etspil5moden 402 Skrevet 16. November, 2023 (edited) Tirsdag var sgu lidt ambivalent for mig, jeg vidste faktisk ikke om jeg skulle grine eller græde. Jeg tog en nemlig lige en klamydia test i fredags og der gik så lige noget tid før jeg fik svar og det fik jeg nemlig i tirsdags. Altså der skete ret mange ting den tirsdag ikke nok med at jeg går med panden direkte ind i en jern stolpe på arbejde og slår hovedet af helvedes til, bliver flæsket til fodbold og slår hovedet igen, (jeg troede jeg var den eneste Haaland på holdet) så kommer jeg hjem fra fodbold og får svar på min klamydia test, og jeg er så smittet med klamydia for 4 gang, og ikke nok med det så har jeg fået et indgroet hår ved lysken som så er blevet pisse ømt, og sidste år var det sgu på pikken, jeg har sågar også fået en hævet lymfekirtel bag øret, Så ja jeg har fået en del tidlig julegaver i år men synes sgu det værste er at jeg fået klamydia for 4 gang…. Det lidt noget tis hvis jeg skal være ærlig. Det store spørgsmål er så hvem der har smittet hvem, nu er det jo ikke nogle hemmelighed at jeg har fået en kæreste og hende elsker jeg selvfølgelig overalt på jorden, og kunne ikke finde på at bolle udenom jeg har selvfølgelig også fortalt hende at jeg er blevet smittet med klamydia og vi begge skal så i behandling. før hende havde jeg et ret så aktivt sexliv, jeg bollede nærmest alt der havde en puls på tinder, og der var jeg sgu lidt små ligeglad med om pigen hed Camilla, Pia eller Cecilie, om hun var tynd eller tyk om hun brugte briller eller kontaktlinser. og det kan muligvis være kommet der det vides ikke, min kæreste har jo også været sammen med andre før mig og sådan er det jo og det jo helt fair, problemet er så bare at hun er aldrig er blevet testet, og det har jeg heller ikke siden december sidste år, jeg havde så også en dialog med lægen om at det kan være kommet der og har siddet der i noget tid uden jeg har vidst det for har ikke kunne mærke det men det kunne også været min kæreste der har haft det fordi hun ikke er blevet testet og hun er blevet smittet af en hun har været sammen med før mig, det vides jo ikke. Er det uansvarligt af os begge ? Ja gu fanden er det så ! Men jeg ved så ikke hvem der har smittet hvem, om det er mig der har smittet hende eller hende der har smittet mig, vi begge er dog kommet i behandling jeg skal tage 2 doxycyclin piller i 14 dage. jeg havde så også en dialog med lægen om at det kan være kommet der og har siddet der i noget tid uden jeg har vidst det for har ikke kunne mærke det men det kunne også været min kæreste der har haft det fordi hun ikke er blevet testet og hun er blevet smittet af en hun har været sammen med før mig, igen det vides jo ikke. Nogle af mine såkaldte venner tror jeg har været hende utro fordi jeg var i byen med mit fodbold hold for en 14 dages tid siden fordi jeg drak mig pisse stiv men jeg var hende ikke utro for jeg kan huske hele aftenen vi holdte afslutnings fest på klubben og tog så i byen men der er jeg blevet for fuld og tager nærmest hjem lige da vi er kommet til byen. Nu kommer de så med den konklusion og tro om at jeg skulle have været hende utro og have fået klamydia på den bytur, hvilket pisser mig lidt af for jeg ved jeg ikke har været hende utro da jeg kan huske hele aftenen. Men så begynder de så at snakke om at hun havde været en “Hoe” og det kunne være hun havde været sammen med mange før mig hvilket så virkelig pissese mig af for de skal sgu ikke snakke sådan om min kæreste, (vi er så heller ikke venner mere) heldigvis har 3 af mine bedste venner haft forståelse og sagt det er noget lort men godt vi begge er i behandling. Det er ret vildt med klamydia, det spredes som spredhagl, jeg læste dagen efter en artikel om de byer med unge i alderen 15-29 årige er dem der mest bliver smittet og hvor der er flest tilfælde af klamydia lige nu er Aalborg, Holstebro, og Esbjerg, Kolding og Vejle har der også været en del kultur med at få klamydia, og Man bliver ikke testet fordi man ikke har kunne mærke det…. Hvilket flovt nok mig og min kæreste heller ikke har Jeg ved godt dette emne har været op før, men nu blev det så min tur igen igen, det er noget lort og der er så ingen fizz til mig i 3 uger eller jo hvis vi bruger kondom… men så må jeg jo nyde min smukke kæreste uden at bolle de næste 3 uger. Men anyways jeg har så for 4 gang fundet ud af det er dumt at være uansvarlig, og jeg gider ikke min kæreste skal smittes eller at jeg skal smittes mere eller at have klamydia det er ikke særlig fedt faktisk…. Så nu tror jeg faktisk jeg har lært det og det håber jeg også kæresten har… Som sagt det er dumt at være uansvarlig og det er dumt at være dum…. Redigeret 16. November, 2023 af etspil5moden 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 17. November, 2023 Jamen dog... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 17. November, 2023 Blækspruttemanden skrev, for 1 minut siden: Jamen dog... Ja den er ikke helt god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 17. November, 2023 etspil5moden skrev, for 1 minut siden: Ja den er ikke helt god Shit happens. Det sker, gå ikke i panik over det. Om få dage er i begge raske samt sunde og tænk nu ikke over hvor det er kommet fra (hende eller dig), tænk over at i har fundet løsningen på udfordringen. Udfordringer kommer og går, de skal bare løses. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 17. November, 2023 (edited) Blækspruttemanden skrev, for 6 minutter siden: Shit happens. Det sker, gå ikke i panik over det. Om få dage er i begge raske samt sunde og tænk nu ikke over hvor det er kommet fra (hende eller dig), tænk over at i har fundet løsningen på udfordringen. Udfordringer kommer og går, de skal bare løses. Tak for dit svar, jeg er også enig i at det bare skal løses. Det er nok bare mere det faktum at det så er 4 gang jeg får det, og jeg nok føler mig lidt halv dum og flov og at jeg er uansvarlig. kæresten tog det dog rigtig pænt, og vi er begge i behandling som nævnt… elsker hende jo rigtig højt og hun elsker også mig og det er jeg ikke i tvivl om og jeg ønsker jo heller ikke der sker hende noget. Det jeg nok i sidste ende er mest chokeret over og stadig er sur over er at det første der kommer på tanke i nogle af mine venners hoved er at de konkludere at jeg har været hende utro, til at de sidder og kalder hende en hoe hvilket bare gjorde at de ikke er mine venner længere, heldigvis har jeg mine bedste venner og familie der er støttende. Redigeret 17. November, 2023 af etspil5moden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 17. November, 2023 etspil5moden skrev, for 6 minutter siden: Tak for dit svar, Det jeg nok i sidste ende er mest chokeret over og stadig er sur over er at det første der kommer på tanke i nogle af mine venners hoved er at de konkludere at jeg har været hende utro, til at de sidder og kalder hende en hoe hvilket bare gjorde at de ikke er mine venner længere, heldigvis har jeg mine bedste venner og familie der er støttende. Først og fremmest er der ingen grund til at fortælle venner og bekendte at man har fået en kønssygdom. Det rager ikke dem og blander du dem ind i dét, så vil de jo også give deres mening tilkende, om den så er gennemtænkt eller ej. Hvad andre mener og siger om dit sex og kærlighedsliv bør ikke veje tungt Det kan du langt bedre selv føle og vurderer ved at mærke efter i dine egne tanker når du holder om hende om aftenen. Det kan ingen andre fortælle dig bedre end dig selv. Hvad der betyder noget er kun hvordan du selv reagerer og hvordan du derefter agerer. Men hvis du skal have tankerne på afveje så har jeg lige skrevet et indlæg om en af mine vigtigste knald i mit liv. Giv den lidt kærlighed. https://www.eroguide.dk/forum/topic/176856-historien-om-mit-livs-måske-vigtigste-knald/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 17. November, 2023 4 gang er lykkens gang.....eller noget... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 17. November, 2023 (edited) Pianistinden skrev, for 29 minutter siden: 4 gang er lykkens gang.....eller noget... Jaa det hjalp ihvertfald ikke noget at be til gud Redigeret 17. November, 2023 af etspil5moden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 17. November, 2023 Blækspruttemanden skrev, for 5 timer siden: Først og fremmest er der ingen grund til at fortælle venner og bekendte at man har fået en kønssygdom. Det rager ikke dem og blander du dem ind i dét, så vil de jo også give deres mening tilkende, om den så er gennemtænkt eller ej. Nu du siger det har du ret, det er også noget jeg vil tage til mig og tænke over. Blækspruttemanden skrev, for 5 timer siden: Hvad andre mener og siger om dit sex og kærlighedsliv bør ikke veje tungt Endnu engang har du ret, jeg har vel så lært at man gerne må holde ting for sig selv, jeg var jo så bare i den tro at man godt kunne fortælle sine “venner” at man er flov uden at skulle beskyldes for utroskab, men det der i sidste ende gjorde mig sur var det se kaldte min kæreste. Men ja du har ret. Blækspruttemanden skrev, for 5 timer siden: Men hvis du skal have tankerne på afveje så har jeg lige skrevet et indlæg om en af mine vigtigste knald i mit liv. Giv den lidt kærlighed. Har faktisk læst din tråd og spændende er den må jeg sige, giver den lige et skriv når jeg er engang er kommet hjem fra arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 17. November, 2023 Ja, det er en ærgelig situation. Men heldigvis kan det behandles og det virker som om, at det ikke har ødelagt jeres forhold. Så der må sluges nogle piller og så er det snart i orden igen. Du har ingen grund til at være flov eller føle skam. Mit gæt er at det fleste i nye parforhold efter lidt tid beslutter at have sex med andre præventionsformer end kondom uden at tage test først. Jeg kan godt forstå du vil kunne tale med dine venner om livets glæder og udfordringer, også de mere “pinlige”. Også uden det skal føre til udskamning og beskyldninger. Ellers er jeg enig med @Blækspruttemanden og du behøver ikke dele dit sexliv eller smitte med andre. Hvad andre mennesker mener om dig, dit forhold og sexliv bør ikke fylde for dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 17. November, 2023 BrandmandSam skrev, for 7 minutter siden: Ja, det er en ærgelig situation. Men heldigvis kan det behandles og det virker som om, at det ikke har ødelagt jeres forhold Tak for dit input og dine opmuntrende ord, og ja det kan nemlig behandles og det har ikke ødelagt vores forhold, jeg ved med mig selv at jeg ikke har været min kæreste utro og jeg stoler på min kæreste heller ikke har og vil ikke komme med konklusioner så det har ikke ødelagt vores forhold BrandmandSam skrev, for 9 minutter siden: Du har ingen grund til at være flov eller føle skam. Mit gæt er at det fleste i nye parforhold efter lidt tid beslutter at have sex med andre præventionsformer end kondom uden at tage test først Det er jeg glad for du siger for jeg skal gerne indrømme jeg er lidt flov da det er 4 gang og ikke rigtig har lært noget (føler jeg) men heldigvis tog kæresten det rigtig pænt og var ikke sur eller noget det var bare i behandling og så må vi bare undvære sex i 3 uger. BrandmandSam skrev, for 11 minutter siden: Jeg kan godt forstå du vil kunne tale med dine venner om livets glæder og udfordringer, også de mere “pinlige”. Også uden det skal føre til udskamning og beskyldninger. Det er jo lidt det, jeg synes ikke man som rigtige venner bør dømme, og jeg troede jo jeg kunne fortælle det uden at blive dømt. Men jeg har så lært noget. BrandmandSam skrev, for 13 minutter siden: Ellers er jeg enig med @Blækspruttemanden Det er jeg også, der er ting man gerne må holde for sig selv og det har jeg også lært…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 17. November, 2023 etspil5moden skrev, for 8 timer siden: det værste er at jeg fået klamydia for 4 gang…. Super ærgerligt. Der har været en del debat om risikoen ved smitte via oralsex. Gik du all in med ubeskyttet sex ved samleje? Håber det bedste for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 17. November, 2023 Moon skrev, for 12 minutter siden: Super ærgerligt. Der har været en del debat om risikoen ved smitte via oralsex. Gik du all in med ubeskyttet sex ved samleje? Håber det bedste for dig. I know, så det er jo ikke en ny ting jeg kommer op med. Altså som nævnt har jeg haft et ret aktivt sexliv før hende og det var også ubeskyttet sex, og men det var før jeg mødte hende mig og min kæreste har også haft ubeskyttet sex…. om det skulle være kommet der eller om det er min kæreste der har smittet mig eller mig der smittet hende det vides jo ikke, sagen er bare at det er kommet og det er skide træls.. Tusind tak for det, vi er begge i behandling og må holde os fra sex imens vi er i behandling… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 17. November, 2023 etspil5moden skrev, for 2 minutter siden: … vi er begge i behandling og må holde os fra sex imens vi er i behandling… 3 uger uden sex Så der basis for nogle hyggelige stunder, hvor i kan pirre hinanden med massage og være tætte på andre måder. Og så book et (velisoleret) hotelværelse 3 uger frem i tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 17. November, 2023 BrandmandSam skrev, 1 time siden: 3 uger uden sex Jeps, altså vi kan jo have sex med kondom men det er bedst bare at være på den sikre side jo BrandmandSam skrev, 1 time siden: Så der basis for nogle hyggelige stunder, hvor i kan pirre hinanden med massage og være tætte på andre måder. Det er jo nemlig det, og du kan tro hun også skal forkæles, der er jo mange måder at være intime på uden det omhandler sex. BrandmandSam skrev, 1 time siden: Og så book et (velisoleret) hotelværelse 3 uger frem i tiden. Du læser mine tanker makker, når jeg lige får noget ordentlig løn har jeg planlagt at booke et hotel ophold til hende og mig og når klamydiaen er væk så skal hun dælme forkæles 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 17. November, 2023 Har din nye kæreste hatt sex tidligere??? Det var da et dårligt valg... ik...? Eller.. Vent nu lidt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 17. November, 2023 Karsteng skrev, for 1 minut siden: Har din nye kæreste hatt sex tidligere??? Nej hun har sagt at jeg er hendes Allerførste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg