Hop til indhold

Recommended Posts

Sent tirsdag aften var jeg på besøg hos Nikki på hendes hotelværelse i København

Jeg kan afsløre at hendes billeder er 100% retvisende, selvfølgelig er hun dullet op på billederne, men jeg synes hun er smukkere og mere lækker irl end på hendes billeder

Hun har en smule akne i sit kønne ansigt, no problem for mig. Desværre har hun også en smule et eller andet i læberne, dog ikke meget og ikke noget der ødelægger indtrykket af en ung, helt naturlig og meget smuk pige. Hendes krop er virkelig lækker med et par smukke små ungpige bryster som var meget følsomme. Ingen forstyrrende tattoes, piercinger eller hårextensions, bare som vor herre har skabt hende og der har han sgu haft en god dag :wub:

Hun var gavmild med sin krop og vi kyssede med lidt forsigtig tunge. Jeg fik et øko blowjob med megen kærlighed til min pik som altid er dejligt at føle ;)

Vi havde aftalt og jeg havde betalt for shower together, men da jeg først fik fingrene i hende, var hun så lækker at vi ikke nåede ud på badeværelset ;) 

Om hun kan tage initiativ hvis hendes gæst ikke gør det, ved jeg ikke helt, for det gjorde jeg og hun fulgte med - præcis som det skal værre imo

Så jeg havde en super time, med en sød og smuk ung pige som gav mig indtryk af, at hun også nød vores samvær. Det er gfe i min verden

Nikki præsenterede sig som Daria og fortalte at hun er 23 år gammel. Hun undskyldte sit engelsk i starten, men hun talte nu fint engelsk til mit behov. Det er hendes første gang i Danmark og tirsdag var hendes første dag. Hun fortalte at hun kun er her i fire dage og ved ikke om hun kommer retur, så smut lige forbi og giv hende grund til at komme igen ;) 

Jeg er vild med hende og når forhåbentlig forbi igen inden hun smutter…til Stockholm gud hjælpe mig :lol:

https://nympho.dk/n15009/4604/sweet-nikki-only-few-days-is-copenhagen/

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, 1 time siden:

@dhnmdst mange tak for anmeldelsen. Var hun venlige og hente dig fra receptionen eller måtte du tage trappen!

Hun hentede mig ved elevatoren…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende og kan næsten ikke lade vær med at smile. Måske den sødeste og venligste jeg har været sammen med. Dybe og våde tungekys som aldrig før. Hun bad mig endda blive 20-25 min længere, da jeg selv sagde tiden var ved at være forbi. :) 

Jeg er næsten lidt målløs over hendes søde service, følte sgu næsten at hvis havde jeg spurgt om vi skulle tage på en rigtig date, havde hun sagt “ja”. Super GFE og sødeste væsen.

I må love at behandle hende ordentligt :) 

Redigeret af peterfils

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har sgu også været forbi igen…havde jo ikke været i bad med hende og kunne ikke få hende ud af hovedet

Hun er virkelig dejlig

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 6 timer siden:

Jeg har sgu også været forbi igen…havde jo ikke været i bad med hende og kunne ikke få hende ud af hovedet

Hun er virkelig dejlig

Haha bebrejder dig ikke. Hun er fantastisk. Foretrækker normalt piger med lidt mere på kroppen som fx Milana eller Matylda, men hun er meget meget smuk. Hvis man er til petit smukke instagram modeller, er hun perfekt. 

Redigeret af peterfils

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrbiglove skrev, for 1 time siden:

Står og venter foran hendes hotel nu. 
Glæder mig til at se hende igen :-)

Er det et diskret Hotel? Eller er det åbenlyst hvad man skal der. :)

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil også gerne besøge hende igen, men Matylda er i byen og dermed ser jeg for at være helt ærlig ingen grund til at besøge andre. Matylda er simpelthen det ypperste. Sorry for afsporing, Nikki er self også dejlig;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røde Baron skrev, for 1 time siden:

Hej. Er der et link der virker

Der kan ikke linkes til Nympho. Brug URL'en

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal se hende senere i aften hold kæft jeg glæder mig :D Har meget høje forventninger, efter alle de fine ord der er om hende :)

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...