Dylmer 105 Skrevet 27. Januar Det er godt nok kloge ord du disker op med her @SeriøsXXX Jeg vil sørge for at bringe dem videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 27. Januar (edited) SeriøsXXX skrev, for 1 time siden: Mine faste gør netop lige dette. Og søger jeg afveksling så er det lige netop det nævnte der bestemmer hvem jeg besøger Ku du ikke være frisk og lige sende et enkelt eller to link til dine faste, der bedst illustrerer dine udmærkede argumenter? Og for ikke at ødelægge anmeldelsestråden her, skal du kun sende dem, hvis du vil gøre det til min bruger her på sitet. Du skal ikke sætte dem ind her i tråden, der jo handler om Smukke Kiffy Redigeret 27. Januar af Dylmer Ændring af tekst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 193 Skrevet 17. Februar Jeg glæder mig til at “plante mit store træ” hos (eller i…) hende ganske snart. Hun ser sød ud på billederne. ( gentager mig selv fra en anden tråd som nogle mente ikke var den rigtig Kiffy !!). Opdatering følger snarest 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 193 Skrevet 17. Februar F-jernet skrev, for 45 minutter siden: Jeg glæder mig til at “plante mit store træ” hos (eller i…) hende ganske snart. Hun ser sød ud på billederne. ( gentager mig selv fra en anden tråd som nogle mente ikke var den rigtig Kiffy !!). Opdatering følger snarest .. og hvis nogen har særinteressser for hvad de kunne tænke sig at høre om, kan man også bare skrive det til mig på privat besked hvis der er noget bestemt jeg skal “(be)dække” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 17. Februar F-jernet skrev, for 55 minutter siden: .. og hvis nogen har særinteressser for hvad de kunne tænke sig at høre om, kan man også bare skrive det til mig på privat besked hvis der er noget bestemt jeg skal “(be)dække” Jeg vil egentlig bare gerne ha, at du skriver en så detaljeret anmeldelse som muligt efter besøget, som du selv kan stå inde for. Det er godt med flere indspark, og også rart for mig, at jeg ikke er den eneste (næsten) der har skrevet i tråden om mine oplevelser med hende. Din måde og skrive på @F-jernet får mig til at sige helt generelt, at man skal behandle pigerne pænt og med respekt. De kan hver især have deres egne grænser, og dem synes jeg det er vigtigt at respektere. Jeg har erfaret at Kiffy har nogle grænser, som jeg respekterer, udfra reglen om at det er hendes krop, og det derfor er hendes regler der gælder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 193 Skrevet 17. Februar Dylmer skrev, for 28 minutter siden: Jeg vil egentlig bare gerne ha, at du skriver en så detaljeret anmeldelse som muligt efter besøget, som du selv kan stå inde for. Det er godt med flere indspark, og også rart for mig, at jeg ikke er den eneste (næsten) der har skrevet i tråden om mine oplevelser med hende. Din måde og skrive på @F-jernet får mig til at sige helt generelt, at man skal behandle pigerne pænt og med respekt. De kan hver især have deres egne grænser, og dem synes jeg det er vigtigt at respektere. Jeg har erfaret at Kiffy har nogle grænser, som jeg respekterer, udfra reglen om at det er hendes krop, og det derfor er hendes regler der gælder. jeg skal nok behandle hende pænt hvad jeg iøvrigt altid gør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 193 Skrevet 26. Februar Jeg må desværre trække mig vingeskudt tilbage. Hun læser virkelig dårlig engelsk eller kun det som hun selv vil forstå. Alternativet er at hun ser for dybt i flasken. Efter at hun havde flyttet aftalen 3 (tre!) gange, havde misforstået indholdet af vores aftale og forsøgt at kompensere mig med en gang rygmassage (som dog adspurgt ville blive for egen regning!) og den førnævnte ukomplette adresse gav jeg simpelthen op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Friskfyr12 Skrevet 26. Februar Wow f jernet - det er ikke min oplevelse når jeg har været ved kiffy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Camaro 1 Skrevet 7. Marts Dylmer skrev, den 27.12.2023 at 23:51: "... så er mit bedste gæt på hendes alder, at hun er først i trediverne - altså omkring de 32-33" Hun er 41, men indrømmet; hun holder sig helt enormt godt. Jeg besøgte hende en gang i 2022, hvor jeg bookede en time hos hende, som jeg forlængede til to undervejs. Vi hyggede max og havde god kemi. Vi udvekslede private numre og rigtige navne - hun starter med S, kan jeg afsløre - og efterfølgende skrev og ringede vi en del sammen. Hun er skide sød og dejlig, og vi aftalte da også, at hun skulle komme over til mig (i København) i et par dage, for at se hvad det kunne blive til, men vores weekender passede bare aldrig sammen, så det løb ud i sandet. Har ikke snakket med hende i et års tid efterhånden, men nu fandt jeg hendes annonce under nyt navn - og med den også kommentarerne om hende - og får helt lyst til at smutte en tur til Odense for at se hende igen. Så Dylmer, hvis du skal invitere hende på en date, så gør det med det samme, og giv det et seriøst skud. Ellers kan jeg nok ikke holde mig fra at gøre det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 7. Marts Camaro skrev, for 7 timer siden: Så Dylmer, hvis du skal invitere hende på en date, så gør det med det samme, og giv det et seriøst skud. Ellers kan jeg nok ikke holde mig fra at gøre det Jeg arbejder på sagen, det bedste jeg har lært. Men iøvrigt skal denne tråd ikke handle om mine personlige forhold, hvilket jeg allerede har skrevet i den oprindelige tråd den 18. november sidste år. Min anbefaling til dig @Camaro vil dog helt klart være, at du holder dig hjemme på "djævleøen", så skal vi nok klare det her på Fyn. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eje 106 Skrevet 21. Marts Jeg har her i formiddag haft fornøjelsen af et besøg hos Kiffy! Hun er en virkelig dejlig kvinde. Hun gav en rigtig god massage med b2b og Full service. Og da hun fik givet mig regnfrakken på, og krængede sig ned over den, var helt vild nydelse for os begge. Hun er så dejlig stram og synet af hendes store skamlæber omkring min pik, fik den bare til at vokse lidt mere. Og der var ingen tvivl om at hun også nyder det. Efter en god gang meget følsom lingam massage kom hun op og ride igen. Det er skønt at få den op i hendes snævre fisse. Chancen for gentagelse er meget stor. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 923 Skrevet 9. April Er det våde GFE tunge kys hun giver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 17. April Vildsvinet skrev, den 9.4.2024 at 10:15: Er det våde GFE tunge kys hun giver? Nej, det tilbyder hun ikke til kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 11. Maj Eje skrev, den 21.3.2024 at 12:40: Jeg har her i formiddag haft fornøjelsen af et besøg hos Kiffy! Hun er en virkelig dejlig kvinde. Hun gav en rigtig god massage med b2b og Full service. Og da hun fik givet mig regnfrakken på, og krængede sig ned over den, var helt vild nydelse for os begge. Hun er så dejlig stram og synet af hendes store skamlæber omkring min pik, fik den bare til at vokse lidt mere. Og der var ingen tvivl om at hun også nyder det. Efter en god gang meget følsom lingam massage kom hun op og ride igen. Det er skønt at få den op i hendes snævre fisse. Chancen for gentagelse er meget stor. Jeg har også været heldig i denne uge, at få endnu et besøg hos denne søde og charmerende pige. Jeg går ikke så meget efter decideret hård massage, men er nok mest til den mere erotiske massage og body2body. Den del er hun go til, og som en slags stamkunde efterhånden, ved hun lige hvordan jeg foretrækker at blive behandlet. Da jeg altid køber en time, blev der også denne gang tid til lidt af hvert. Jeg vil dog vælge denne gang at holde det lidt for mig selv, og lade det være lidt op til fantasien. Men hun får da med glæde min anbefaling, og jeg vil også komme igen, når jeg får muligheden for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JRN 0 Skrevet 16. Maj Er der langt at gå fra banegården. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 16. Maj JRN skrev, for 1 minut siden: Er der langt at gå fra banegården. Google Maps siger 1,1 km, og det tar 16 min. på gåben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 10. Juli Så var jeg lige heldig endnu en gang. Jeg kunne få en tid i dag, så jeg kunne nå et besøg inden hun tager på ferie i næste uge. Det var som sædvanlig den imødekommende og charmerende pige jeg mødte i døren, og efter at være blevet lukket ind, startede vi lige med lidt hygge i sofaen, hvor vi også fik aftalt hvad der skulle ske, og jeg fik betalt. De services jeg efterspørger og den behandling jeg godt kan lide, er hun vældig god til at honorere. Hun har jo også opnået en hvis erfaring med mig, efter en del besøg efterhånden. Som sædvanlig køber jeg altid en time, så også denne gang, blev der tid til lidt af hvert. Vi kom hele vejen rundt i løbet af timen, og jeg fik prøvet mange af de ting, som hun har på menuen og som jeg godt kan lide. Det er fortrinsvis de bløde metoder jeg går efter, og så hendes næsten-GFE oplevelse med god indlevelse og følelsen af god kemi mellem os. Efter en god times tid, gik jeg derfra som en glad mand, og med tankerne på, at jeg helt sikkert skal besøge hende igen efter ferien. Hun får naturligvis min anbefaling, og hvis det er den type behandling man går efter (den bløde og behagelige), så synes jeg man skal prøve det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis87 8 Skrevet 21. Juli Holder hun til på Østerbro? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 21. Juli Dennis87 skrev, for 33 minutter siden: Holder hun til på Østerbro? Nej, det er i nærheden af TV2 nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 47 Skrevet 30. Juli Når nu Zeline skuffede mig i sidste uge, måtte jeg en tur forbi Kiffy i dag, det var positivt. Rigtigt god massage, der kunne måske godt have været lidt pirring mens jeg lå på maven, men massage kunne der ikke klages over, vend om massage af forsiden også godt, lækker BJ og facesitting så hun kunne mærke min tunge ! Men også de skide røde kondomer, jeg hader dem, men dejlig ridetur, jeg holdte ikke så længe i varmen. Hun brugte de sidste 10 min. en god massage af mine ben. PS. Jeg havde bestilt en time. hilsen natdyr 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 1. September natdyr skrev, den 30.7.2024 at 18:17: Når nu Zeline skuffede mig i sidste uge, måtte jeg en tur forbi Kiffy i dag, det var positivt. Rigtigt god massage, der kunne måske godt have været lidt pirring mens jeg lå på maven, men massage kunne der ikke klages over, vend om massage af forsiden også godt, lækker BJ og facesitting så hun kunne mærke min tunge ! Men også de skide røde kondomer, jeg hader dem, men dejlig ridetur, jeg holdte ikke så længe i varmen. Hun brugte de sidste 10 min. en god massage af mine ben. PS. Jeg havde bestilt en time. hilsen natdyr Så blev det også tid for mig til et besøg hos min favoritthai igen. Efter hun havde lidt sygdom først på ugen, lykkedes det at få tilkæmpet mig en tid onsdag, til en frisk og frejdig thaipige, selv om trængslen tilsyneladende var stor. Jeg bestilte min sædvanlige behandling, og det startede med ryggen, der fik en grundig omgang. Forsiden fik en lidt blidere behandling med hendes b2b-behandling. Det føltes dejligt, og da hun gik over til bj, måtte jeg ret hurtigt bede hende holde lidt igen, for at jeg ikke skulle slutte alt for tidligt. Da vi skulle til den sidste del af behandlingen, kommer her min anbefaling til @natdyr og andre. Jeg blev også meget hurtigt træt af de røde London dimser, så jeg spurgte efter ganske få gange, om jeg ikke måtte medbringe mine egne kondomer, og dem jeg har fundet, har jeg fået godkendt. Så jeg får en væsentlig bedre oplevelse, nu hvor jeg medbringer mine egne. Der sker jo ikke noget ved at spørge… Den sidste del af behandlingen startede også med en god og grundig gang oral til hende. Jeg elsker at give oral, og hendes facesitting giver virkelig mulighed for at nyde det. Til sidst afsluttede jeg i min favoritstilling med hende på toppen, og ja, det blev en relativt kort fornøjelse, da jeg var rimelig klar. Alt i alt en dejlig oplevelse, som naturligvis kræver en gentagelse, når der er penge på kontoen igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 19. September (edited) Så skete det igen, selvom det er ved at tage lidt overhånd i øjeblikket. Det kræver i hvert fald en god økonomi. Jeg har besøgt hende to gange i denne uge. Ved hvert besøg, hvor jeg køber en times fuld service, bliver der ikke brugt så meget tid på massage, men i stedet på alt det andet, der findes i dette skønne univers. Besøgene var lige som jeg godt kan lide dem, med fokus på samvær, nærvær og spændende fysiske udfoldelser sammen. Mine møder foregår typisk på tidspunkter, hvor der ikke er så travlt. Derfor bliver der meget sjældent skelet til tiden, og der er god tid til at komme hele vejen rundt. Det er en af årsagerne til, at jeg bliver ved med at komme på besøg hos hende. Hun har netop lige det der skal til, efter min mening, krydret med charme, selvtillid og godt humør, hver gang vi mødes. Som @SeriøsXXX tidligere skrev 'Fattig på penge, men rig på oplevelser' Det beskriver meget godt min situation. Men jeg satser på at vende tilbage snarest igen, da hun giver mig nogle skønne oplevelser. Redigeret 19. September af Dylmer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 19. Oktober Med fornyet plads i økonomien for fornøjelser, har jeg lige haft mulighed for at genbesøge Kiffy i torsdags i denne uge. Jeg kunne heldigvis få en tid sidst på formiddagen, så jeg kunne nå et besøg, inden hun tager på ferie i næste uge. På grund af efterårsferie på hjemmefronten, startede besøget lige med et hurtigt bad, inden vi kunne mødes i sofaen til lidt forventningsafstemning og efterfølgende betaling. Besøget blev som jeg normalt efterspørger det, med rimelig god tid til en times samvær med imødekommende og nærværende udfoldelser sammen. Vi kom godt og grundigt rundt om de ting jeg godt kan lide i løbet af timen, og der var god indlevelse. Følelsen af at hun også var med på legen, gjorde, at jeg kom noget hurtigere i mål, end jeg lige havde håbet på. Heldigvis var hun med på noget b2b massage og lidt smalltalk, til at fylde resten af tiden ud med. Jeg synes hun gjorde det godt, hun var frisk, med på det jeg foreslog undervejs og alt ialt leverede hun en dejlig oplevelse til mig. Efter en god times tid i hendes selskab, var det tid til at vende næsen hjemad. Men jeg er klar på at besøge hende igen efter ferien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Citroen mand 104 Skrevet 25. Oktober Jeg har været på besøg ved Kiffy, det var ok. Men hun brugte en body lotion til at smøre min ryg ind, så mit tøj lugtede langt væk af det. det skal man lige være obs på, hvis man skal hjem efterfølgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg