Spermklar 70 Skrevet 27. November, 2023 https://annoncelight.dk/showad/375307 Anne kendt fra vejle er taget en tur til Fyn øv øv det giver noget mere køretid…men nu er hun jo værd at køre efter,så ja jeg kørte til Fyn nr Åby og ja det var turen værd. til jer der ikke kender Anna/jenny ja nyt sted nyt navn samme pige hun er satme lækker fik 1 time idag vi kom næsten hele vejen rundt pigen 10/10 sted 7/10 sexen 10/10 og kommer jeg igen jep 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 5. December, 2023 Anna/Jenny er som sunket i jorden fra i Søndags. Nogle af de jyske herrer der ved hvor hun pludselig blev af. Jeg bemærkede i lørdags at hun havde fået nyt nummer, og havde en aftale med hende mandag. Søndag var annoncen væk og hun svarede ikke på det gamle nummer. Har tjekket annoncer i hele landet...der er intet. Måske hun bare har lidt vintersnue.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 5. December, 2023 Big3lover skrev, for 5 timer siden: Anna/Jenny er som sunket i jorden fra i Søndags. Nogle af de jyske herrer der ved hvor hun pludselig blev af. Jeg bemærkede i lørdags at hun havde fået nyt nummer, og havde en aftale med hende mandag. Søndag var annoncen væk og hun svarede ikke på det gamle nummer. Har tjekket annoncer i hele landet...der er intet. Måske hun bare har lidt vintersnue.... Jeg havde en aftale søndag. Men hun skrev hun blev nød til at aflyse den og at vi måtte ses en anden dag. Ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 108 Skrevet 5. December, 2023 Se lige under Jenny på thai/fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg