Hop til indhold
aalborgsoe

SMUK OG FRÆK KVINDE BESØG MIG I AALBORG

Recommended Posts

aalborgsoe skrev, den 4.12.2023 at 12:10:

Hun svarer fint på dansk

Hun? 

Har du stået ved siden af og set ‘hende svare’ 

SlikkeFrands skrev, den 4.12.2023 at 12:35:

Har du spurgt om hun er dansk

kapan skrev, den 4.12.2023 at 14:57:

Hun siger hun er spansk

https://annoncelight.dk/profile/kathot

kathot

Spørge via tekst = nemt at snyde (mand, tlfdame, translate)

Generelt ‘lyver mange’, sikkert af forskellige grunde. Hhhmm lad mig tænde min fornuft og tænke: 

Er man fra NON EU lande (Sydamerika fx), er man måske nervøs for at blive opdaget og snuppet/anmeldt? 

Er man russer eller rumæner (landet hvor en del sigøjnere kommer fra, dvs dårligt ry), er det velkendt at lade som om, at man er noget andet (italiensk, fransk) og tit kan pigerne fra de lande (Albanien, Balkan, Bulgarien, Rumænien) tale/skrive:forstå (lidt) af fx Italiensk. 

KONTROL:
Bed høfligt om enten voice message eller at ringe (også det kan de jo reelt snyde med), hvorfor FaceTime eller tage afsted med parathed til at vende om, nok er eneste måde at være sikker. Hvis man altså kan kende forskel fx på accent og ikke ligefrem ser pigens id….

Hun ligner ikke en dansker. Da der vel er 9-1 rate af Sydamerikanere ift Spaniolere/Sydeuropæere, vil et rimeligt gæt være enten en lyvende sydamerikaner (behøver ikke at være skidt) eller en syd/mellemamerikaner, der måske har været i DK lang tid nok til at lære lidt dansk (eller har ‘mand’ til at svare for sig. 

McFarlane

From Greece= fra Rumænien 

From Italy = fra Rumænien 

From France = fra Rumænien 

From Turkey= fra Rumænien 

From Portugal = Fra Rumænien 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...