Cantona7 85 Skrevet 27. November, 2023 Nogen som har besøgt hen som kan berette om det ? https://annoncelight.dk/showad/390141 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyndhviddiller 33 Skrevet 29. November, 2023 Var der den anden dag. Billederne er en ret opfrisket udgave af hende, men det er hende. Glad og imødekommende, taler ikke så godt engelsk, men det gav bare en del latter i stedet. Hun er rigtig sød. Sexen var god, hun kan lide at blive bollet og lyder rigtig fræk, når man glider på plads. Hun ville ikke have jeg gik ned, så ved ikke lige hvad der var galt der, men tror hun ikke var vasket og ville derfor spare mig den oplevelse. Lidt træls, men det ødelagde ikke besøget. Havde taget 45 minutter med ansigtsglasur, og med fem dage i tanken fik hun et skud, så vi lige måtte en tur under bruseren inden runde 2. Hvis ikke der havde været en emsig tidsrytter, som sendte beskeder til hende om at holde tiden, så havde vi sikkert bollet endnu, for hun var i den grad klar :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cantona7 85 Skrevet 1. December, 2023 Tyndhviddiller skrev, den 29.11.2023 at 08:39: Var der den anden dag. Billederne er en ret opfrisket udgave af hende, men det er hende. Glad og imødekommende, taler ikke så godt engelsk, men det gav bare en del latter i stedet. Hun er rigtig sød. Sexen var god, hun kan lide at blive bollet og lyder rigtig fræk, når man glider på plads. Hun ville ikke have jeg gik ned, så ved ikke lige hvad der var galt der, men tror hun ikke var vasket og ville derfor spare mig den oplevelse. Lidt træls, men det ødelagde ikke besøget. Havde taget 45 minutter med ansigtsglasur, og med fem dage i tanken fik hun et skud, så vi lige måtte en tur under bruseren inden runde 2. Hvis ikke der havde været en emsig tidsrytter, som sendte beskeder til hende om at holde tiden, så havde vi sikkert bollet endnu, for hun var i den grad klar :) Puha hvis hun ikke er vasket og holder god hygiejne ,så springer jeg sgu over der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg