½angel 1148 Skrevet 19. November, 2023 Jeg vil bare lige høre om der er andre der ikke kan afspille videoerne fra annoncerne på Nympho.dk på deres PC'er? På mobilen går det fint nok, så vil høre om det kun er min PC, eller om det er et generelt issue. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 19. November, 2023 det virker fint her windows10 begge browsere google - firefox 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 19. November, 2023 De virker heller ikke for mig i Chrome. Firefox og Safari fungerer fint. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 19. November, 2023 (edited) mystisk prøvede lige den stationære med w11 og chrome ingen problemer måske den skal opdateres man skal lige acceptere cookies før det virker nede i bunden Redigeret 19. November, 2023 af gøffe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 19. November, 2023 adblocker blokere for videoerne på nympho , i hvert fald på telefon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg