Videografen 17 Skrevet 22. November, 2023 (edited) Jeg har måske en hang til unge, slanke piger og Dilara viste sig at være lige præcis det, jeg havde brug for. Hun er utroligt sød og helt ufatteligt smuk (i min optik) men en krop, der bare indbyder til lækker ungpigesex. Små faste b-skålsbryster, superslank, lækker røv og så gav hun en kombination af superfransk og handjob, som gjorde at det resten var overstået på alt for få minutter. Hun taler meget lidt engelsk men klarer sig rigtigt godt på google translate, så det var ikke noget problem at være sammen med hende. https://annoncelight.dk/showad/390343 Redigeret 22. November, 2023 af Videografen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gamle hest Skrevet 23. November, 2023 Hej Pigernes opgave er jo som sådan at få dig til at komme. Hvis du synes det går for hurtigt så er det din opgave at be venligt om slow down. og det er helt legitimt så længe det er inden for tidsrammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Videografen 17 Skrevet 23. November, 2023 Gamle hest skrev, for 2 timer siden: Hvis du synes det går for hurtigt så er det din opgave at be venligt om slow down. og det er helt legitimt så længe det er inden for tidsrammen. Jamen, det var skam slet ikke et problem. Tværtimod mener jeg, at det er positivt, at alt ved hende fik mig til at eksplodere på rekordtid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 26. November, 2023 Hun er ret fræk. Jeg har også snart en tur til Jylland på programmet, så måske skulle man tage en omvej omring Holsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 26. November, 2023 yrghh skrev, Lige nu: Hun er ret fræk. Jeg har også snart en tur til Jylland på programmet, så måske skulle man tage en omvej omring Holsted. Har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NikolajT 16 Skrevet 27. November, 2023 Er det hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 224 Skrevet 27. November, 2023 Jeg tror hun har været her tidligere under andet navn https://annoncelight.dk/showad/377071 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden86 4 Skrevet 25. December, 2023 Det var på ingen måde samme oplevelse jeg have. Det var slet ikke hende på billederne, så jeg smuttede igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejsaMedDig 16 Skrevet 26. December, 2023 (edited) Jyden86 skrev, for 22 timer siden: Det var på ingen måde samme oplevelse jeg have. Det var slet ikke hende på billederne, så jeg smuttede igen Kan du uddybe lidt. Hvor langt væk var billeder fra realiteten? Har nemlig selv planlagt et besøg, men hvis det er endnu en fake annonce så gider jeg sq ikke køre helt ud til Holsted for det Redigeret 26. December, 2023 af HejsaMedDig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maveflyveren 12 Skrevet 29. December, 2023 Jeg havde lavet en aftale med hende nyligt. Den var lavet i god tid ... ca. 6 timer før. Da jeg var på vej dertil ... ca. 30 min. kørsel .. fik jeg en sms om hvor gammel jeg er. Da jeg svarede det .... gik hun helt i sort. Jeg fik ca. 25 svinere på sms. Ja jeg er 61 år og det er ok hun afviser mig af den årsag, men der er jo ingen grund til at svine hinanden til. Meget skuffet over hendes reaktion og glad jeg ikke fik brugt penge på hende. Hvad nu hvis jeg var 35 år og meget overvægtig .... er det bedre en 61 og veltrimmet? Så fandt desværre ikke ud om hun var et besøg værd ... :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Only_by_Night 241 Skrevet 29. December, 2023 Maveflyveren skrev, for 48 minutter siden: Jeg havde lavet en aftale med hende nyligt. Den var lavet i god tid ... ca. 6 timer før. Da jeg var på vej dertil ... ca. 30 min. kørsel .. fik jeg en sms om hvor gammel jeg er. Da jeg svarede det .... gik hun helt i sort. Jeg fik ca. 25 svinere på sms. Ja jeg er 61 år og det er ok hun afviser mig af den årsag, men der er jo ingen grund til at svine hinanden til. Meget skuffet over hendes reaktion og glad jeg ikke fik brugt penge på hende. Hvad nu hvis jeg var 35 år og meget overvægtig .... er det bedre en 61 og veltrimmet? Så fandt desværre ikke ud om hun var et besøg værd ... Først skal det lige siges, at jeg er absolut enig i, at man ikke skal svine nogen til - specielt når hun først spørger så sent. 100% hendes fejl, hvis hun har alderskriterier som ikke står i hendes annonce, så skal hun da helt klart spørge ved første kontakt. Med det sagt, så tænker jeg måske det også er forholdsvis god skik at nævne din alder i din introduktionsbesked hvis du er over 60 og booker hos en pige i 20'erne. Forstår slet ikke din sammenligning med en 35 årig overvægtig. En ting er hvorvidt man er ok med lidt ekstra på sidebenene, det er da en helt anden ting om man er til en på alder med sin bedstefar. Uanset om du så har sixpack i den alder. Det er ikke for at "age shame" dig, fedt at du stadigvæk har et sexliv - men du må da også have selvindsigt nok til at forstå, at din alder ikke bare er det samme som fx at være overvægtig eller den slags ting. Det kan da være utrolig grænseoverskridende og slet ikke behageligt for nogle i 20'erne, at skulle være sammen med en i 60'erne. Igen, giver slet ikke dig skylden for sådan en episode, men nogle gange må man også godt selv gøre noget for at undgå dårlige situationer. Hvis du går igennem et skide skummelt kvarter med massere af kriminalitet, alene, om natten og vifter en 1000 kr. seddel, så gør du jo intet du ikke må, og bliver du røvet er det 100% røverens fejl, meeeen det var sgu stadigvæk ikke så smart gjort, selvom man intet ulovligt gjorde. At være "passiv" kan også være forkert. Nogle gange må man lige forebygge en god situation for at undgå en dårlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 29. December, 2023 Jeg nævner altid min alder i første henvendelse - Måske det var en idé at hun skrev det i hendes annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kdr7500 12 Skrevet 29. December, 2023 Var på tur gennem Jylland og kom forbi Holsted, og tænkt jeg skulle besøgen pigen. Men……Hun er på ingen måde et besøg værd…..havde købt bj/superfransk, og jeg skulle næsten tigge, bede og opfordre hende til at sutte mig klar. 10 sut og så stoppede hun, jeg bad hende forsætte, hun suttede igen 10 gange og sådan forsætte det frem og tilbage indtil jeg blev lidt småirrireret, hvor til hun svarede på gebrokken og næsten uforståelig engelsk at jeg havde købt sex….men jeg havde købt og betalt for både sex og bj. Endte med at jeg selv måtte spille den af da jeg ikke kunne få rejsning (nok pga min irritation). Og nej det er ikke hende på billederne, så allerede der skulle man være vendt om i døren. Så ingen anbefaling eller gentagelse herfra, spar jeres penge til en anden pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejsaMedDig 16 Skrevet 29. December, 2023 (edited) Jeg har lige været forbi idag. Eller forsøgt ihvertfald Det var en mærkelig oplevelse. Efter at have læst de seneste anmeldelser og sammenlignet dem med min egne oplevelse, så tror jeg måske den pige man møder ikke er den samme som blev anmeldt i OP. Det kan være der er andre der kan be- eller afkræfte dette. Når, men nu om min tur til Holsted idag: Starter med at jeg har planlagt turen så jeg er der lidt før aftalt tidspunkt. Da jeg skal hæve penge så er automaten ikke aktiv, så jeg må køre et andet sted hen for at finde en anden. Det betyder at jeg er forsinket en smule ift. planen, men ikke mere end at jeg lige akkurat kan nå at ankomme på adressen i bil til det aftalte tidspunkt. Hun spørger om jeg kan være der kl. 11:00. Jeg skriver ja og tlføjer at jeg måske skal bruge 5 minutter til at finde parkering. Lidt efter spørger om mig om jeg kan tage kaffe med. Jeg bliver lidt overrasket men tænker hvorfor ikke, det kan være jeg kan tjene lidt goodwill på det. Her sker så det sjove at jeg ikke fatter hvad hun mener med kaffe, om hun skal have en frisk brygget eller noget så hun selv kan lave det derhjemme haha. Da jeg så ankommer til adressen kan jeg se der en 365 discount 1-1,5min gå afstand fra adressen. Så jeg parkerer bilen, skriver til hende at jeg går ind i butikken for at købe hendes kaffe, også kommer jeg over. Da jeg kommer ud så bryder helvede løs og jeg ser hendes sande ansigt, metaforisk ment. Der kommer en kæmpe tirade med at jeg kommer for sent og hun aflyser aftalen. Jeg tænkte ellers der var en forståelse for at jeg lige skulle have 5 min ekstra til at finde parkering samt evt. købe hendes kaffe. Men nej, det var der ingen forståelse for. Jeg smuttede derefter hjem og var egentlig bare taknemmelig for at jeg ikke havde mødt hende. Set i bakspejlet skulle jeg havde tænkt mindre med pikken og mere med hovdet; og sprunget fra allerede ved de første red flags der kom frem i hendes kommunikation. Redigeret 29. December, 2023 af HejsaMedDig 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 29. December, 2023 Hun virker lidt ustabil og skal da skal da ikke svine dig til på den måde, og mærkeligt med kaffen. Men kunne du ikke være kørt 5 min. Før eller booket til 11.15? Og fremgår deres adresse af annoncen? Hvis ikke skal du nok overstrege den på billedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 29. December, 2023 Eroguide er fantastisk. Fedt du lige dokumenterer kommunikationen. Hun er tydeligvis stresset og så mange beskeder tyder på hun har det svært. Jeg havde overvejet køreturen. Tak fordi i deler oplevelserne... / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 30. December, 2023 HejsaMedDig skrev, for 14 timer siden: Jeg har lige været forbi idag. Eller forsøgt ihvertfald Det var en mærkelig oplevelse. Efter at have læst de seneste anmeldelser og sammenlignet dem med min egne oplevelse, så tror jeg måske den pige man møder ikke er den samme som blev anmeldt i OP. Det kan være der er andre der kan be- eller afkræfte dette. Når, men nu om min tur til Holsted idag: Starter med at jeg har planlagt turen så jeg er der lidt før aftalt tidspunkt. Da jeg skal hæve penge så er automaten ikke aktiv, så jeg må køre et andet sted hen for at finde en anden. Det betyder at jeg er forsinket en smule ift. planen, men ikke mere end at jeg lige akkurat kan nå at ankomme på adressen i bil til det aftalte tidspunkt. Hun spørger om jeg kan være der kl. 11:00. Jeg skriver ja og tlføjer at jeg måske skal bruge 5 minutter til at finde parkering. Lidt efter spørger om mig om jeg kan tage kaffe med. Jeg bliver lidt overrasket men tænker hvorfor ikke, det kan være jeg kan tjene lidt goodwill på det. Her sker så det sjove at jeg ikke fatter hvad hun mener med kaffe, om hun skal have en frisk brygget eller noget så hun selv kan lave det derhjemme haha. Da jeg så ankommer til adressen kan jeg se der en 365 discount 1-1,5min gå afstand fra adressen. Så jeg parkerer bilen, skriver til hende at jeg går ind i butikken for at købe hendes kaffe, også kommer jeg over. Da jeg kommer ud så bryder helvede løs og jeg ser hendes sande ansigt, metaforisk ment. Der kommer en kæmpe tirade med at jeg kommer for sent og hun aflyser aftalen. Jeg tænkte ellers der var en forståelse for at jeg lige skulle have 5 min ekstra til at finde parkering samt evt. købe hendes kaffe. Men nej, det var der ingen forståelse for. Jeg smuttede derefter hjem og var egentlig bare taknemmelig for at jeg ikke havde mødt hende. Set i bakspejlet skulle jeg havde tænkt mindre med pikken og mere med hovdet; og sprunget fra allerede ved de første red flags der kom frem i hendes kommunikation. Jamen, det er sgu da en afsindig opførsel. Du gør jo alt, hvad hun beder dig om, og så får du sådan en spand lort smidt i hovedet...... Det der med gensidig respekt og ordentlig opførsel går begge veje, og jeg skal eddermame aldrig forbi Holsted efter det, du lige har beskrevet.......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maveflyveren 12 Skrevet 4. Januar mikkel15 skrev, den 30.12.2023 at 08:30: Jamen, det er sgu da en afsindig opførsel. Du gør jo alt, hvad hun beder dig om, og så får du sådan en spand lort smidt i hovedet...... Det der med gensidig respekt og ordentlig opførsel går begge veje, og jeg skal eddermame aldrig forbi Holsted efter det, du lige har beskrevet.......... Der er ikke noget galt med stedet i Holdsted ... de er bare pigen den er gal med. Har besøgt Melinda på den adresse flere gange ... og huset / stedet er fint. Melinda er ikke i DK for tiden ... men mon ikke der er nogen der kender hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 224 Skrevet 4. Januar Maveflyveren skrev, for 3 timer siden: Der er ikke noget galt med stedet i Holdsted ... de er bare pigen den er gal med. Har besøgt Melinda på den adresse flere gange ... og huset / stedet er fint. Melinda er ikke i DK for tiden ... men mon ikke der er nogen der kender hende Vi er nok nogle stykker som venter utålmodigt på Melinda vender tilbage og ja huset fejler ikke noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg