aalborgaalborg 21 Skrevet 15. November, 2023 Nogen erfaringer? https://annoncelight.dk/showad/389182 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 15. November, 2023 Ja jeg har besøgt hende i en privat lejlighed i Nørresundby tæt på Føtex kan varmt anbefale hende, store flotte bryster og der er meget lyd på hende - mega frækt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aalborgaalborg 21 Skrevet 15. November, 2023 neutral skrev, for 21 minutter siden: Ja jeg har besøgt hende i en privat lejlighed i Nørresundby tæt på Føtex kan varmt anbefale hende, store flotte bryster og der er meget lyd på hende - mega frækt Er hun flot eller “små slidt” ?? sidder det hele som der skal? flot ansigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 15. November, 2023 aalborgaalborg skrev, for 13 minutter siden: Er hun flot eller “små slidt” ?? sidder det hele som der skal? flot ansigt? Jeg syntes hun har et pænt ansigt uden at være alt for slidt, jeg syntes at hun har en rigtig fin krop. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 21. November, 2023 aalborgaalborg skrev, den 15.11.2023 at 13:18: Er hun flot eller “små slidt” ?? sidder det hele som der skal? flot ansigt? Er nysgerrig - fik du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aalborgaalborg 21 Skrevet 22. November, 2023 neutral skrev, den 21.11.2023 at 07:05: Er nysgerrig - fik du besøgt hende? Nej, hun svarede aldrig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg