Hop til indhold
odensefyr1981

Nogen der kan anbefale nær Kennedy-arkaden

Recommended Posts

God aften i Aalborg..

jeg er kommet et smut til Aalborg, og skal være her i et par dage. Jeg vil derfor høre om der er nogen thai steder i nærheden af Kennedy-Arkaden i kan anbefale.. 

det skal gerne være en der tilbyder FP.  Og gerne hård thai massage.. så gerne begge dele.

Hilsen Odensefyr

Redigeret af odensefyr1981

Del dette indlæg

Link til indlæg
odensefyr1981 skrev, for 8 timer siden:

God aften i Aalborg..

jeg er kommet et smut til Aalborg, og skal være her i et par dage. Jeg vil derfor høre om der er nogen thai steder i nærheden af Kennedy-Arkaden i kan anbefale.. 

det skal gerne være en der tilbyder FP.  Og gerne hård thai massage.. så gerne begge dele.

Hilsen Odensefyr

Jasmin får gode anmeldelser, og næsten samme afstand som Enjoy. 

https://annoncelight.dk/showad/357981

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
odensefyr1981 skrev, for 58 minutter siden:

Ved du hvor langt fra Kennedy-arkaden hun holder til..?

skriv gerne pm

Begge indenfor ca 1 km. 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brian62 skrev, for 4 timer siden:

Hej

Kan du fortælle lidt mere om enjoy massage

Du må gerne sende en pm

Enjoy på Holbergsgade er en skøn kvinde der giver god dybdegående massage, det er er pænt rent sted med varme håndklæder og brusekabine i behandlings værelset. 
hun er en dejlig kvinde der ikke er en radmager ung sylfide der plasker Oli sporadisk på din krop og giver uerfaren sex.

her er der indlevelse og god behandling af en flot fræk thai der ved hvordan man forkæler en gentleman.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 2 timer siden:

Jasmin er 2,5 km fra Kennedy arkaden og Enjoy er 1,8 km derfra ;)

Det må være i bil, til fods er der kortere. :)

Edit:

Arh.. Må have tastet forkert første gang, google siger lige godt 2 km til fods. 

/North

Redigeret af North

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 2 timer siden:

Det må være i bil, til fods er der kortere. :)

Vil du lede en person ned gennem de små gader og smutveje til Vestbyen? Good luck :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 1 time siden:

Vil du lede en person ned gennem de små gader og smutveje til Vestbyen? Good luck :D

Når der bliver spurt efter "i nærheden af" så antager jeg at TS enten er uden bil, eller ikke ønsker at benytte den. 

Vejledning, det lader jeg google maps om. :)

. /North

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fri fugl skrev, den 21.11.2023 at 14:04:

Enjoy på Holbergsgade er en skøn kvinde der giver god dybdegående massage, det er er pænt rent sted med varme håndklæder og brusekabine i behandlings værelset. 
hun er en dejlig kvinde der ikke er en radmager ung sylfide der plasker Oli sporadisk på din krop og giver uerfaren sex.

her er der indlevelse og god behandling af en flot fræk thai der ved hvordan man forkæler en gentleman.

Er der kun den pige som der linkes til her på adressen, jeg gider ikke bestille tid og der så er en purung tøs .. ikke lige min smag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 3 timer siden:

Er der kun den pige som der linkes til her på adressen, jeg gider ikke bestille tid og der så er en purung tøs .. ikke lige min smag. 

Enjoy er så vidt jeg ved alene, hos Jasmin er de mindst 2 yngre piger. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...