Cruise 1075 Skrevet 30. November, 2023 Julen nærmer sig ...måske står den allerede for døren for nogen, men inden da kunne denne tråd måske hjælpe på lidt humøret og få folk til at trække lidt på smilebåndet. Så byd gerne ind med et par jokes eller sjove indlæg om julen. Ellers følg denne (jule)kalender på daglig basis 1. december. Først en beklagelig meddelelse: 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lord of the rings ;-) 13 Skrevet 30. November, 2023 Jeg vil gerne byde ind med en lækker julekalender jeg er stødt på https://booty-christmas.com/ 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 1. December, 2023 Lord of the rings skrev, for 6 timer siden: ...en lækker julekalender ... Ja, hold da op den julekalender ser jo lovende og lækker ud ...og så med 25 dage/låger ...thanks to the english or american way of celebrating X-mas Tak for at dele @Lord of the rings ;-) 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 215 Skrevet 1. December, 2023 https://boobychristmas.com/ 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 407 Skrevet 1. December, 2023 Det her er sådan cirka jeg ser ud når kæresten smider tøjet og jeg får lov til at tage hende på brysterne den første december 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 1. December, 2023 Julemåneden bliver bedre og bedre nu både med balder og bryster i kalenderen Tak til @gøffe for: gøffe skrev, for 5 timer siden: https://boobychristmas.com/ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 2. December, 2023 2. december. Byt J ud med P i forbindelse med julen : 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 2. December, 2023 3. december ...1. søndag i advent: 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 3. December, 2023 4. december: Julen har mange lyde og lugte : 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 6. December, 2023 (edited) 7. december: Redigeret 6. December, 2023 af Cruise Manglende dato Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 7. December, 2023 8. december: En af de helt store julefrokost-fredage 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 10. December, 2023 (edited) Cruise skrev, den 2.12.2023 at 01:55: 2. december. Byt J ud med P i forbindelse med julen : TAK! Såre simpelt - er vild med det og liiiidt skuffet over mig selv fordi jeg ikke selv har tænkt på det Har nemlig skumle planer om at lave et arrangement til næste år. Jeg kunne ikke nå det til i år, da jeg har været ferieramt bl.a. Så tak for inspirationen @Cruise Jeg gik direkte ind og købte domænet Pulefrokost .dk og .com - så nu røg saldoen på min "P-bøde og Dullekonto" næsten i nul Griner også stadig af @Mooks billede af damen og elefanten. Selvom jeg blev lidt ked af det på elefantens vegne, så ligner damen en af mine bedste veninder og eks-svigerinde til forveksling. Jeg overvejer at årets nytårs-postkort vi sender ud (som vi plejer) til venner og familie fra os begge skal være dét billede og så skrive noget i retning af: "Jeg håber I har haft en glædelig jul og får et godt nytår. Her er årets billede fra vores Julestue 2023. (Eva) har taget lidt på... og så taler vi ikke mere om dét, veller?" Redigeret 10. December, 2023 af Eva Nadine 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 407 Skrevet 10. December, 2023 (edited) Når shababsne holder jul Redigeret 10. December, 2023 af etspil5moden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 11. December, 2023 (edited) Det glæder mig, at du fandt inspiration her i tråden @Eva Nadine dejligt & herligt Idéen med tråden var egentlig blot at få humøret lidt op og flere til at trække lidt (mere) på smilebåndet her i julemåneden Eva Nadine skrev, for 12 timer siden: Har nemlig skumle planer om at lave et arrangement til næste år. + Eva Nadine skrev, for 12 timer siden: Jeg gik direkte ind og købte domænet Pulefrokost .dk og .com Det lyder virkeligt spændende Du er jo fuld af gode & frække idéer og påfund, så vi er nok mange, der glæder os med spænding til at se mere til dette på Pulefrokost.dk og Pulefrokost.com Så TAK for dit indlæg kære Eva ...og bliv endelig ved med at poste flere af den slags interessante indlæg Redigeret 11. December, 2023 af Cruise 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 11. December, 2023 12. december: Look out & around + behind Santa 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 12. December, 2023 13. december: Ren opbremsning i kanen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. December, 2023 Cruise skrev, for 12 timer siden: 13. december: Ren opbremsning i kanen Måske en sikkerhedssele ville være en god ting? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg