Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde i dag sen eftermiddag fornøjelsen af besøge Elizabeth. Det er mit indtryk, at hun er ny i branchen.

Hun er mindst lige så yndig som på hendes fine billeder og video. Faktisk hælder jeg til, at hun overgår dem.
Elizabeth er en vanvittig smuk, ung og petite kvinde, hvis krop ikke besidder ét gram fedt for meget. Derudover er hendes krop også pyntet med de fineste naturlige bryster og fisse.

Elizabeth taler meget begrænset engelsk, så kommunikationen foregår mestendels ved hjælp af Google Translate.

Selve akten var ganske upåklagelig, hvor hun leverede en fremragende indsats og nærvær samt imødekom de forslag jeg havde. Den eneste lille streg i regningen var, at der
ikke blev leveret OWO, det kan måske tilskrives sprogbarrieren - forsøgte forgæves at bede om det. Dog, kunne jeg måske havde været mere persistent. Det kan også nævnes, at
der under hele seancen ikke var nogle kig på uret eller "cum now".  

Hun holder til i fine og rene omgivelser, man kan umiddelbart ikke sætte en finger på dem.

Alt i alt, havde jeg en god oplevelse og Elizabeth kan helt klart anbefales. Jeg fortryder i hvert tilfælde ikke, at jeg trodsede dagens triste vejr.
Pas rigtigt godt på hende!

Links:
https://nympho.dk/n14896/4558/elizabeth-petite-girl-new-in-copenhagen/#profile-price

Elizabeth Petite Girl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kommunikeret med hende…hun tilbyder desværre ikke shower together

Hun kysser, dog ikke med tungen og oplyste at hun giver blow uden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, for 17 minutter siden:

Tante kys er kedeligt nyt for mit vedkommende. 

Enig, men hvis hun ser ud som på billederne og hendes oplyste mål stemmer overens med virkeligheden :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
XYZ skrev, for 9 timer siden:

(…)

Elizabeth er en vanvittig smuk, ung og petite kvinde, hvis krop ikke besidder ét gram fedt for meget. Derudover er hendes krop også pyntet med de fineste naturlige bryster og fisse.

(…)

Tak for din anmeldelse. Det lyder, som om hun er en rigtig fin pige. Hun ser også meget ung og fin ud på billederne. Jeg ved dog ikke lige med det med ikke et gram fedt for meget – et ekstra kilo eller to skader vel aldrig, når man er så fin som hende.

Det eneste der undrede mig udover den åbenbart manglende superfransk var, at du skrev noget med fint “nærvær”. Og @dhnmdst skriver, at hun ikke tungekysser. Der står også bare “kissing” på hendes profil/i hendes annonce og ikke “tounge kissing”, som mange af pigerne fra den “gruppe” som hun nok tilhører typisk skriver. Jeg tænker, at det måske kan blive en lidt lunken GFE-affære så. Oplevede du tungekys? Der står heller ikke noget om CIM.

meUsex skrev, for 9 timer siden:

A new member with a damn good review!!! Let’s hope we get a experienced reviewer soon 

Ud fra den måde at anmeldelsen er skrevet på kunne det vel teknisk set godt være et erfarent medlem eller lignende med en ny profil – men da lidt sjovt? Jeg tror faktisk, at man i stedet skal kontakte sitet, hvis man er i tvivl om anmeldelsens lødighed (hvis du da er det), så vi ikke kommer for langt fra emnet :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I fredags prøvede jeg at lave en aftale med hende. Hun kunne først ikke på det tidspunkt jeg spurgte efter, så vi skrev lidt frem og tilbage med alternative muligheder, og nåede  frem til en aftale en anden dag Få minutter efter skrev hun, at hun pludselig alligevel godt kunne ses på det tidspunkt i fredags jeg havde foreslået til at begynde med, fordi hendes planer var blevet ændret. Tidspunket var et par timer senere, så jeg begyndte så småt at gøre mig klar med bad, tandrensning osv ... Mig afsted i bilen med kurs med et nyere lejlighedskonpleks i sydhavnen. Den præcise adresse ville jeg få når jeg skrev til hende 5 min før det aftale tidspunkt. 

Jeg ankom til det angivne sted 20 min før, og ville lige sidde lidt i bilen og slappe af og bare nyde forventningens glæde, som snart skulle blive ødelagt. Kort efter kom der nemlig en besked fra hende om, at der var kommet noget i vejen, og at hun derfor aflyste. Jeg gætter på at hendes oprindelig planer alligevel var blevet til noget. Jeg skrev til hende, at jeg syntes det er dårlig stil.

Jeg kan selvfølgelig ikke vide hvad det er der er sket, men jeg gider i hvert fald ikke selv som udgangspunkt spilde mere tid på hende med mindre en af jer andre kan berette om en god oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Getlouder skrev, for 5 timer siden:

(…)

Jeg ankom til det angivne sted 20 min før, og ville lige sidde lidt i bilen og slappe af og bare nyde forventningens glæde, som snart skulle blive ødelagt. Kort efter kom der nemlig en besked fra hende om, at der var kommet noget i vejen, og at hun derfor aflyste. Jeg gætter på at hendes oprindelig planer alligevel var blevet til noget. Jeg skrev til hende, at jeg syntes det er dårlig stil.

(…)

Sikken æv oplevelse. Der er nok en del personer, der lige ville give pigen en ekstra chance inden de lagde hende på is dog. Har du overvejet at give hende en chance til, da der jo kan være mange årsager til hendes afbud, som du selv skriver – var der en mere specifik forklaring på hendes afbud end det du skriver?

Jeg har ikke besøgt pigen endnu og venter selv på lidt svar fra anmelderen/ts, @XYZ, om pigen f.eks. tungekysser. Et andet medlem har nemlig nævnt, at hun ikke gør det, men omvendt lagde ts vægt på hendes nærvær – i hendes annonce står der bare “kissing”? Det kunne som du skriver uanset hvad også være fedt at høre mere om pigen, petite Elizabeth, fra andre :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, den 16.11.2023 at 22:28:

Jeg har kommunikeret med hende…hun tilbyder desværre ikke shower together

Hun kysser, dog ikke med tungen og oplyste at hun giver blow uden

Der står da eller at hun tilbyder shower together for 200kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swarley skrev, for 15 minutter siden:

Der står da eller at hun tilbyder shower together for 200kr

Gjorde der ikke til at starte med…måske jeg skal have fat i hende igen…

Del dette indlæg

Link til indlæg

@TheLion Hun gav mig ingen anden begrundelse for hendes aflysning end at, der var kommet noget i vejen. Du har selvfølgelig en pointe i det jeg ikke kan vide hvad grunden var til hendes pludselig aflysning. Og det kan sagtens være den er helt legitim. Det er også derfor jeg endnu ikke helt har afskrevet hende, men jeg gider blot ikke selv risikere at spilde mere tid, før jeg har set et positivt review fra en anden erfaren bruger. Så jeg venter da med spænding på om f.eks. @dhnmdst gør noget ved sagen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @TheLion, tungekys var ikke noget jeg oplevede, men opsøgte det heller ikke rigtigt. Jeg må derfor nok være dig svar skyldig. Beklager det sene svar, som delvist skyldes opslags begrænsningen, som nye bruger rammes af. 

@Mrbiglove  det vil jeg mene, at hun er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
XYZ skrev, 1 time siden:

Hej @TheLion, tungekys var ikke noget jeg oplevede, men opsøgte det heller ikke rigtigt. Jeg må derfor nok være dig svar skyldig. Beklager det sene svar, som delvist skyldes opslags begrænsningen, som nye bruger rammes af. 

(…)

Tak for dit svar. Æv at høre – det virker lidt sjovt, da en del af pigerne fra “den gruppe” netop ellers typisk tilbyder det. Du behøver skam ikke at beklage noget sent svar – du er ikke den første, der nævner noget med en opslagsbegrænsning blandt nye medlemmer, som jeg desværre ellers ikke har hørt om. Der stod netop heller ikke lige umiddelbart noget om hvorvidt hun tilbyder CIM. Pigen ser ellers super fin ud.

Getlouder skrev, for 2 timer siden:

(…)

Det er også derfor jeg endnu ikke helt har afskrevet hende, men jeg gider blot ikke selv risikere at spilde mere tid, før jeg har set et positivt review fra en anden erfaren bruger. Så jeg venter da med spænding på om f.eks. @dhnmdst gør noget ved sagen ;-)

Jeg er ikke sikker på, at jeg er helt med – hvorfor lige fra en “erfaren” bruger? Men som nævnt synes jeg kun, at det kunne være fedt også at høre fra andre også om pigen :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi hende fredag, lokket af de fine fotos. Det var nemt at lave en aftale. Det jeg nåede at se af hende var flot, hun er pæn. 
det gik meget hurtigt ned af bakke. Da jeg var på vej i bad virkede hun fraværende men lagde ikke mere i det. Jeg kom og lagde mig på sengen. Han sagde ikke noget og gik på badeværelset. Ok tænkte jeg, men efter 4-5 min uden nogen lyde derfra bankende jeg på. Hun stod så og græd derude sendte sms. Jeg sagde its okay, og forsøgte at trøste hende og sagde til jeg selvfølgelig ville gå igen. Jeg fornemmede ikke hendes engelske var så godt, så det var ikke nemt at trøste hende. Jeg tog på og gik. Det var synd for hende, jeg ved ikke hvad der var galt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige da jeg skulle til at poste mit indlæg, dukkede Jesper01s medfølende og relevante besked op. Hvis jeg forinden havde kendt den vinkel, ville jeg ikke have besøgt Elisabeth 2 dage senere. Efter lidt overvejelse tænker jeg, at mit indlæg stadig er lidt relevant, fordi det trods alt viser, at Elisabeth efterfølgende slet ikke lod sig mærke med noget, og hun så ud til at være i godt humør. I øvrigt fremgår det nok tydeligt, at både XYZ, Jesper01 og jeg har forsøgt at tage bestik af situationen og så godt som muligt tilpasset os til, hvad søde Elisabeth signalerede, at hun var med på. Og hverken XYZ eller jeg havde nogen anelse om det, hvis Elisabeth var ked af det eller havde fortrudt sin Københavnertur.

--

Før Jespers indlæg skrev jeg følgende:

Hvor er det godt at have et sted som Eroguide, hvor brødre deler deres oplevelser og fra egen erfaring giver et supplement til pigernes egne annoncer. Men jeg undres nok lidt over nu at have talt 18 supplerende indlæg og filosoferen som svar på trådstarters fine og gode indlæg; - og ikke én af de skrivende har besøgt pigen! (Nuvel, af de 18 er der 3 opklarende spørgsmål, og 1 indlæg med oplysninger fra skriftlig kommunikation med pigen, - fint).

Efter et vellykket besøg søndag aften hos Elizabeth vil jeg gerne give min kompliment til XYZ for en rigtig fin og rammende anmeldelse!

Jeg oplevede Elizabeth som en meget sød og kærlig person. Hendes begrænsede engelsk gjorde det desværre ikke muligt at føre ret meget samtale. Hun er en rigtig køn ungpigenips, der ser ud fuldstændig som på de friske fotos, hvoraf nogle endda er taget i den seng, hvor de kælne lege foregår. Hun er kær, ung og ret uspoleret, og viser som TS siger en fremragende indsats med nærvær, gensidig nydelse, kælen og i mit tilfælde masser af kys og kærtegn på kroppen.

TS melder, at Elisabeth foretrækker blow med kondom og ikke er til tungekys. I dette tilfælde gjorde det mig intet, fordi hun på alle andre måder viste, at hun (trods stor aldersforskel mv.) nød vores intime leg sammen, og det er den slags GFE, der tænder mig.

Om det rent praktiske kan jeg kun rose kommunikationen over sms, hvor der blev udførligt vejledt om adresse, diskret ankomst osv., - og endda forklaret, at der var fri parkering lige udenfor. TS roste omgivelserne, og de var også fine nok; dog erfarede jeg, at jeg nok en anden gang diskret bør bringe eget håndklæde med hjemmefra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går. Hun er en virkelig smuk og meget naturlig pige. Hun er sød og serviceminded, men også tydeligt nybegynder i faget (det må man også håbe i den alder). Men jeg kan nu godt lide dem sådan, i stedet for de alt for erfarne som har været sammen med 1.000 alene i år.

Vi havde en god optakt med masser af kys og kæl, inden jeg gik i gang med at slikke hende. Hun lod til at nyde dette, men så skete det, som altid er showstopper: Hendes telefon begyndte at ringe - det var dog kun alarmen, men jeg var nødt til at trække tungen helt ud af hende, så hun kunne rejse sig og så hen og slukke, for så at komme tilbage at blive slikket videre. ;)

Og som om, at dette ikke var nok, så skete det 3 gange mere!! Om hun havde sat snooze på, ved jeg ikke (hun forstod og talte jo næsten intet engelsk). Men irriterende var det. Sidste gang lod hun den ringe mens vi var ved at knalde færdig, hvilket var lige så irriterende, så jeg ikke kunne komme :sad:

Som plaster på såret og undskyldning (tror jeg) valgte hun at slikke mig til jeg kom i munden på hende - også fordi tiden var ved at være gået og jeg tror at hun fik en kunde kort efter jeg gik. Det var en fair trade, synes jeg :wub:

Efter jeg var kommet (og klokken var 7-8 minutter i farvel-tid) var der ikke så meget kontakt med hende. Jeg blev jeg genet ud i bad, hvorefter hun selv hoppede i (ikke samtidig) og hun kom ud, da jeg havde fået tøj på og var klar til at gå.

Alt i alt var det en positiv oplevelse. Lidt bedre til engelsk og lidt færre forstyrrelser ville være at foretrække. Men det må komme med tiden og erfaringen.

Hun regnede med at være her en uges tid mere.

NB: Lad nu være at kræve megafransk af hende - det var en undtagelse pga de andre uheldige omstændigheder!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...