Hop til indhold
Cruise

Jule spas & sjov fra 1. til 24. december.

Recommended Posts

Julen nærmer sig ...måske står den allerede for døren for nogen, men inden da kunne denne tråd måske hjælpe på lidt humøret og få folk til at trække lidt på smilebåndet. Så byd gerne ind med et par jokes eller sjove indlæg om julen. Ellers følg denne (jule)kalender på daglig basis :lol:

1. december.

Først en beklagelig meddelelse:

576504283_images(12).jpeg.f33860e022c9bd46f79908dd36a3dc32.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lord of the rings ;-) skrev, for 6 timer siden:

...en lækker julekalender ...

Ja, hold da op :lol: den julekalender ser jo lovende og lækker ud :razz:...og så med 25 dage/låger ...thanks to the english or american way of celebrating X-mas B)

Tak for at dele @Lord of the rings ;-)  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er sådan cirka jeg ser ud når kæresten smider tøjet og jeg får lov til at tage hende på brysterne den første december 

IMG_8427.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cruise skrev, den 2.12.2023 at 01:55:

2. december.

Byt J ud med P i forbindelse med julen :lol:

1583587470_images(10).jpeg.826c2878571da46a4a585e484dca1820.jpeg

TAK! 
Såre simpelt - er vild med det og liiiidt skuffet over mig selv fordi jeg ikke selv har tænkt på det :D 
Har nemlig skumle planer om at lave et arrangement til næste år. Jeg kunne ikke nå det til i år, da jeg har været ferieramt bl.a. ;) 

Så tak for inspirationen @Cruise 
Jeg gik direkte ind og købte domænet Pulefrokost .dk og .com - så nu røg saldoen på min "P-bøde og Dullekonto" næsten i nul :wub:

Griner også stadig af @Mooks billede af damen og elefanten. Selvom jeg blev lidt ked af det på elefantens vegne, så ligner damen en af mine bedste veninder og eks-svigerinde til forveksling. Jeg overvejer at årets nytårs-postkort vi sender ud (som vi plejer) til venner og familie fra os begge skal være dét billede og så skrive noget i retning af:
"Jeg håber I har haft en glædelig jul og får et godt nytår. Her er årets billede fra vores Julestue 2023. (Eva) har taget lidt på... og så taler vi ikke mere om dét, veller?" :P 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det glæder mig, at du fandt inspiration her i tråden @Eva Nadine dejligt & herligt :)

Idéen med tråden var egentlig blot at få humøret lidt op og flere til at trække lidt (mere) på smilebåndet her i julemåneden :D

Eva Nadine skrev, for 12 timer siden:

Har nemlig skumle planer om at lave et arrangement til næste år.

+

Eva Nadine skrev, for 12 timer siden:

Jeg gik direkte ind og købte domænet Pulefrokost .dk og .com

Det lyder virkeligt spændende :razz: Du er jo fuld af gode & frække idéer og påfund, så vi er nok mange, der glæder os med spænding til at se mere til dette på Pulefrokost.dk og Pulefrokost.com  :wub: 

Så TAK for dit indlæg kære Eva ...og bliv endelig ved med at poste flere af den slags interessante indlæg :razz:

Redigeret af Cruise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...