Hop til indhold
Jolle

Nogen der kender hende? 389485

Recommended Posts

Hej Jolle

jeg kender hende desværre ikke men hun ville nu heller aldrig komme i søgelyset når hun hverken har billeder eller pris

hvad fik dig til at lave en aftale?

placeringen?

hitmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 19 minutter siden:

Hej Jolle

jeg kender hende desværre ikke men hun ville nu heller aldrig komme i søgelyset når hun hverken har billeder eller pris

hvad fik dig til at lave en aftale?

placeringen?

hitmann

Nysgerrighed ;) skrev til hende og hørte lidt om hendes priser og service og de var fantastiske så fik jeg et billede og så var jeg solgt. Hun er slank, 26 år med sort hår. rigtig lækker. 

og jah placeringen var også klar med til at skubbe nysgerrigheden i den rigtige retning 

Redigeret af Jolle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jolle skrev, for 7 timer siden:

Der kommer et review af oplevelsen i løbet af de næste par timer ;) 

så gutter det var en trist omgang... men i kan læse om det her Potientiel scam på falster - 389485 - Falsk markedsføring - Eroguide.dk
et møde blev det ikke fra min side men ka være at nogen ser det og måske har haft et møde eller kan bekræfte det jeg siger :) vil gerne høre om andre har været i kontakt med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jolle

jeg håber hun er en vinder, men i disse tider hvor man uden problemer finder annoncer der viser både billeder og priser, så er det mig uforståeligt at man kan leve af IKKE at gøre det

just saying

happy hunting Jolle

husk årene 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 6 minutter siden:

happy hunting Jolle

Tak tak ^^ som plaster på såret valgte jeg lige efter nederlaget, at besøge en velkendt thai her på falster så det kommer der et review på senere :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...