TheNomad 8 Skrevet 2. December, 2023 (edited) Hej er det nogen som har besøgt eller som har info omkring Thai milf på 49 Maria https://annoncelight.dk/showad/390992 mener at have set hende før men synes ikke lige jeg kan finde noget om denne smukke Milf som kan besøge ved Ans/Kongensbro Redigeret 2. December, 2023 af TheNomad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggefis 8 Skrevet 4. December, 2023 TheNomad skrev, den 2.12.2023 at 19:48: Hej er det nogen som har besøgt eller som har info omkring Thai milf på 49 Maria https://annoncelight.dk/showad/390992 mener at have set hende før men synes ikke lige jeg kan finde noget om denne smukke Milf som kan besøge ved Ans/Kongensbro Er der ikke nogen der kan fortælle noget om hende, er det mon i sommerhus siden der er træ på vægen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 8. December, 2023 Er der nogen som har kneppet hende i røven? I givet fald - hvad koster hendes numse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 8. December, 2023 stivert skrev, for 34 minutter siden: Er der nogen som har kneppet hende i røven? I givet fald - hvad koster hendes numse? Hvis du læser teksten i hendes annonce, så tror jeg, du har svaret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 9. December, 2023 Jeg besøgte hende i et sommerhus. Jeg gik igen. Det er ikke hende du skriver med. Der sidder en pimp og styrer det. Billederne er IKKE af hende! Og læg minimum 10 år til alderen. Så jeg gik uforløst igen men dog med pengene på lommen stadigvæk. Ikke værd at bruge tid på! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheNomad 8 Skrevet 9. December, 2023 KJ735 skrev, for 3 timer siden: Jeg besøgte hende i et sommerhus. Jeg gik igen. Det er ikke hende du skriver med. Der sidder en pimp og styrer det. Billederne er IKKE af hende! Og læg minimum 10 år til alderen. Så jeg gik uforløst igen men dog med pengene på lommen stadigvæk. Ikke værd at bruge tid på! Øv det var da træls, men tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 10. December, 2023 Tror det er den gamle krage som før har huseret på Viborgvej 45 ved Gjern. For gammel og for fed efter min smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 10. December, 2023 Gammel krage ved ikke hvad der er aftalt, vendte om og blev tømt et andet sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg