Hop til indhold
Fyren1237

22 årig ung og fræk søger selvskab nu

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/388303

Et mere Ubehøvlet menneske har jeg aldrig mødt end hende her.

Aftaler med hende at vi skal ses og jeg skulle hente hende. Hun skriver man skulle hente hende. Så er man på adressen så skulle man vente i 30 minutter. Finder på noget og lave. Så skriver hun flere gange hun skulle hentes. Men hver gang blev hun her med og skrive vent lige lidt. Venter yderligere 5 min. Så skrive hun kom nu. Skriver så er her nu. Så skriver hun nej vent lige. Skriver så gider ikke vente mere. Så skriver hun maks 10 min mere. Og det siger jeg så okay til. Også skriver jeg efter 10 min. Så skriver hun og spørger om hvor jeg holder. Og skriver så jeg holder på hendes gade bare nogle numre væk. Så vil hun spørger hun om det var okay at hun kom ned i bilen og hentede pengene også lige rende hjem med dem, for hun er blevet snydt før. (Fair nok) men skriver. At hun for pengene i hånden og hun kunne tælle dem mens vi køre. Det gik hun ikke med til.. Jeg gad ikke give hende pengene også hun gik med dem. For jeg var 80% på hun ikk ikke tilbage. også var jeg lige pludselig en idiot og jeg var useriøs og hun gad ikke sidde og skrive. For hun kunne ikke se nogen bil ved hende, så jeg var der åbenbart slet ikke..(men Som jeg skrev. Længere oppe. Jeg Holdte på gaden nogle numre væk)

men at det er mig der er idioten og jeg ved ikke hvad, jeg blev kaldt..

Jeg spildte i alt 1 time på og bare vente på hende.. også er jeg idioten og useriøst osv..

hun virker meget useriøs og på hendes Snapchat ligger hun tit hvor hun sprøger fra 2 og op til 1000 kr på overførsel.

ingen anbefaling har fra gutter! 
Ikke spild jeres tidånnx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren1237 skrev, for 6 minutter siden:

Aftaler med hende at vi skal ses og jeg skulle hente hende. Hun skriver man skulle hente hende. Så er man på adressen så skulle man vente i 30 minutter. Finder på noget og lave. Så skriver hun flere gange hun skulle hentes. Men hver gang blev hun her med og skrive vent lige lidt. Venter yderligere 5 min. Så skrive hun kom nu. Skriver så er her nu. Så skriver hun nej vent lige. Skriver så gider ikke vente mere. Så skriver hun maks 10 min mere. Og det siger jeg så okay til. Også skriver jeg efter 10 min. Så skriver hun og spørger om hvor jeg holder. Og skriver så jeg holder på hendes gade bare nogle numre væk. Så vil hun spørger hun om det var okay at hun kom ned i bilen og hentede pengene også lige rende hjem med dem, for hun er blevet snydt før. (Fair nok) men skriver. At hun for pengene i hånden og hun kunne tælle dem mens vi køre. Det gik hun ikke med til.. Jeg gad ikke give hende pengene også hun gik med dem. For jeg var 80% på hun ikk ikke tilbage. også var jeg lige pludselig en idiot og jeg var useriøs og hun gad ikke sidde og skrive. For hun kunne ikke se nogen bil ved hende, så jeg var der åbenbart slet ikke..(men Som jeg skrev. Længere oppe. Jeg Holdte på gaden nogle numre væk)

Jeg spildte i alt 1 time på og bare vente på hende.. også er jeg idioten og useriøst osv..

hun virker meget useriøs og på hendes Snapchat ligger hun tit hvor hun sprøger fra 2 og op til 1000 kr på overførsel.

Ikke spild jeres tidånnx

Ligner da hende Skødstrup pigen før omtalt eller? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 3 minutter siden:

Ligner da hende Skødstrup pigen før omtalt eller? :)

Aner det ikke. Men stadig ingen grund til hun er ubehøvlet overfor en. Når man venter over 1 time på hende. Har andre ting og give mig til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren1237 skrev, for 1 minut siden:

Aner det ikke. Men stadig ingen grund til hun er ubehøvlet overfor en. Når man venter over 1 time på hende. Har andre ting og give mig til

Naturligvis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren1237 skrev, for 5 timer siden:

Ikke spild jeres tidånnx

Tror nærmere sandsynligheden for at hun ikke vender tilbage når hun har fået pengene ligger 100% :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 8 timer siden:

Tror nærmere sandsynligheden for at hun ikke vender tilbage når hun har fået pengene ligger 100% :(

Så er det da godt at man ved hvor hun bor. Hvis hun lavede sådan et nummer og stak af med pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren1237 skrev, den 11/20/2023 at 3:13 AM:

Have no idea  . But still no reason for her to be rude to someone. When you wait over 1 hour for her. Have other things and give me to

Had a similar expirience when i tried to set up a meeting with her as well. It took 4 days just to agree on time. Then when I arrived at her place, she said she forgot about the meeting and is not home, I should pick her up from somewhere 30min away. 

O the ways there, she asks to stop at the store and pick up xome cigarettes and rebull for her. Lucky for me, I was already at the 2nd address and asked her to come out, so we can both go and get her the cigarettes. She still refused to meet with me, as she was eating her lunch at that time, and I should just go and buy it while she finished eating. 

That's when I knew nothing will happen, and just left. Also wasted almost an hour on her... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er 110 procent melissa.!! 

lad være og støt hende, han er misbruger og et sølle menneske som skulle have hjælpe og ikke penge.! 
ja har mødt hende, mega tynd, påvirket, gule fingerspidser, og ryger coke så gutter ingen penge til hende vel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderbassen skrev, den 20.11.2023 at 17:00:

Så er det da godt at man ved hvor hun bor. Hvis hun lavede sådan et nummer og stak af med pengene.

Så er det nu vores solidaritet skal afprøves, lav en aftale med hende og bliv væk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 4 timer siden:

Så er det nu vores solidaritet skal afprøves, lav en aftale med hende og bliv væk

Jeg skrev til hende igen dagen efter, for lige netop af den grund.! Lavede aftale med hende også “sagde” godt nok at hun stod ved vejen. Men tror ikke på det. Hun skrev også om jeg ikke gad og købe cigaretter med til hende. Eller om jeg kunne skaffe hende coke. Skrev for sjov at jeg havde et halv gram coke. Så ville Hun lige pludselig give både blowjob og sex for et halv gram. Og skrev bare ja okay. Så spurgte hun om hun måtte koge det og skyde eller ryge det i bilen. Det sagde jeg nej til. Men så ville hun bare mødes også gøre det bagefter. Aftalte klokslet med hende hvor hun skrev det der med hun stod ved vejen og ventede og jeg trak bare tiden ud og hele tiden med jeg var på vej osv osv.. til sidst hun skrev den støreste sviner til mig og ville slette og blokere mig. Det gjorde hun så. Men 3 timer senere tilføjede hun mig som ven igen og skrev om vi skulle mødes :’D mega klamt..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...