Hop til indhold
Vandringsmanden

Gp der modtager Oliemassage ?

Recommended Posts

Vandringsmanden skrev, for 39 minutter siden:

Nogen der har konkrete bud ? Jeg tænker mange Gper vil opleve et tab af kontrol, som kan holde dem fra at tilbyde denne service.

Hvis du faktisk kan give rigtigt massage, er det mit indtryk, OG min erfaring, at rigtigt mange af piger meget gerne modtager massage, men som @Den_glade_amatører inde på så skal det naturligvis, jo nok hænge sammen med et besøg hos GPén som du betaler for. Jeg har haft rigtigt mange gode stunder hos pigerne kva mine massage skillsB), og jeg nyder virkelig at give pigen massage

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er rigtigt meget til at give "boyfriend massage" til pigen. Det er for nylig lykkedes ret godt sammen med Karoline i Valby:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/173463-skønt-besøg-hos-karoline-i-valby-gensidig-dominans-og-indlevende-omsorg/?tab=comments#comment-1537286

Og tidligere på året hos Nina på Islands Brygge:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/167786-gfe-overload-hos-underskønne-nina-på-islands-brygge/

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 22 minutter siden:

Jeg elsker en god gang massage :rolleyes:

[email protected] skrev, for 3 minutter siden:

Her her her her…. :D jeg ville elske massage

Ditto her, men nu blev der efterspurgt oliemassage, så hvis I er til det, så kender jeg en, der er rigtig god til at massere med olie og til en billig penge, ja næsten gratis ;) ...så kom frisk :razz: :wub: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cruise skrev, for 14 minutter siden:

Ditto her, men nu blev der efterspurgt oliemassage, så hvis I er til det, så kender jeg en, der er rigtig god til at massere med olie og til en billig penge, ja næsten gratis ;) ...så kom frisk :razz: :wub: :lol:

Nu lokker du ;):wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vandringsmanden skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænker mange Gper vil opleve et tab af kontrol

Jeg tænker ikke det har noget med tab af kontrol at gøre. Mere at nogen måske har det stramt med at manden betaler for at yde så meget for pigen. At de bliver lidt beklemt ved situationen, generte…. Men hvis han/I finder det frækt og sensuelt kan det hos mange sagtens være en del af akten. Så længe det ikke overskrider pigens grænser er det da i høj grad op til gæsterne hvad de vil bruge deres tid på. 
Tænker mange piger vil være ekstra bløde i knæene og mere liderlige efter så meget kropslig berøring. Olie gør det i min optik kun mere frækt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 20 minutter siden:

Nu lokker du ;):wub:

Nej, men blev opfordret af ham den gode og billige jeg kender ;) :wub: :razz:

@Vandringsmanden, hvis det er en del af "legen", kan du roligt spørge kvinden, om hun er interesseret i oliemassage. Har ikke selv gjort det så tit, men den håndfuld gange jeg har spurgt, har der altid været grønt lys og det er blevet nydt og taget godt imod. Hvis det derimod er (næsten) det eneste, du ønsker ifbm et besøg, så er det nok en god idé at (fore)spørge inden!  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv med stor succes ydet oliemassage til flere glædespiger, både danske og udenlandske. Det plejer altid at falde i god jord. Så kan hun eventuelt give lidt massage den anden vej. Kropskontakt er vigtigt. Jeg tror at mange kvinder ville nyde en omgang oliemassage. Også dem der ikke nødvendigvis arbejder i denne branche..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gav massage ved mit sidste møde og efterfølgende brokkede hun sig over at massagen var alt for kort inden jeg blev meget fræk og at jeg brugte for meget olie - jeg spurgte om ikke hun ville være sød at lade være med at give mig et dårligt review, men det kunne hun desværre ikke love, så nu holder jeg panisk øje her hver dag, i frygt for at der en dag ligger en anmeldelse som sabler mig fuldstændig :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
jnpzx457 skrev, for 39 minutter siden:

Det plejer altid at falde i god jord.

Hvis tiden tillader det, har jeg også ind imellem tilbudt pigen lidt massage. De fleste takker ja, men der er altså også nogen, som ikke gør. Måske fordi de ikke har tillid til, at man kan gøre det ordentligt, måske fordi det er nemmere at sige nej fra starten end undervejs, hvis nu det skulle vise sig, at de ikke bryder sig om massagen. Andre synes måske, at massage er mere personligt og man derfor ikke vil lade en tilfældig gæst udføre det.

Så svaret på @Vandringsmandens spørgsmål er i virkeligheden ikke så enstemmigt, som svarene i tråden kunne give indtryk af, selvom de nok afspejler majoritetens holdning..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...