yrghh 1593 Skrevet 22. November, 2023 Vi ved jo godt, at det ikke er størrelsen det kommer an på men... Vil du helst føle, at dine bryster er lidt for store eller lidt for små? Hvis du var en mand, ville du så helst føle at din pik var lidt for lille eller lidt for stor? Og til de mænd, der ikke kan lade være med at svare på et spørgsmål til pigerne. Hvorfor synes du din pik er for lille? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 967 Skrevet 22. November, 2023 yrghh skrev, for 4 minutter siden: Hvorfor synes du din pik er for lille? Fordi jeg kunne spare en masse penge hvis jeg selv kunne nå den uden at få rygskade. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 22. November, 2023 Eventyrmanden skrev, for 21 minutter siden: Fordi jeg kunne spare en masse penge hvis jeg selv kunne nå den uden at få rygskade. Har du lagt dig så meget mave på at du ikke kan når den med hænderne længere eller.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 967 Skrevet 22. November, 2023 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Har du lagt dig så meget mave på at du ikke kan når den med hænderne længere eller.? Jeg hentydede til at nå den med munden 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 22. November, 2023 (edited) Igen af delene, vil helst hvile i mig selv som jeg gør. Selvfølgelig kan der følge noget selvværd og selvtillid med størrelsen og udseendet på bryster, men fysisk og praktisk set har det ingen betydning (med mindre kvinden får ondt i ryggen). Hvad pikke angår og føler egentligt det mest er det dit spørgsmål går på, selvom du nævner brysterne for forståelsen skyld, så kan den reelt være så lille at kvinden ikke kan mærke den eller så stor at det gør ondt. Kommer så også an på hvordan kvinden er petit, stram etc. og der er det jo så med at finde gode sexuelle match Så I er lidt mere prisgivet og må på bedst mulig måde også bare lære at leve med det I har. Min brystform/størrelse giver lidt udfordringer i forhold til tøj valg det er ikke alt jeg lige kan købe uden det ser dumt ud. Men det lærer man også hvad der er godt og skidt. Og det er da et mikroskopisk problem i forhold til så meget andet. Redigeret 22. November, 2023 af SweettieDK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 23. November, 2023 Jeg ved den er lille fordi jeg ikke bliver afvist ved analsex, heller ikke privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg