Hop til indhold
Puritania

Anbefalinger fra Århus - Vanessa, Kinga, Barbara og Irene

Recommended Posts

Tænkte at jeg ville samle mine seneste gode oplevelser i stedet for at oversvømme dette forum med enkelte anmeldelser. 

Vanessa
https://annoncelight.dk/showad/365503

Denne her søde pige mødte jeg i en lejlighed i Åbyhøj, rendte ind i nogle der var i gang med at flytte, men de lagde ikke mærke til mig og jeg var hurtigt inde i lejligheden. Flot og pirrende ansigt, dejlige bryster, men måske lidt for meget på sidebenene for nogle. Organisk og behagelig sex, virkelig rar at være sammen med, både socialt og seksuelt. Ingen stress, dejlig afslappende stemning. Som ekstra detalje havde hun sin hund med, hvilket selvfølgelig inspirerede mig til at komme i doggy hehe.

Kinga
https://annoncelight.dk/showad/390669

Denne her blondine mødte jeg i den kendte lejlighed på kirkedammen, det var vel så diskret som man kunne håbe på, og havde jo været der flere gange før hos andre piger. Et rigtigt fuck-me ansigt, med fine ungpige bryster, dog med lidt på sidebenene. Hendes engelsk er ikke imponerende for at sige det kort, men hun behøver ikke snakke med en pik i munden. Hun sutter efter bedste evne, fine støn og god indlevelse. Godt med varme og bløde former, så hun fik en ordentlig tur.

Barbara
https://annoncelight.dk/showad/354431

Har før omtalt denne pige positivt, og med god grund. Hun holder til ude i Viby, med parkeringsplads lige ved siden af. Der sidder ikke noget forkert på den pige, stram numse, stramme bryster, og stram fisse. Hun yder det øverste niveau af service, går virkelig op i at levere en god oplevelse. Hun kan ikke rigtigt snakke engelsk, men ved lige hvad man vil have. Man kan ikke sige et dårligt om hende, så kan kun sige til folk at hvis man ikke har været der, så må man altså se at komme afsted. Som bonus tillader hun at man kommer i munden på hende (hvis man betaler selvfølgelig), hvilket er min foretrukne måde at afslutte et besøg.

Irene
https://annoncelight.dk/showad/389859

Var lidt usikker på hende her, kommunikationen gik fint, men man kunne mærke at det var kørt igennem translate. Alligevel tænkte jeg at de bryster så virkeligt gode ud, og hvis hun var falsk kunne jeg bare gå igen. Ankommer til adressen i Århus N, som ligger lige ud til en vej, men blev lukket ind på få sekunder. Alt min tvivl forsvandt som dug for solen da jeg var indenfor, store naturlige bryster i en stramtsiddende sort dragt. Hun er ikke den yngste, vi er nok jævnaldrende, men det kan ofte være et plus (fordi nogle unge piger tror at de kan leve højt på deres udseende og ikke deres service). Hendes krop fejler absolut intet, og er ikke mærket af årene, alt sidder som det skal, nogle af de bedste, blødeste og behageligste bryster jeg nogensinde har haft fornøjelsen at holde om. Hun kunne som antaget ikke engelsk, men vi fik alt på plads med google translate. Det blev til en hed tur, nok en af de bedste, intenst og passioneret, med mere end fuld indlevelse. Tror ikke der var den stilling vi ikke kom forbi, alt foregik naturligt og glidende, intet mekanisk overhovedet. Hendes krop er helt igennem fantastisk, og endte med at komme ud over de kæmpestore bryster. Efterfølgende tog vi et bad sammen, og endte med at gå 10 minutter senere end aftalt. Dette er værd at nævne, fordi at for mange bliver tingene hurtigt kommercielt, kom kun på patterne hvis du betaler ekstra, gå kun i bad med mig hvis du betaler ekstra, betal betal betal. Hos Irene var der ingen stress eller jag og alting føltes så naturligt at jeg helt kom til at glemme at der overhovedet var foregået en transaktion.

hvis jeg skal gøre det helt kort, så besøg Barbara hvis du er til det stramme, besøg Irene hvis du er til det bløde. Irene får min største anbefaling, fordi det var en ekstraordinær oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 tak for en udførlig beskrivelse. Det er da en anmeldelse man kan tage og føle på. Og så lyder det som om, at du nyder det *sagde han med et skævt smil*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil give dig fuldstændig ret angående den første Pige Vanessa.

En rigtig sød og fantastisk pige. Flot som du skriver og charmerende ansigt.

Så de blå isen øjne som man simpelthen ikke kan stå for.

Eneste minus ved Vanessa er man bliver helt forelsket i sådan en sød flot pige.

Så det eneste minus er faktisk positivt :-)

Hun er bestemt også på min favorit liste. Vanessa kan man altid regne med.

De 3 sidste  er sikkert også nogen søde piger, men har ikke noget kendskab til dem,

udover det du skriver. 

 

 

Redigeret af TT123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...