Hop til indhold

Recommended Posts

Den er jeg også rimeligt spændt på at høre mere om. Det lyder og ser næsten ud til at være for godt til at være sandt.

Kan du ikke lige tage en for holdet emilemil? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været sammen med hende en håndfuld gange.

Jeg har mødtes med hende både i bil, solcenter og på hotel. Og det er gået ret gnidningsfrit alle gangene. 

Det er hende på billederne. Hun er ret sød og uskyldig personlighedsmæssigt og så har hun det smukkeste ansigt syntes jeg. 

Hun er stram, velduftende og hygiejnisk. Så jeg har faktisk ikke noget, at klage over. Og jeg er overrasket over, at man slet ikke kan se, at hun har født.

Hold da op en krop hun har og så har hun den smukkeste vagina jeg har set og nogle små søde bryster, man skal ihvertfald være opmærksom på, at hun er ret spinkel 

Så go for it.

Jeg syntes hun er pengene værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ufots skrev, for 2 timer siden:

@xazia

Hvordan er hendes bj? Hvis du kan dele oplevelsen

Tak på forhånd.

Hun tager den ihvertfald ikke helt dybt ind, så det er nok ikke noget man skal forvente, at hun gør.. men jeg syntes det er udemærket. Ikke verden bedste blowjob, men hellere ikke verdens dårligste.. 

Jeg håber du kan bruge svaret til noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@xazia

tak for din info. Jeg er lidt nysgerrig på, hvordan foregår det lige i et solcenter? Lægger man sig bare ind med ulåst dør og venter? Eller går man sammen ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg
arnen skrev, for 17 minutter siden:

@xazia

tak for din info. Jeg er lidt nysgerrig på, hvordan foregår det lige i et solcenter? Lægger man sig bare ind med ulåst dør og venter? Eller går man sammen ind?

Jeg gik ind låste døren. Så skrev hvilket nummer jeg var inde i, og så bankede hun på døren. Og kom ind.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
xazia skrev, for 5 minutter siden:

Jeg gik ind låste døren. Så skrev hvilket nummer jeg var inde i, og så bankede hun på døren. Og kom ind.. 

Kongeservice med så hurtigt svar selv kl næsten 2 om natten. :) tusind tak for svar!

det lyder faktisk meget frækt. Og nogenlunde diskret selvom de vægge oftest er tyndere end papir :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er på arbejde, var lige inde og kigge på kvinder der har åbent imorgen tidlig.. men det er ikke så nemt kunne jeg så se. 

Men det er meget frækt, og det er ret diskret føler jeg. Især hvis man tænder for solen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
xazia skrev, den 14.11.2023 at 19:10:

Jeg har været sammen med hende en håndfuld gange.

Jeg har mødtes med hende både i bil, solcenter og på hotel. Og det er gået ret gnidningsfrit alle gangene. 

Det er hende på billederne. Hun er ret sød og uskyldig personlighedsmæssigt og så har hun det smukkeste ansigt syntes jeg. 

Hun er stram, velduftende og hygiejnisk. Så jeg har faktisk ikke noget, at klage over. Og jeg er overrasket over, at man slet ikke kan se, at hun har født.

Hold da op en krop hun har og så har hun den smukkeste vagina jeg har set og nogle små søde bryster, man skal ihvertfald være opmærksom på, at hun er ret spinkel 

Så go for it.

Jeg syntes hun er pengene værd.

Tusind tak for anmeldelsen, jeg må få lavet en aftale med hende næste gang hun er i nærheden :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, den 15.11.2023 at 16:40:

Er det ikke den samme pige, der har haft andre annoncer? 

Hun er lidt "etnisk" og modtager ikke oral?

Ja. Mener klart at det er den samme. Husker en del dårlige anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Akrobat skrev, for 6 timer siden:

Ja. Mener klart at det er den samme. Husker en del dårlige anmeldelser. 

Præcis, hun er flot, men totalt uden indlevelse eller noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...