Swappie 54 Skrevet 25. Januar, 2024 sunny skrev, for 53 minutter siden: Så var jeg lige forbi Struer :) Jeg må sige, at @Swappie forstår kunsten at underdrive - hun er smukkere end smuk - hun er gudesmuk for f.... da også (undskyld mit franske). Ja rigtig smuk, og den kønneste Thai jeg har været sammen med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 133 Skrevet 25. Januar, 2024 viknal skrev, for 3 timer siden: Var du forbi hende Jup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viknal 1 Skrevet 25. Januar, 2024 sunny skrev, for 1 time siden: Jup Hvor henne i Struer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 54 Skrevet 26. Januar, 2024 viknal skrev, for 16 timer siden: Hvor henne i Struer Du kan gå dertil fra Coop365 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarlosM 1 Skrevet 26. Januar, 2024 Swappie skrev, for 21 timer siden: Ja rigtig smuk, og den kønneste Thai jeg har været sammen med Må man fingerknep hende? Passer alderen og billederne? Er hun glat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 133 Skrevet 26. Januar, 2024 CarlosM skrev, for 2 timer siden: Må man fingerknep hende? Passer alderen og billederne? Er hun glat? Det med fingrene ved jeg ikke - men hun er absolut glat :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 21. Februar, 2024 Hun er på igen i Struer kan jeg se. Ved nogen om hun giver tunge kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg