mikky 35 Skrevet 30. November, 2023 Nogen der kan anbefale en thai i det jyske der virkelig snaver igennem, med tunge og det hele? Har før været vild med Bee i fredericia, men hun er der jo ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 30. November, 2023 Ten i Vejle. Men kan være svær at få aftale med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 30. November, 2023 mikky skrev, for 1 time siden: Nogen der kan anbefale en thai i det jyske der virkelig snaver igennem, med tunge og det hele? Har før været vild med Bee i fredericia, men hun er der jo ikke mere. Det kan pludselig komme over dem -og det handler meget om dagsform og kemi... og selv om jeg snaver godt med en -er det ikke sikkert hun gør det med den næste -og selv om de skriver det i annoncen kan man aldrig regne med noget... Så man må prøve sig frem... Har også prøvet den ene gang er det tantekys, og næste bliver man snavet i gulvet, nærmest før man komme ind... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 35 Skrevet 30. November, 2023 Selvfølgelig spiller kemi og hygiejne ind, men nogen giver aldrig andet end tantekys til nogen. Hvis en har fået dybe kys af en pige, ser jeg chancen som meget stor for at jeg får det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 35 Skrevet 30. November, 2023 (edited) Har besøgt Ten for mange år siden, god service ingen tvivl. Skrev til hende for et par måneder siden, fik intet svar. Redigeret 30. November, 2023 af mikky 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 1. December, 2023 mikky skrev, for 18 timer siden: Har besøgt Ten for mange år siden, god service ingen tvivl. Skrev til hende for et par måneder siden, fik intet svar. Ja hun er tit svær at få i tale. En overgang troede jeg faktisk hun helt var stoppet. Så prøvede jeg alligevel, at skrive en dag jeg havde et par timer ledig i Vejle området. Og næsten øjeblikkelig svar tilbage. Så man skal tilsyneladende bare være ihærdig og ikke mindst tålmodig. Men Ten’s niveau og dagform kan også svinge lidt, er min erfaring. Jeg har aldrig fået en decideret dårlig behandling, blot et par gange følt ;Skulle du ikke hellere have sagt nej og lukket biksen for dagen. Men aldrig alligevel så ringe behandling, at jeg ikke er kommet der igen. Men hun er ret unik og et meget varmt menneske, der både kan få en selv og sig selv, helt op og ringe på de rigtige dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 206 Skrevet 5. December, 2023 Emme i Randers, Thong hos PP thaimassage og langt de fleste andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8940randers 4 Skrevet 7. December, 2023 Emme i Randers, mums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg