Trol 69 Skrevet 5. December, 2023 Nogen der har været ved denne smukke pige?https://annoncelight.dk/showad/391079 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 5. December, 2023 jeg tror ikke den er reel set ud fra elendig google oversættelse, måske det bare er sjusk Pakket uden pose Sprængt ind i kroppen, smadret i ansigtet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 5. December, 2023 Ja hun er nok ikke så god til at oversætte, men det betyder jo ikke at hun ikke er sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 50 Skrevet 5. December, 2023 Annoncen er en kopi af den anden pige på stedet. Kunne også være interreseret i erfaringer omkring hende. Skriv hvis du tager afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prof 0 Skrevet 8. December, 2023 Nogen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 8. December, 2023 Jeg var en tur forbi i dag for at tage en for holdet. Stedet er rimeligt diskret. Arbejdsværelset ok men bad og toilet noget gammelt lort. Pigen er smuk med en flot krop og pæne bryster. Hun virker sød og behagelig at være sammen med, men hendes engelsk er meget dårligt. Hun skriver ellers fint på engelsk. Måske det er en anden der skriver for hende. Sex delen var godt, men massagen elendig. Så lad være med at sætte tid af til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 9. December, 2023 Trol skrev, for 23 timer siden: Jeg var en tur forbi i dag for at tage en for holdet. Stedet er rimeligt diskret. Arbejdsværelset ok men bad og toilet noget gammelt lort. Pigen er smuk med en flot krop og pæne bryster. Hun virker sød og behagelig at være sammen med, men hendes engelsk er meget dårligt. Hun skriver ellers fint på engelsk. Måske det er en anden der skriver for hende. Sex delen var godt, men massagen elendig. Så lad være med at sætte tid af til det. Er det pigen på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 10. December, 2023 Ja det er helt sikkert hende. Tatoveringerne passer. Men billederne er nok 10 år gamle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 10. December, 2023 Ok dvs ikke så tynd som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 10. December, 2023 Jeg synes hun en slank og flot kvinde. Men ikke 21 år mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornyguy 37 Skrevet 11. December, 2023 (edited) Swappie skrev, den 5.12.2023 at 20:31: Annoncen er en kopi af den anden pige på stedet. Kunne også være interreseret i erfaringer omkring hende. Skriv hvis du tager afsted. er der 1 eller 2 piger på stedet? er disse 2 annoncen den samme pige? https://annoncelight.dk/showad/391079 https://annoncelight.dk/showad/389307 Redigeret 11. December, 2023 af hornyguy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 11. December, 2023 Der er måske to på adressen. Jeg så kun en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 11. December, 2023 (edited) Tror det er 2 forskellige piger Tina har været flere steder og vidst også anmeldt. De har jo også forskellige tatoveringer Redigeret 11. December, 2023 af ims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 11. December, 2023 Hende jeg besøgte kan ses på mit link. Hun hedder vist Ji. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornyguy 37 Skrevet 11. December, 2023 ok, tak for svar gutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 50 Skrevet 13. December, 2023 hornyguy skrev, den 11.12.2023 at 11:15: er der 1 eller 2 piger på stedet? er disse 2 annoncen den samme pige? https://annoncelight.dk/showad/391079 https://annoncelight.dk/showad/389307 2 piger på adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 50 Skrevet 17. Januar Besøgte hende i går i Struer. Nok den kønneste Thai jeg har været sammen med. Hendes engelsk er ikke det bedste, men opvejes rigeligt af hendes søde væsen. Blow var fantastisk og det efterfølgende var også super dejligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 17. Januar Swappie skrev, for 6 timer siden: Besøgte hende i går i Struer. Nok den kønneste Thai jeg har været sammen med. Hendes engelsk er ikke det bedste, men opvejes rigeligt af hendes søde væsen. Blow var fantastisk og det efterfølgende var også super dejligt. Hvem besøgte du? Overskriften er spøttrup og mig bekendt er det beliggenhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 50 Skrevet 19. Januar KJ735 skrev, den 18.1.2024 at 00:39: Hvem besøgte du? Overskriften er spøttrup og mig bekendt er det beliggenhed. Hende der henvises til i Trol’s indlæg. Pigerne flytter en del rundt. Siden Trol’s indlæg har hun været i Thisted, og sidst i Struer. Pt. er hendes annonce dog inaktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 24. Januar Kan se hun er i Struer igen. Andre som har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 25. Januar Tror sgu jeg tager et smut forbi i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 25. Januar Swappie skrev, den 17.1.2024 at 17:45: Besøgte hende i går i Struer. Nok den kønneste Thai jeg har været sammen med. Hendes engelsk er ikke det bedste, men opvejes rigeligt af hendes søde væsen. Blow var fantastisk og det efterfølgende var også super dejligt. Kan det passe det er et sted mellem Struer og Vinderup? Sommerhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viknal 1 Skrevet 25. Januar sunny skrev, for 5 timer siden: Tror sgu jeg tager et smut forbi i dag Var du forbi hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 25. Januar Så var jeg lige forbi Struer :) Jeg må sige, at @Swappie forstår kunsten at underdrive - hun er smukkere end smuk - hun er gudesmuk for f.... da også (undskyld mit franske). Bestilt 40 min hos hende, og det passede fint. Lad mig sige - man skal ikke tage til hende for massagens skyld - betragt den som en dejlig opvarmning - det super-franske er pirrende, men hun er ikke nogen ren løvsuger - men for neden - for hulen da også Efter en gang stram cowboy hvor jeg næsten ikke kunne holde mig, så nåede jeg aldrig frem til min favorit bagfra. Da jeg vendte hende til missionær, så gik den altså ikke længere, og jeg måtte overgive mig. Men sikke da en dejlig udsigt - hun har en fantastisk krop og er rigtig sød. Bliver hun længe nok i Struer, så må jeg altså på den igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 25. Januar stifmeister skrev, for 1 time siden: Kan det passe det er et sted mellem Struer og Vinderup? Sommerhus Det ligger i selve Struer - i et boligområde, men man kan komme diskret der til :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg