Hop til indhold

Recommended Posts

så blev det mellys tur og hvilken dejlig oplevelse det var

https://nympho.dk/n14829/4533/melly-ginger/

melly er en utrolig sød pige , der er let at tale med og desuden giver en god gfe service .

pigen ligner sine billeder . fake læber og forskellige tiltag i ansigtet , som jeg egentlig ikke er til men hendes skønne personlighed overdækker de negative sidder . godt engelsk og hun er god til at holde en samtale interessant og kørende .

så snart det praktiske er overstået bliver man kysset i gulvet af hende . over på sengen , hvor de gode dybe og grådige tungekys fortsætter mens hun desuden vikler sine ben og arme tæt omkring dig . dernæst et fint bj hvor der er god friktion .

hun tager godt imod og er fint stram . hele akten er intens , meget gfe , dybe kys , øjenkontakt og med rigtig godt nærvær .

mellys krop er skøn men desværre ikke uden indgreb . berøringsvenlige dog fake bryster , måske lidt hårde men meget fint lavet og sidder godt . trods at hun er tynd kan man tage fint fat i den dejlig bløde røv

melly er en klar anbefaling hvis man tænder på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg
denkræsne skrev, for 10 timer siden:

Helt enig i anmeldelsen, er samme som min oplevelse. Lokation Carlsberg Byen

fedt du kan bekræfte min anmeldelse .

ja lækker studio lejlighed i carlsberg byen , hvor hun er alene . lidt blød seng , men fungere fint til formålet

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, den 14.11.2023 at 00:07:

pigen ligner sine billeder . fake læber og forskellige tiltag i ansigtet , som jeg egentlig ikke er til men hendes skønne personlighed overdækker de negative sidder . godt .

Tak for anmeldelsen :)

Hun har et tegneserie ansigt, med meget spids og lang hage på billederne,  det er måske noget af det du henviser til i ovenstående citat..

Anyway  -Jeg er dog virkelig en sucker for redhair , Og det lyder til at resten af oplevelsen var super :D 

så jeg kunne godt finde på at tage forbi hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
2Lucky skrev, for 7 timer siden:

Hun har et tegneserie ansigt, med meget spids og lang hage på billederne,  det er måske noget af det du henviser til i ovenstående citat..

ja netop . billederne ligner ret godt , og derfor jeg skriver , at hvis man tænder på billederne så skal man bare se at komme afsted

hun er smuk og med en endnu smukkere personlighed . det er efterhånden normalen at se piger med indgreb

Del dette indlæg

Link til indlæg
2Lucky skrev, for 22 timer siden:

(…)

(…)

Jeg læste også godt, hvad @AgentLeman skrev om pigens ansigt.

AgentLeman skrev, for 14 timer siden:

(…)

hun er smuk og med en endnu smukkere personlighed . det er efterhånden normalen at se piger med indgreb

Tak for din anmeldelse. Jeg har også haft lidt kig på pigen. Jeg var lidt i tvivl, om det betød om der også var tale om ansigtskirurgi eller om det bare var sådan hun så ud. Jeg gætter, at det du skriver betyder, der måske er – der findes jo også andre mindre invasive tiltag? Jeg var heller ikke helt fan af ansigtet ud fra billederne selv og kan forstå på din anmeldelse, at det også drillede lidt for dig – hvis jeg skulle danne mig et nærmere indtryk og komme med mere præcise kommentarer om det, ville det kræve at jeg selv skulle besøge pigen. Det ligner dog umiddelbart fine kinder, men der er et eller andet der ikke lige helt sidder som det skal. @2Lucky skriver for bl.a. for spidst – det kan også fremstå en kende fladt i det. Jeg kan også forstå, du synes brysterne var lidt hårde. Jeg skal understrege, at jeg ikke er plastikkirurg, der typisk bedst ville kunne vurdere den slags. Det ligner dog meget flotte øjne og hår.

Jeg er for så vidt for øvrigt enig i, at plastikkirurgi er noget en del piger får – måske ikke normalen dog men blandt GP’er udbredt. Der kan den selvfølgelig til tider være heldig eller mindre heldig. Det ville dog kræve en længere debat andetsteds f.eks. generel debat. Jeg synes måske dog ikke, at det er det fedeste som @2Lucky gør at sammenligne pigens ansigt med en tegneseriefigur. Jeg kan forstå på din anmeldelse, at du måske sloges lidt med udseendet, men ellers synes pigen, Melly Ginger, virkede rigtig skøn? Hvor hårde var brysterne? Og fedt med en ginger i byen :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes måske dog ikke, at det er det fedeste som @2Lucky gør at sammenligne pigens ansigt med en tegneseriefigur. Jeg kan forstå på din anmeldelse, at du måske sloges lidt med udseendet, men ellers synes pigen, Melly Ginger, virkede rigtig skøn?

Det med tegneserie ansigtet, er ikke en decideret kritik , Vi har jo forskellige præferencer for hvad og hvornår vi synes noget er tiltrækkende.

Det var blot min observation - jeg ville heller ikke skrive at at jeg kunne finde på at tage forbi hende hvis jeg synes det så frastødende ud ;)

Nå men tilbage til det det handler om : Melly

Jeg er still on

Del dette indlæg

Link til indlæg
2Lucky skrev, 1 time siden:

(…)

Vi har jo forskellige præferencer for hvad og hvornår vi synes noget er tiltrækkende.

Det var blot min observation - jeg ville heller ikke skrive at at jeg kunne finde på at tage forbi hende hvis jeg synes det så frastødende ud ;)

(…)

Tak for dit svar. Jeg er til dels enig i, at vi har forskellige præferencer – dog med det men at der selvfølgelig f.eks. er nogle ting som der nok er flere der ville foretrække end andre eller f.eks. som nok er mere eller mindre korrekt udført ud fra en plastikkirugisk synsvinkel. Jeg var f.eks. heller ikke helt solgt af Mollys ansigt på billederne. Men en diskussion om præferencer, plastikkirurgi etc. tænker jeg netop også er bedre at tage andetsteds f.eks. generel debat. Se evt. mit tidligere svar. Men fair nok hvis du netop ønsker at sige at hendes ansigt ligner en tegneseriefigur. Jeg studsede bare en del over bemærkningen – jeg ved ikke om jeg ville kalde det en observation nødvendigvis, afhænger af om den er for subjektivt ladet eller ej.

Anyway, jeg venter stadig på, hvad @AgentLeman mon har at sige, da jeg selv ville have brug for at høre lidt mere – både i forhold til ansigtet og hvad han tænker på af indgreb, hvor hårde brysterne er og om hendes personlighed opvejer det, som han netop skrev? Det kan netop være svært at vurdere det hele ud fra pigens billeder alene :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 1 time siden:

(…)

@TheLion skal du ikke bare knalde hende og så besvare alle dine egne spørgsmål her bagefter?

Tak for dit input. Jeg synes, at tråden skal handle om pigen. Jeg har stillet nogle spørgsmål i forhold til følgende om pigens udseende, da jeg ud fra beskrivelserne i anmeldelsen og billederne ikke følte mig sikker på, om det var noget for mig. Jeg tror også, at @2Lucky først studsede lidt over f.eks. ansigtet, om end med et andet ordvalg end jeg lige ville have valgt. Det er følgende beskrivelser, som jeg tager udgangspunkt i:

AgentLeman skrev, den 14.11.2023 at 00:07:

(…)

pigen ligner sine billeder . fake læber og forskellige tiltag i ansigtet , som jeg egentlig ikke er til men hendes skønne personlighed overdækker de negative sidder . godt engelsk og hun er god til at holde en samtale interessant og kørende .

(…)

mellys krop er skøn men desværre ikke uden indgreb . berøringsvenlige dog fake bryster , måske lidt hårde men meget fint lavet og sidder godt . trods at hun er tynd kan man tage fint fat i den dejlig bløde røv

melly er en klar anbefaling hvis man tænder på billederne

Jeg er dog endnu engang nødt til at understrege, at det er skønt med en ginger i byen, at det ligner at pigen har pænt hår og flotte øjne. Jeg afventer derfor lige fortsat at høre, hvad @AgentLeman svarer i forhold til om hendes personlighed også opvejer udseendet? Har du selv besøgt hende så du måske kan fortælle mere? :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, den 16.11.2023 at 00:49:

Anyway, jeg venter stadig på, hvad @AgentLeman mon har at sige, da jeg selv ville have brug for at høre lidt mere – både i forhold til ansigtet og hvad han tænker på af indgreb, hvor hårde brysterne er og om hendes personlighed opvejer det, som han netop skrev? Det kan netop være svært at vurdere det hele ud fra pigens billeder alene :)

mit bud er at hun har lavet fillers i læber og kinder og evt. hage . og sikkert også botox i panden . men det er ren spekulation . ansigtet på billederne ligner virkeligheden , så vurder selv hehe

men jeg vil sige at på trods af indgreb så tænker man ikke rigtig over det når man står foran en rigtig person . koblet med hendes skønne person bliver oplevelsen af hende lidt mere naturlig . det er ikke sådan at hun ikke kan åbne munden for at smile eller tale eller man ikke må røre .

hvis man tænder på billederne , så besøg hende !

brysterne er lavet , og de er til den hårde ende . man kan stadig klemme om dem uden at være bange for de springer , bare rolig hehe . hendes hud er desuden blød , det hjælper på det

jeg kan varmt anbefale melly hvis man tænder på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg afventer derfor lige fortsat at høre, hvad @AgentLeman svarer i forhold til om hendes personlighed også opvejer udseendet?

hun er smuk , præcis som billederne . og ja , hendes personlighed opvejer de indgreb der er lavet . jeg har set meget værre indgreb , det her er helt fint

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
AgentLeman skrev, for 9 minutter siden:

hun er smuk , præcis som billederne . og ja , hendes personlighed opvejer de indgreb der er lavet . jeg har set meget værre indgreb , det her er helt fint

Opvejer??? Hun ser da helt igennem dejlig ud. Helt ned til smukke fødder.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 2 timer siden:

(…)

men jeg vil sige at på trods af indgreb så tænker man ikke rigtig over det når man står foran en rigtig person . koblet med hendes skønne person bliver oplevelsen af hende lidt mere naturlig . det er ikke sådan at hun ikke kan åbne munden for at smile eller tale eller man ikke må røre .

(…)

Det lyder som en fin oplevelse.

Tak for dine svar. Det lyder netop som om at hun på trods af nogle indgreb, der står til diskussion – her tænkte jeg måske især også på det æstetiske – leverer en meget fin oplevelse/noget der kunne lyde henad GFE.

tvr skrev, for 2 timer siden:

Opvejer??? Hun ser da helt igennem dejlig ud. Helt ned til smukke fødder.....

helt enig , nu valgte jeg bare at bruge @TheLions ordvalg

Inden jeg selv bliver citeret for for meget, så tror jeg at anmelderen selv i anmeldelsen skrev noget med at “overdække” de negative sider i forhold til nogle af “tiltagene”. Så valgte jeg bare ordet “at opveje” i stedet til mit spørgsmål om nogle af de forskellige tiltag :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, den 16.11.2023 at 00:49:

Jeg er til dels enig i, at vi har forskellige præferencer

Lad det blive ved det. Du skriver alenlange indlæg om dit syn på billederne og dine personlige præferencer. Det hører til i hyggesnak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Lad det blive ved det. Du skriver alenlange indlæg om dit syn på billederne og dine personlige præferencer. Det hører til i hyggesnak.

Tak for dit input. Jeg kan kun anføre til tidligere svar og spørgsmål vedr. pigen, ginger Melly. Kommentarer henvendt til personer og andet tænker jeg er bedst andre steder. Øvrige diskussioner i f.eks. netop generel debat. Tråden handler netop om Melly :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

I met her for outcall.  Had some fun in the morning since our booking was postponed. 

First time I had a ginger. This GP. 

;)

Firm body 

Nice tan 

Good service 

Friendly GFE  , even if I have hard to do kissing. 

Guess I dont have to write a own, separate review

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, den 19.11.2023 at 18:56:

andre der har besøgt skønne melly og kan berette om deres besøg ?

Tilslutter mig gerne i fankassen her. Dejlig personlig og meget easy going. Ok engelsk. Masser af kys, leg og hygge/gfe. 1t meget meget godt brugt. 

Kan godt følge det med plastik etc. DOG synes jeg hun er lækker med god krop og billederne er klart af hende. 

Grinende og smittende personlighed. 

Ikke sidste gang jeg besøger hende hvis hun kommer til kbh igen. Så vidt jeg forstod hende er hun her i ca 2 uger endnu. 

/tt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Merc with a mouth skrev, for 6 timer siden:

Okay I’m in doubt about visiting her. 
several of you have mentioned her special look. Is it good or bad? She definitely looks interesting and different from many other girls. But is it worth the risk?

My opinion - No risk. Look at the video thats exactly what you get. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TankTop skrev, for 18 timer siden:

My opinion - No risk. Look at the video thats exactly what you get. 

Jeg synes ikke fotos ligner hende på videoen. Hun ser mere kunstig ud på video mens fotos ligner model fotos i højere grad 

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, den 1.12.2023 at 01:45:

Jeg synes ikke fotos ligner hende på videoen. Hun ser mere kunstig ud på video mens fotos ligner model fotos i højere grad 

/B

Egentlig også min pointe med at pege på videoen da hun kunstig eller ej på videoen er sådan som jeg husker hende i mit møde på videoen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...