Hop til indhold
TheLion

Svært at opbygge relationer til GP: Hvor langt tid skal der gå mellem GP’ers besøg til landet?

Recommended Posts

De damer, de herrer, brødre, alle jer derude,

Noget af det som jeg kan godt lide, når jeg besøger en GP er at opbygge en relation. Det ved jeg at nogle andre medlemmer også holder af herinde. Det må ikke forveksles med f.eks. at begynde at date en GP eller lignende, men mere at forsøge at opbygge en relation med pigen – man kunne kalde det at blive ”stamkunde” hos pigen. Man lærer hinanden lidt at kende, ved måske et par detaljer om hinandens liv – det giver typisk både bedre sex og pudesnak er min erfaring. Der er dog opstået en del udfordringer for mig på det punkt på det sidste.

Jeg besøger typisk udenlandske GP’er. Det er der flere forskellige årsager til, som jeg ikke vil komme ind på her. Men det som jeg synes er blevet svært er at mange af de udenlandske piger dukker op med meget ujævne mellemrum. Måske når man lige at møde en fin GP og så bum er hun væk det næste halve år. Eller også så er hun der måske pludselig virkelig meget i en periode. Når der ikke er en eller anden form for stabilitet i pigernes besøg, så synes jeg at det bliver svært at få en fast GP man besøger. Jeg synes relationen bliver svær. Man kunne også diskutere længden på pigernes ophold. Tag Milana der endte med at være her i rekordlang tid for pludselig at forsvinde. Her var der mulighed for at bygge en relation, der pludselig forsvandt. Eller nogen af de andre udenlandske piger som pludselig dukker op og forsvinder i tide og utide. Den skønne Leia var der f.eks. i sommer. Men siden har jeg ikke set til hende. I en drømmeverden besøgte mine yndlings GP’er landet hver 1-2 måned. Men hver 2-3 måned ville nok også gå. Lige nu går der typisk væsentlig længere. Jeg føler lige nu jeg konstant skal begynde ”forfra” på at bygge relationen op hver gang jeg besøger en GP – det trætter i længden.

Samtidig måske også på grund af at der alligevel går så lang tid mellem nogen af pigernes besøg føler jeg også at nogen af pigerne måske af samme årsag virker mere og mere ligeglade med os klienter eller den service de yder. Jeg har prøvet besøg dette år hos udenlandske luksus GP’er hvor servicen er blevet lettere lemfældig og hvor pigerne har virket både pressede og der ikke bliver rigtig tid til den enkelte klient eller dennes ønsker. Det ærger mig, når man har brugt både tid og penge på at forberede sig til besøget, og man måske endda også har gået og glædet sig. Jeg vil gerne gøre mit bedste – men det kræver også et modspil. Jeg ønsker ikke at pege fingre ad pigerne – jeg tænker at det hele bare er blevet lidt mere “professionelt”/“samlebåndsagtigt”. Der er selvfølgelig stadig piger der indimellem leverer en helt fin service.

De evige jagtmarker er skønne. Jeg nyder at besøge nye GP’er fra tid til anden. Jagten, suset, erobringen – det pirrende ved at møde en ny person som man aldrig har mødt før. Men selv for en løve som mig kan det også være rart på et tidspunkt at slå mig lidt ned hos en fin GP.

Mit spørgsmål til jer er derfor: Hvor lang tid er det godt for jer at der går mellem GP’ers besøg til landet? 

God jagt derude :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine stamgæster kan kun besøge mig en gang om måneden - medmindre de selvfølgelig besøger mig to forskellige dage ud af de 5 jeg arbejder - og jeg plejer at fortælle dem at det jo er lige så meget for at beskytte deres pengepung som mig selv:P:lol:.. Det er svært at købe sig fattig når man er begrænset.. Jeg er dog sikker på at enkelte besøger andre piger en gang i mellem:ph34r:.. De fleste af mine gæster er tilfredse med min vagtplan men der er klart også nogle der ville ønske at jeg arbejdede noget mere.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du rammer præcist.  Af mange forskellige årsager opbygger jeg også relationer til nogle ganske få GPs.. Det giver  nærhed og dybde. Men hvis pigen pludselig er væk i meget lang tid, er det jo på en måde spildt og meget ærgerligt.

Jeg har 2-3 besøg pr måned af mindst en times varighed, ligeligt fordelt på danske og udenlandske GPs. Det er perfekt, hvis de udenlandske kommer retur hver anden måned, men det er jo ikke noget, vi kunder skal bestemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

(…)

De fleste af mine gæster er tilfredse med min vagtplan men der er klart også nogle der ville ønske at jeg arbejdede noget mere.. 

Haha, godt at høre at der er tilfredshed hos dine klienter. Jeg tror dog måske netop også den udfordring jeg forsøger at pege på er hvis der f.eks. går måske flere måneder eller et halvt år mellem pigernes besøg.

Signor Cuoco skrev, for 18 minutter siden:

(…)

Jeg har 2-3 besøg pr måned af mindst en times varighed, ligeligt fordelt på danske og udenlandske GPs. Det er perfekt, hvis de udenlandske kommer retur hver anden måned, men det er jo ikke noget, vi kunder skal bestemme.

Det er hverken noget vi kunder eller andre for den sags skyld kan eller skal bestemme. Det er det – forhåbentlig – selv pigerne der gør. Jeg tror måske mere bare, jeg ønsker at pege på den udfordring, der kan opstå i relationen mellem GP og klient, hvis der går så langt tid mellem nogen af pigerne besøg, som der gør nu. Måske et par måneder eller et halvt år. Nogen gange måske længere :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

@TheLion når jeg finder en som jeg klikker godt med en sjælden gang imellem, besøger jeg personen ihvertfald 1 gang om ugen. Og efter min egen erfaring, bliver hvert besøg bedre for hver gang, grundet man begynder at lære hinanden bedre at kende. Giver lidt sig selv jo. Men kan også være svært at "bygge" noget op jo, hvis man rent økonomisk ikke har råd til at besøge en ofte. Det er derfor jeg som regel besøger gp'er 30-45 min så jeg kan se dem flere gange på en måned. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 42 minutter siden:

Det er hverken noget vi kunder eller andre for den sags skyld kan eller skal bestemme. Det er det – forhåbentlig – selv pigerne der gør. 

Mange af de udenlandske piger er meget styret af salg/mængden af kunder - en uge med få kunder kan hurtigt føre til at de tager hjem eller til et andet land i en kortere eller længere periode.  Så jo, indirekte er det egentlig jer kunder der styrer hvor længe de bliver og om de kommer tilbage. For hører de fra nogle af de andre piger, at det er en død periode her, så er chancen for at de tager tilbage til Danmark mindre. 
Der er selvfølgelig også andre faktorer der spiller ind; ferie, uddannelse og andet arbejde i hjemlandet, spontan invitation til andet land osv osv. ^_^

De kunder jeg har den bedste relation til, er dem som jeg enten ses fast med hver måned, eller dem der lige checker ind og sender en tanke løbende, hvis der går længere tid i mellem. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin tråd at starte, @TheLion, med et Interessant emne.

TheLion skrev, for 11 timer siden:

mange af de udenlandske piger dukker op med meget ujævne mellemrum.

Enig i din observation. Er dog ikke sikker på, om det er et nyt fænomen, eller om det altid har været nogenlunde sådan.

Det er jo nærmest umuligt at overskue hele GP-markedet på en gang.De fleste af os har nok nogle favoritter, som vi holder lidt ekstra øje med, og hvis de så tilfældigvis er væk samtidigt eller i en længere periode end normalt, så kan det jo føles som alt for længe.

TheLion skrev, for 11 timer siden:

Samtidig måske også på grund af at der alligevel går så lang tid mellem nogen af pigernes besøg føler jeg også at nogen af pigerne måske af samme årsag virker mere og mere ligeglade med os klienter eller den service de yder.

Svært at vurdere, om du har ret eller ej. Og det er selvfølgelig forskelligt fra pige til pige. Men hvis pigen ikke er her så jævnligt og kun i korte perioder, så kunne det tyde på, at hun ikke går efter at opbygge en kreds af stamkunder, men satser på nyhedens interesse. Og i så fald er det jo ikke super vigtigt, om hendes gæst får en god oplevelse eller ej.

Omvendt har jeg ofte været imponeret over den udstråling og positive attitude, som mange udenlandske GPer udviser. Uanset om det er længe siden, de har været her sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sige som Løverne: Af samme grund er jeg ude    af at lege med udenlandske GP'er.

Her er thai kvinder med fast bopæl i DK så undtagelsen.  Jeg vægter højt ligesom The Lion at gentagelser kan forekomme.

Og der er en grund til at de udenlandske er væk i kortere eller længere tid eller permanent. Opholds- og arbejdstilladelser. Turistvisum/indrejse gælder typisk 3 måneder af gangen. Nogle gange kommer politiet på besøg og så vanker der udvisning (permanent indrejse forbud) hvis papirerne ikke er i orden.

En del af de udenlandske kvinder kommer fra EU lande ( og ja selv fra sydamerika pga. de kommer med EU pas fra deres tidligere kolonimagt) hvor det jo alene er en arbejdstilladelse der skal til.

Og thaikvinder med relationer ( læs gift eller tidligere gift så de har permanent opholdstilladelse) her til landet er ret stabile, kun afbrudt af kortere eller længere ferier i hjemlandet. Min ynglings thai har været her fast siden starten af corona men er taget på 2 måneders ferie i Thailand. Pga vores 'relation' fik jeg selvfølgelig at praj om det så jeg kunne nå at få leget med hende ind til flere gange inden. Desværre kunne jeg ikke udnytte det pga. sygdom, så må nu vente 1 ½ måned på at besøge hende.

Så jeg scanner lidt annoncerne efter om der er stor chance for at kunne gentage besøget med jævne mellemrum (læs uge,14 dage eller måned).

Annoncer med kun få dage/uger tilbage ignoreres totalt, her er genvisit chancen jo nul.

Så svaret er for mit vedkommende at jeg skal kunne gentage besøget mindst hver måned, gerne oftere efter mit forgodtbefindende. Og kvindes fremragende service selvfølgelig.

Der er en enkelt undtagelse til dette, en dansk kvinde som jeg besøger med års mellemrum, men det er fordi jeg ganske enkelt er for glad for hende og har enorm risiko for at forelske mig i hende. Og det går jo ikke vel ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 18 timer siden:

Du rammer præcist.  Af mange forskellige årsager opbygger jeg også relationer til nogle ganske få GPs.. Det giver  nærhed og dybde. Men hvis pigen pludselig er væk i meget lang tid, er det jo på en måde spildt og meget ærgerligt.

Jeg holder mig gerne til stand fugle. Kun sjældent besøger jeg træk fugle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden:

(…)

Enig i din observation. Er dog ikke sikker på, om det er et nyt fænomen, eller om det altid har været nogenlunde sådan.

Det er jo nærmest umuligt at overskue hele GP-markedet på en gang.De fleste af os har nok nogle favoritter, som vi holder lidt ekstra øje med, og hvis de så tilfældigvis er væk samtidigt eller i en længere periode end normalt, så kan det jo føles som alt for længe.

(…)

Uden at skulle overskue hele markedet så tror jeg godt, at man som klient kan gøre sig en række observationer. Det er jo altid sådan, at der er nogen piger der har besøgt landet mere ofte end andre. Men jeg synes at det er blevet mere udtalt med en lang række piger – især da det netop for mig at se er gået hen og blevet en udfordring med at opbygge relationer til en lang række piger. Mine observationer går ikke kun på piger jeg selv har besøgt. Det er lidt noget der er sket over en periode. Så er de pludselig væk i meget lang tid. 

Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden:

(…)

Svært at vurdere, om du har ret eller ej. Og det er selvfølgelig forskelligt fra pige til pige. Men hvis pigen ikke er her så jævnligt og kun i korte perioder, så kunne det tyde på, at hun ikke går efter at opbygge en kreds af stamkunder, men satser på nyhedens interesse. Og i så fald er det jo ikke super vigtigt, om hendes gæst får en god oplevelse eller ej.

Omvendt har jeg ofte været imponeret over den udstråling og positive attitude, som mange udenlandske GPer udviser. Uanset om det er længe siden, de har været her sidst.

Som sagt har jeg også oplevet fine oplevelser indimellem. Og godt at høre hvis du er blevet imponeret. Men for mig at se – så er der altså blevet længere mellem snapsene og det er sagt med al respekt. Det kan måske netop også være at flere sælger på nyhedens interesse. Måske at pigerne er presset. Men det påvirker helt sikkert chancen for at gentage et besøg. Den ene gang bliver man begravet i håndservietter. Den anden ved pigen ikke engang, hvad man har bestilt. Og jeg taler om udenlandske piger i det dyrere prisleje, men det er nok også hos visse grupper hvor jeg har lagt mest mærke til det.

SweetKisses skrev, for 21 timer siden:

Mange af de udenlandske piger er meget styret af salg/mængden af kunder - en uge med få kunder kan hurtigt føre til at de tager hjem eller til et andet land i en kortere eller længere periode.  Så jo, indirekte er det egentlig jer kunder der styrer hvor længe de bliver og om de kommer tilbage. For hører de fra nogle af de andre piger, at det er en død periode her, så er chancen for at de tager tilbage til Danmark mindre. 
Der er selvfølgelig også andre faktorer der spiller ind; ferie, uddannelse og andet arbejde i hjemlandet, spontan invitation til andet land osv osv. ^_^

(…)

Det er svært at sige hvad der er årsagen. Det kan jo også være at de tjener så mange penge, at de ikke gider at komme tilbage. Men jeg kan undre mig – også over den service der til tider bliver udbudt nu så. Æv, for det kan netop udfordre med at opbygge en relation. Men endnu engang – det er jo pigerne, der selv både skal og må bestemme det :)

Redigeret af TheLion
Tilføjelse mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...