Hop til indhold
Guest Henessy

Angie Angel Nordsjælland

Recommended Posts

futteman skrev, den 10.12.2023 at 10:46:

Hej har lige fået en aftale så må vi se om den holder

Hej Futteman - er spændt på om det var en god aftale

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Henessy
futteman skrev, den 10.12.2023 at 10:46:

Hej har lige fået en aftale så må vi se om den holder

'Lad mig endelig høre om lokation og service :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

glem alt om hende,  hun svar ikke som man har aftalt på dagen, og så kommer dårlige undskyld dag efter, så prøver en ny aftale  også sker det samme igen. Så spild af tid 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej det Angie Angel her ❤️ Jeg ked af i har haft svært ved få en aftale i hus. Men har desværre virkelig virkelig travlt i december mdr. pga julen. ❤️ Jeg er ikke useriøs er bare påpasselig og tager kun gæster jeg er tryg ved og kommunikation er behagelig. Jeg arbejder kun når jeg har lyst til seksuelt samvær. Så du og jeg begge får den bedste oplevelse. Jeg er meget populær eftertragtet har en del faste kunder som besøger mig og booker mig i god tid. Fordi de er beviste om jeg til tider kan være svær at lave en aftale med. ❤️ Er ked af vi har haft dårlig kommunikation og i har oplevet mig useriøse. I er velkommen til skrive igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angie angel skrev, for 12 timer siden:

Hej det Angie Angel her ❤️ Jeg ked af i har haft svært ved få en aftale i hus. Men har desværre virkelig virkelig travlt i december mdr. pga julen. ❤️ Jeg er ikke useriøs er bare påpasselig og tager kun gæster jeg er tryg ved og kommunikation er behagelig. Jeg arbejder kun når jeg har lyst til seksuelt samvær. Så du og jeg begge får den bedste oplevelse. Jeg er meget populær eftertragtet har en del faste kunder som besøger mig og booker mig i god tid. Fordi de er beviste om jeg til tider kan være svær at lave en aftale med. ❤️ Er ked af vi har haft dårlig kommunikation og i har oplevet mig useriøse. I er velkommen til skrive igen. 

Nej hvor er hun dog sød

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Henessy

Ja. Og så alligevel har hun brændt mig af 3 gange. Først gang skrev hun ja vi har en aftale i morgen bum dagen kommer. Der er stille. Så svarer hun ej jeg er ked jeg ikke svarede fair. Har du tid idag ja. Tiden kommer intet svar. Så igen idag skrev jeg har tid klokken 10 . Så svarer hun passer 1030. Ja det er fint jeg kører mod hende uden at have fået fuld adresse. Tiden kommer fuld stilhed. Hun pisser på folks tid så det er et stort nej herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henessy skrev, den 8.1.2024 at 16:20:

Ja. Og så alligevel har hun brændt mig af 3 gange. Først gang skrev hun ja vi har en aftale i morgen bum dagen kommer. Der er stille. Så svarer hun ej jeg er ked jeg ikke svarede fair. Har du tid idag ja. Tiden kommer intet svar. Så igen idag skrev jeg har tid klokken 10 . Så svarer hun passer 1030. Ja det er fint jeg kører mod hende uden at have fået fuld adresse. Tiden kommer fuld stilhed. Hun pisser på folks tid så det er et stort nej herfra.

Det vildt nok du har så meget at sige uden at have mødt mig endnu. ! Jeg bestemmer selv hvem jeg vil have besøg af. Jeg prioritere min faste gæster først. Og jeg kan se på vores samtale at du aldrig har booket en tid hos mig. Jeg har aldrig brænde dig af. har bare ikke haft tid til at svare dig med det samme. Som du kan læse i min tidligere besked herinde. Så gider jeg ikke svar de kunder der giver dårlig energi og starter ud med skrive en anmeldelse om mig. ! Så tror bestemt det bliver svært at møde mig. Eftersom du har skrevet en anmelde allerede. Jeg kan se du aldrig har booket en tid 100% hos mig. Du ender altid med forsvinde elller ikke svar på mine beskeder.  ! 

Redigeret af Bryan Mills
Billede af pm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henessy skrev, den 8.1.2024 at 16:20:

Jeg kan se du ikke har bekræftet kl. 10:30 til tiden ? Så hvorfor lave en anmeldelse om mig ? Når du hverken har svaret på beskeden eller bekræftet tiden ?  Jeg kan se jeg skriver meget pænt til dig på sms, og du har ikke givet mig samme respons. !  Jeg ønsker ikke dig om kunde hos mig. ! 

Redigeret af Bryan Mills
Billede af PM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henessy skrev, for 6 timer siden:

Så svarer hun passer 1030. Ja det er fint jeg kører mod hende uden at have fået fuld adresse. Tiden kommer fuld stilhed. Hun pisser på folks tid så det er et stort nej herfra.

Det ser ud til, at du aldrig bekræftede, at kl. 10.30 var ok. Så kan du heller ikke forvente, at tiden er booket til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Det ser ud til, at du aldrig bekræftede, at kl. 10.30 var ok. Så kan du heller ikke forvente, at tiden er booket til dig.

Tusind tak <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Henessy
Den_glade_amatør skrev, for 21 timer siden:

Hun har slettet beskederne. Jeg skrev 4 gange hvad adressen var. Så det er rigtig fint hun prøver og sno sig rundt om det. Du kan se på den anden fyr som prøvede med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Henessy

Jeg tænker

Den_glade_amatør skrev, for 21 timer siden:

Jeg skrev lige bagefter hvad er adressen jeg kører fra København nu. Og så var der radio stilhed. Så tro hvad du vil men jeg tænker vi er 2 herinde der har samme oplevelse og hun påstår noget med en chat besked hvor hun har slettet hvad du vil. Du kan se hun har gjort det engang før i den øverste besked og bare ghoster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henessy skrev, for 21 timer siden:

Hun har slettet beskederne. Jeg skrev 4 gange hvad adressen var. Så det er rigtig fint hun prøver og sno sig rundt om det. Du kan se på den anden fyr som prøvede med hende.

Jeg har kontaktet dig. Flere gange. Du svar ikke på sms ! Jeg har prøvet sætte vores sms ind her. Men desværre er de blevet slettet !pga du har klaget over jeg har delt vores samtale herinde.  Jeg gider ikke brug energi på en som vil ødelægge mit arbejde og min kundekreds.  . Jeg kan se du aldrig har svaret mig. Og nej har ikke slettet vores beskeder tvært imod. Jeg vil gerne dele dem herinde. Så tidligere. Men desværre ville de blive slettet. . ! Det virkelig sørgeligt at se du vil brug så meget af din tid på skrive en anmeldelse som ikke passer. !  Jeg har gentagende gange prøvet på kontakte dig uden held. !  Der flere herinde som har set vores samtale og alle mener! At du er den som ikke svar og uansvarlig. ! Og du skal stoppe med chikaner herinde. ! 

- alle andre i er så meget velkommen til kontakte mig og få en tid <3jeg vil gøre mit bedste for svar jer ! <3 kærlighed til alle jer derude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Angie angel Anklagerne mod dig virker  meget troværdige, det vil være smart hvis nogen af alle dine mange faste kunder, har troværdige profiler herinde og gider skrive at du er ægte og ikke er en hustler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Henessy
Angie angel skrev, for 58 minutter siden:

Jeg har kontaktet dig. Flere gange. Du svar ikke på sms ! Jeg har prøvet sætte vores sms ind her. Men desværre er de blevet slettet !pga du har klaget over jeg har delt vores samtale herinde.  Jeg gider ikke brug energi på en som vil ødelægge mit arbejde og min kundekreds.  . Jeg kan se du aldrig har svaret mig. Og nej har ikke slettet vores beskeder tvært imod. Jeg vil gerne dele dem herinde. Så tidligere. Men desværre ville de blive slettet. . ! Det virkelig sørgeligt at se du vil brug så meget af din tid på skrive en anmeldelse som ikke passer. !  Jeg har gentagende gange prøvet på kontakte dig uden held. !  Der flere herinde som har set vores samtale og alle mener! At du er den som ikke svar og uansvarlig. ! Og du skal stoppe med chikaner herinde. ! 

- alle andre i er så meget velkommen til kontakte mig og få en tid <3jeg vil gøre mit bedste for svar jer ! <3 kærlighed til alle jer derude. 

Du delte mit nummer med omverdenen selvfølgelig vil jeg gerne have taget det ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henessy skrev, for 2 timer siden:

Du delte mit nummer med omverdenen selvfølgelig vil jeg gerne have taget det ned.

Her er samtalen igen. Jeg har ikke modtaget en bekræftelse fra dig. Så har ikke brændt dig af. Du svarede aldrig. Men skrev en anmeldelse om mig. - jeg kan se du sjælendt laver positive anmelder af pigerne. De fleste af din anmeldelser er negative. :rolleyes:

1FB1C14C-EC39-4D67-A3B1-ED02394838FC.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 4 timer siden:

@Angie angel Anklagerne mod dig virker  meget troværdige, det vil være smart hvis nogen af alle dine mange faste kunder, har troværdige profiler herinde og gider skrive at du er ægte og ikke er en hustler.

Væresåsgod har mange flere vis du selvfølge ønsker se flere af mine tilfredse gæster. :D

3CE1673E-1A6F-4700-AD7C-9A5307FCC73C.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...