Blækspruttemanden 716 Skrevet 25. December, 2023 DFyr_36 skrev, den 20.12.2023 at 09:47: Tak for at du delte historien, hvornår kommer julehistorien? /DFyr_36 Lad os få julen vel overstået og så derefter indsamle jule-eventyrerne fra sengekanten og så få en nattevagt eller to = ny julehistorie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 1. Januar DFyr_36 skrev, den 20.12.2023 at 09:47: Ja, det kender jeg også godt. Havde en klassekammerat på erhvervsskolen i København hvor vi var begyndt at sende skjulte blikke til hinanden og det endte med at vi blev bollevenner de år jeg gik der. /DFyr_36 Uha uha det lyder som et super-studie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 56 Skrevet 2. Januar Fantastisk dokumentar som kostede en bule i bukserne under læsning. Jaaaa at vende sine ulemper til en fordel var der mange der kunne lære noget af og jeg kommer til at tænke på sætningen “Hellere lille og vågen end stor og doven”. Faktisk er din fortælling ikke så fjern fra min indgangsvinkel til Doggingverdenen hvor jeg i sin tid også var heldig at være den der gjorde en forskel på med dejlig fræk og våd MILF på et chatforum. Jeg fik nemlig lov til at demonstrere mine evner på en strand og rasteplads og så var det bare at lægge en ekstra dyd og effort i “arbejdet” for det kunne jo være man var heldig med gentagelser. Det var jeg, gentagelser blev der nemlig mange af fremover. Lad os endelig få en julefortælling på bagkant kan se jeg ikke er den eneste der venter. Godt gået blæksprutte mand og keep up the good work for man bliver jo sleet ikke misundelig :0) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicosRejse 20 Skrevet 28. Februar Det er lige den læsning, der kan gøre alle i bedre humør Tak for at dele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big1 37 Skrevet 24. Maj Lækkert skriv og beskriver hvordan lækker sex bør være - man får jo lyster ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg