Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har desværre ikke haft mulighed for at komme forbi. Måske i løbet af næste uge, men jeg er lidt udfordret både tidsmæssigt og økonomisk. Hvis jeg når det, skal jeg selvfølgelig nok melde tilbage :)

Om hun ser trist ud synes jeg det er svært at gøre sig klog på. Nogle mennesker har jo bare et ansigtsudtryk der ser lidt trist ud, men det behøver ikke betyde noget dårligt. Jeg har haft rigtig fine oplevelser med piger der havde et trist ansigtsudtryk, som overhovedet ikke var triste ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morabito skrev, for 10 timer siden:

niveauet i det hus generelt?

Som regel styres telefonen af hvem der nu er ledig og spørger du om en tid, får du besked på at du er velkommen, når du så dukker op er pigen du ønsker optaget :( Det har jeg prøvet nogle gange og det er jo surt. Du bliver så tilbudt en af de andre piger….

Enkelte piger jeg har mødt der gennem tiden, har selv styret deres telefon = du kan lave en aftale og forvente at den holder :) 

Niveauet af den service du får afhænger fuldstændig af den enkelte pige. Jeg har haft både ligegyldige, ok og fantastiske oplevelser på adressen

En fordel i det hus er, at billederne i 99% af tilfældene er af pigen som hun ser ud irl lige nu :) 

Priserne på stedet er som regel i den fornuftige ende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dokken skrev, den 1.12.2023 at 12:02:

Måske er jeg så heldig at nogen har været forbi og kan sige lidt om denne fantastisk lækre pige, hvis man skal tro billederne?

Der er denne anmeldelse af pigen fra @dhnmdst:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/177561-beautiful-babett-i-herlev-%E2%80%8B%E2%80%8B%E2%80%8B%E2%80%8B%E2%80%8B%E2%80%8B%E2%80%8B-wauw/

Redigeret af FookMiFookYu
manglende link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...