Jolle 25 Skrevet 16. November, 2023 https://annoncelight.dk/showad/389485 er der nogen der har besøgt hende før og vil dele deres oplevelse har selv en aftale med hende senere men ku være fedt lige at høre lidt på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitmann1234 363 Skrevet 16. November, 2023 Hej Jolle jeg kender hende desværre ikke men hun ville nu heller aldrig komme i søgelyset når hun hverken har billeder eller pris hvad fik dig til at lave en aftale? placeringen? hitmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jolle 25 Skrevet 16. November, 2023 (edited) Hitmann1234 skrev, for 19 minutter siden: Hej Jolle jeg kender hende desværre ikke men hun ville nu heller aldrig komme i søgelyset når hun hverken har billeder eller pris hvad fik dig til at lave en aftale? placeringen? hitmann Nysgerrighed skrev til hende og hørte lidt om hendes priser og service og de var fantastiske så fik jeg et billede og så var jeg solgt. Hun er slank, 26 år med sort hår. rigtig lækker. og jah placeringen var også klar med til at skubbe nysgerrigheden i den rigtige retning Redigeret 16. November, 2023 af Jolle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jolle 25 Skrevet 16. November, 2023 Der kommer et review af oplevelsen i løbet af de næste par timer 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jolle 25 Skrevet 16. November, 2023 Jolle skrev, for 7 timer siden: Der kommer et review af oplevelsen i løbet af de næste par timer så gutter det var en trist omgang... men i kan læse om det her Potientiel scam på falster - 389485 - Falsk markedsføring - Eroguide.dk et møde blev det ikke fra min side men ka være at nogen ser det og måske har haft et møde eller kan bekræfte det jeg siger vil gerne høre om andre har været i kontakt med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitmann1234 363 Skrevet 16. November, 2023 Hej Jolle jeg håber hun er en vinder, men i disse tider hvor man uden problemer finder annoncer der viser både billeder og priser, så er det mig uforståeligt at man kan leve af IKKE at gøre det just saying happy hunting Jolle husk årene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jolle 25 Skrevet 16. November, 2023 Hitmann1234 skrev, for 6 minutter siden: happy hunting Jolle Tak tak ^^ som plaster på såret valgte jeg lige efter nederlaget, at besøge en velkendt thai her på falster så det kommer der et review på senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg