg for et år siden billeder er ægte og hun er rimelig med prisen syntes jeg fik en time for en 1000 og hun bor eller gjorde i Brøndby øster, god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 16. Januar, 2014 Hej KøbenhavnerTak for svar.Prisen er stadig 1.000 da hun er omkring de 50 kan du så fortælle om hun ser godt ud i forhold til alderen eller om hun er lidt brugt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 17. Januar, 2014 Ja det kan jeg hun er helt sikkert en der lige skal drikke sig mod til men hun var dejlig slank og fast dengang jeg mødtes med hende et par gange, det jeg godt kan lig er kærstesex og det fik det havede ikke gjordt nået hun var 10 år yngre har nok levet det hårde liv. Kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 17. Januar, 2014 Men har du set (Liv )som er her og på varmsex hende vil jeg da prøve hvis jeg var dig hun virker super sød :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 17. Januar, 2014 Men har du set (Liv )som er her og på varmsex hende vil jeg da prøve hvis jeg var dig hun virker super sød Jeg har tidligere skrevet med Liv og hun giver ikke kærestesex. Lidt ærgerligt da hun ser rigtig godt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg