Dillermand Junior 2967 Skrevet 17. November, 2023 Sweex2 skrev, for 11 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/380020 Prøv og læs igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 17. November, 2023 Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden: Prøv og læs igen Hun nævner det under Package for Kings. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2967 Skrevet 17. November, 2023 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Hun nævner det under Package for Kings. Det har du sgu da ret den gemte hun godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 17. November, 2023 Har aldrig mødt en gp der sagde nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2967 Skrevet 17. November, 2023 Den har jeg også til gode må jeg indrømme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. November, 2023 jensen jr. skrev, for 2 timer siden: Har aldrig mødt en gp der sagde nej. Heller ikke jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 18. November, 2023 Har også prøvet det flere gange og har da faktisk drevet det så vidt at jeg fik en forespørgelse om ikke jeg kunne komme forbi og give en god gang helkrops massage , og så er man da et skarn hvis man diger nej til det!! Så giver du en bare nogenlunde massage er jeg sikker på de fleste vil tage imod med kyshånd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 19. November, 2023 Trine Tequila skrev, den 15.11.2023 at 15:51: Mig! Jeg ville elske en oliemassage der blev fræk Det vil jeg meget gerne give dig @Trine Tequila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PetitHusmor Skrevet 20. November, 2023 Øj ville da bestemt også nyde en gang olie massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg