Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle 

Efter flere år og ca. 300 besøg ved GP, hvor jeg har luret med på sidelinjen er det tid til at begynde at give tilbage til jer gode folk. 

Langt de fleste GP jeg har besøgt har været til den gode oplevelse. 

Grunden til denne anmeldelse bunder i, at jeg ikke har haft en lignende oplevelse hvad angår forretningsstrategien. 

Trangen meldte sig på, og på vej gennem Slagelse bemærkede jeg en profil med en petite ung kvinde Hana. 

Aftalen blev hurtigt lavet, og jeg rettede henvendelse på stedet. 

Det er 100% hende på billederne, og hun er virkelig flot, petite og fin. 

Det lovede rigtig godt jo, og jeg var virkelig positiv. 

Hun tog almindeligt, om end lidt uengageret imod, og jeg betalte hende med det samme. 

Imens jeg tog mit tøj af, og lagde det hvor hun bad om, spurgte jeg forsigtigt og neutralt indtil hvor hun kom fra, og hvor hun pludselig skiftede fra neutralt stemningsleje til at virke nærmest vred, og så på mig som om jeg var idiot, og spurgte hvorfor jeg spurgte ind til hende, hvor jeg beklagede, såfremt jeg havde sagt noget forkert, og det alene var høflighed og nysgerrighed. Så stilhed og passivitet…….

Jeg nævnte, at vi havde aftalt jeg skulle tage et bad forinden, og hun hentede et håndklæde, og jeg tog en lyn-skyller. 

Hurtigt tilbage på værelset sad hun på sin telefon, fuldt påklædt, og jeg lagde mig på sengen i forventning om, at hun lagde telefonen fra sig, men hun blev siddende, og mine alarmklokker begyndte at ringe - og jeg lurede, at det handlede om trække tiden. 

Lidt tid efter tog hun dog tøjet af, og gav det mest ligegyldige, og uengagerede blowjob med kondom omend det lykkedes med et overdrevent hårdt handjob at gøre mig bare lidt i stemning. 

Hun satte sig øverst, uden glidecreme på et tørt kondom, og forsøgte at køre så hurtigt det blot skulle overstås - jeg var slet ikke i tvivl, og det var ikke særligt rart. 

Efter et minuts tid nævnte jeg at jeg gerne ville missionær, men tiden var pludseligt gået, trods jeg vidste, at fra jeg var gået ind ad døren, til vi gik igang var gået ca. 7 minutter, så tiden der var gået her var højest 10 minutter, trods jeg havde bestilt 15. Jeg sad helt mistroisk, men nærmest arrogant, og kynisk “haha du kan lære det agtigt” var der intet at gøre. 

https://annoncelight.dk/showad/390349

Jeg er med på, hvad der er inkluderet i tiden kan skifte fra GP til glædepige, men det her slår alt hvad jeg har prøvet hvad angår dårlig service, og forsøg på at scamme for penge ved at trække tiden. 

Jeg har set MEGET indad, og reflekteret over om jeg på nogen måde havde virket uhøflig eller vist dårlige hensigter, men selv med en portion god selvindsigt har jeg svært ved at se hvad jeg skulle have gjort anderledes.

Pige: 9/10 - sindsygt flot kvinde 

Sted: 6/10 - dejligt diskret 

Service: 2/10 - tendenserende til scam.

Bedste hilsner fra til alle.

IMG_4200.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denvenligemand skrev, den 29.11.2023 at 18:24:

Hej alle 

Efter flere år og ca. 300 besøg ved GP, hvor jeg har luret med på sidelinjen er det tid til at begynde at give tilbage til jer gode folk. 

Grunden til denne anmeldelse bunder i, at jeg ikke har haft en lignende oplevelse hvad angår forretningsstrategien. 

Trangen meldte sig på, og på vej gennem Slagelse bemærkede jeg en profil med en petite ung kvinde Hana. 

Hun tog almindeligt, om end lidt uengageret imod, og jeg betalte hende med det samme. 

Imens jeg tog mit tøj af, og lagde det hvor hun bad om, spurgte jeg forsigtigt og neutralt indtil hvor hun kom fra, og hvor hun pludselig skiftede fra neutralt stemningsleje til at virke nærmest vred, og så på mig som om jeg var idiot, og spurgte hvorfor jeg spurgte ind til hende, hvor jeg beklagede, såfremt jeg havde sagt noget forkert, og det alene var høflighed og nysgerrighed. Så stilhed og passivitet…….

Jeg nævnte, at vi havde aftalt jeg skulle tage et bad forinden, og hun hentede et håndklæde, og jeg tog en lyn-skyller. 

Hurtigt tilbage på værelset sad hun på sin telefon, fuldt påklædt, og jeg lagde mig på sengen i forventning om, at hun lagde telefonen fra sig, men hun blev siddende, og mine alarmklokker begyndte at ringe - og jeg lurede, at det handlede om trække tiden. 

Lidt tid efter tog hun dog tøjet af, og gav det mest ligegyldige, og uengagerede blowjob med kondom omend det lykkedes med et overdrevent hårdt handjob at gøre mig bare lidt i stemning. 

Hun satte sig øverst, uden glidecreme på et tørt kondom, og forsøgte at køre så hurtigt det blot skulle overstås - jeg var slet ikke i tvivl, og det var ikke særligt rart. 

Efter et minuts tid nævnte jeg at jeg gerne ville missionær, men tiden var pludseligt gået, trods jeg vidste, at fra jeg var gået ind ad døren, til vi gik igang var gået ca. 7 minutter, så tiden der var gået her var højest 10 minutter, trods jeg havde bestilt 15. Jeg sad helt mistroisk, men nærmest arrogant, og kynisk “haha du kan lære det agtigt” var der intet at gøre. 

Jeg er med på, hvad der er inkluderet i tiden kan skifte fra GP til glædepige, men det her slår alt hvad jeg har prøvet hvad angår dårlig service, og forsøg på at scamme for penge ved at trække tiden. 

Jeg har set MEGET indad, og reflekteret over om jeg på nogen måde havde virket uhøflig eller vist dårlige hensigter, men selv med en portion god selvindsigt har jeg svært ved at se hvad jeg skulle have gjort anderledes.

IMG_4200.png

Denvenligemand skrev, den 29.11.2023 at 18:24:

Hej alle 

IMG_4200.png

Hej denvenligemand…!

jeg har det præcis som dig og oplevet nøjagtig det samme - INGEN FORSKELD OVERHOVET..!

Jeg kom på slaget af det tidspunk vi have aftalt og skrev 5 min inden jeg var der og hun svarede prompte “perfect” . Da jeg bekræftede at nu var jeg her, skrev hun “wait 2 min” Og ja jeg var lidt ligeglad om jeg blev set - men det var -5gr den aften og de 2 min blev ihverfald også til 3 min. (ude i kulden)

Men pyt, jeg lod som ingenting og beholdt mit gode humør og pudsig nok havde jeg også lavet en bad aftale og havde (måske naiv af mig) forventet at det var sammen med Hana, men det kostede 200,- fair nok, men jeg beslutte et hurtig bad alene… og så bare 15 min, jeg mærkede også at hendes arrangement var meget beskeden - hendes force er, at hendes billeder passer og hun er virkelig lækker.

(Jeg har det også som dig - mindst 300 gp’r besøg.)

Jeg fik mig skyllet i en fart - og tilbage i værelset til hende (og ja hun sad med sin tlf men pyt) Jeg begynde at kærtegne hende, mens hun sad på sengekanten og vupti så var det frem med regnfrakken (og tlf’n blev lagt på sengebordet) og hvordan det lykkedes  hende - ved jeg ikke - for jeg blev siddende på mine knæ/røv ved siden af hende, på sengen - men kondomet blev monteret og jeg blev selv overrasket over, hvor hurtig jeg gik fra slap til stiv - og kampklar, det blev straks udnyttet, hun lagde sig på ryggen og gjorde tegn, at jeg skulle knalde hende - faktisk ville jeg helst ha’ taget hende bagfra..! Men tænkte igen pyt…! Så da jeg efter KORT tid bad hende vende sig rundt, var der ikke tid til det…!

Det som sagtens kunne blive én af de bedre oplevelser (for hun har, hvad der skal til) blev til en af de gange man følte sig snydt - hun var samtidig fræk nok til at trække sit underliv væk, da hun mærkede/fornemmede at jeg kom, hvilket jeg har prøvet nogle få gange før, og det er bare en lunken fornemmelse.

Nu fik i min version - jeg har ingen version om at ødelægge, hendes ”forretning” og måske vælger jeg at ofre en plovmand og kommer retur og tager hende bagfra. “No one knows“ men tænker jeg vil aftale det på forhånd.

Ha’ alle en dejlig weekend  / frøns1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for jeres omtaler, jeg havde netop kigget på hende og ville give hende et besøg imorgen - men jeg går langt uden om, nogen anbefalinger i slagelse eller omegn ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt hende til 15 min. Hun har en ekstremt lækker krop.. Puha! 

Jeg syntes, at hun er pænere i virkeligheden, og så er hun faktisk Petit, hun er også stram, og elsker når man kan se hvordan kødet inde i missen går ind og ud samtidig med ens pik. 

Hun svarede på det jeg spurgte om,  og ellers sagde hun ikke så meget. Men hun var faktisk super sød. Og hun lagde sin telefon væk, da vi skulle igang med akten. 

Jeg havde været sammen med en anden 1 time tidligere og derfor var det ikke helt nemt for mig, at få det op, at stå.. desværre..

Jeg må sige, at hvis man tager 15 min med hende, så er det for, at tømme sin pik i en smuk petit pige, men jeg ville nok ikke tage længere tid, da hun putter kondomet på en helt slap pik, og så er det godt nok svært, at få en rejsning, desværre. Men fik lov til, at gnide min pik op af hendes fisse dog med kondom, men det hjalp på, at få den op, og så har hun meget små fine bryster. 

Så ja, vil man have et hurtigt knald, så er det også det man skal forvente. 

Pigen: 10 

Service: 5 

Stedet 8 

Kommer jeg igen? Ja det gør jeg, når jeg lige skal tømme hovedet... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i nat. @Detektiven

Det er stadig hende. Spurgte hende om hvorfor hun har fake billeder, og det var et eller andet med, at hun har fået stjålet sine billeder. Jeg ved det ikke. Jeg var bare træt og liderlig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...