Nysgerrigcph 0 Skrevet 6. December, 2023 Jamen som titlen angiver prøver jeg at høre om nogen har været forbi Lara Denice og få massage. Hendes priser er til den høje ende (3.500 for to timer med full nude) men overvejer det alligevel. Kunne dog være spændende at høre om nogen har forbi og kan give en anmeldelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 6. December, 2023 (edited) Nysgerrigcph skrev, for 55 minutter siden: Jamen som titlen angiver prøver jeg at høre om nogen har været forbi Lara Denice og få massage. Hendes priser er til den høje ende (3.500 for to timer med full nude) men overvejer det alligevel. Kunne dog være spændende at høre om nogen har forbi og kan give en anmeldelse? Skriv hendes navn i søgefeltet, så finder du sikkert en anmeldelse eller to som du kan bruge. Ved ikke om alle anmeldelseromhandler samme “Lara” men der er lidt at gå i krig med. Redigeret 6. December, 2023 af El Caliente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrigcph 0 Skrevet 6. December, 2023 Jeg har allerede kigget nogen af siderne igennem, og det er en anden Lara der henvises til desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnalL 42 Skrevet 6. December, 2023 El Caliente skrev, for 3 timer siden: Skriv hendes navn i søgefeltet, så finder du sikkert en anmeldelse eller to som du kan bruge. Ved ikke om alle anmeldelseromhandler samme “Lara” men der er lidt at gå i krig med. Tåbeligt svar. Den Lara Denice der spørges til er ikke anmeldt herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 6. December, 2023 AnalL skrev, for 50 minutter siden: Tåbeligt svar. Den Lara Denice der spørges til er ikke anmeldt herinde. Aner sgu da ikke om en af dem, er hende han søger. TS kunne jo havde tilføjet, at han havde søgt på de tråde der var om Lara. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 719 Skrevet 6. December, 2023 Har ikke været forbi Lara Denice i denne omgang, men var forbi hende da hun var 19 år og have 1 times sex med billeder og video. Har aldrig før eller efter mødt en så forførende ung pige og som var så selvsikker Og bevidst omkring hvor fræk hun var. Jeg vil mene at alt med hende er en prøvelse værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnalL 42 Skrevet 6. December, 2023 El Caliente skrev, 1 time siden: Aner sgu da ikke om en af dem, er hende han søger. TS kunne jo havde tilføjet, at han havde søgt på de tråde der var om Lara. Der er pænt stor forskel på blot at søge efter en Lara, eller om det er Lara Denice(dansk pige), man søger. Jeg mener bare ikke der er en grund til at komme med et svar, med forslag om at søge, hvis ikke man ved om der findes noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 6. December, 2023 AnalL skrev, for 14 minutter siden: Der er pænt stor forskel på blot at søge efter en Lara, eller om det er Lara Denice(dansk pige), man søger. Jeg mener bare ikke der er en grund til at komme med et svar, med forslag om at søge, hvis ikke man ved om der findes noget. Man ved jo ikke om der er nogle Dansk Lara før man har søgt. Da TS ikke skrev i sit indlæg at han havde søgt, tænkte jeg der var en mulighed. Havde ærlig talt ikke tænkt mig at gennemgå alle “Lara” og derfor henviste jeg. Da TS er ny, tænkte jeg, at han kunne have heldet med sig der, og evt ikke kendte til søgefunktionen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonum in lectulo 78 Skrevet 7. December, 2023 Nysgerrigcph skrev, for 14 timer siden: Jamen som titlen angiver prøver jeg at høre om nogen har været forbi Lara Denice og få massage. Hendes priser er til den høje ende (3.500 for to timer med full nude) men overvejer det alligevel. Kunne dog være spændende at høre om nogen har forbi og kan give en anmeldelse? Det er ikke den danske Lara Denice man kan møde eller noget, lyder til fake news fra en Spurvevej 31 4990 Sakskøbing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnalL 42 Skrevet 7. December, 2023 bonum in lectulo skrev, for 2 timer siden: Det er ikke den danske Lara Denice man kan møde eller noget, lyder til fake news fra en Spurvevej 31 4990 Sakskøbing Hvorfor? Lara Denice har da altid tilbudt lige hvad man havde lyst til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham dér du ved nok 0 Skrevet 5. Maj, 2024 Ingen tvivl om at Lara Denice tilbyder forskellige former for kropsterapi og massage. Se hendes hjemmeside på https://laradenice.dk/ Men om der tilbydes sexuelle ydelser kan jeg ikke gennemskue. Der er ingen steder på hjemmesiden hvor der nævnes noget om 2 timers nøgenmassage for 3500,- som TS skrev indledningsvis. Jeg har selv været vild med Lara Denice siden hun startede som nøgenmodel for efterhånden mange år siden, så hvis nogen ved, om der er en mulighed for at få lov at gå ombord i hende, hører jeg også gerne om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 5. Maj, 2024 Ham dér du ved nok skrev, for 8 timer siden: Ingen tvivl om at Lara Denice tilbyder forskellige former for kropsterapi og massage. Se hendes hjemmeside på https://laradenice.dk/ Men om der tilbydes sexuelle ydelser kan jeg ikke gennemskue. Der er ingen steder på hjemmesiden hvor der nævnes noget om 2 timers nøgenmassage for 3500,- som TS skrev indledningsvis. Jeg har selv været vild med Lara Denice siden hun startede som nøgenmodel for efterhånden mange år siden, så hvis nogen ved, om der er en mulighed for at få lov at gå ombord i hende, hører jeg også gerne om det Det er ikke længe siden, jeg blot skrev til hende på FB og der var ikke grænser for hvad jeg kunne få, hvis jeg ville betale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 404 Skrevet 7. Maj, 2024 Wow... Blev helt forpustet ved tanken... Hører også meget gerne nærmere om nogen, det har været i Lars hænder... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hingsten 39 16 Skrevet 7. Juli, 2024 AlfaN skrev, den 5.5.2024 at 20:56: Det er ikke længe siden, jeg blot skrev til hende på FB og der var ikke grænser for hvad jeg kunne få, hvis jeg ville betale. så hun har ikke noget imod at blive kontaktet på facebook og hvad ville hun have for sex ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black Jack 21 Skrevet 25. Juli, 2024 (edited) Kender Lara særdeles god og har haft en længerevarende SD relation med hende. Hun er en superskøn, fræk og lækker pige og vi havde en fantastisk kemi. I dag er hun nok mest optaget med hendes forskelige terapiformer og behandlinger og har taget en del kurser for at nå dertil, så tvivler meget på at hun gør sig ud i SD længere (medmindre "donationen" er af sådan en størrelse at hun kan fristes.) Redigeret 25. Juli, 2024 af Black Jack Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 29. Juli, 2024 Black Jack skrev, den 25.7.2024 at 13:36: Kender Lara særdeles god og har haft en længerevarende SD relation med hende. Hun er en superskøn, fræk og lækker pige og vi havde en fantastisk kemi. I dag er hun nok mest optaget med hendes forskelige terapiformer og behandlinger og har taget en del kurser for at nå dertil, så tvivler meget på at hun gør sig ud i SD længere (medmindre "donationen" er af sådan en størrelse at hun kan fristes.) Økonomisk set, er hun da ihvertfald ikke ked af det! Men jeg er da selv ret nysgerrig...hendes hjemmeside pirrer noget i mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farcry 15 Skrevet 29. Juli, 2024 Lara har på sine Instagram profiler storys, skrevet at hun ikke yder nogle former for sex. Så mon ikke hun har fået en mængde DM’s ang. en tur i høet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black Jack 21 Skrevet 1. August, 2024 Farcry skrev, den 29.7.2024 at 17:52: Lara har på sine Instagram profiler storys, skrevet at hun ikke yder nogle former for sex. Så mon ikke hun har fået en mængde DM’s ang. en tur i høet Har osse en rimelig aktiv profil på Only Fans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farcry 15 Skrevet 1. August, 2024 Black Jack skrev, for 2 timer siden: Har osse en rimelig aktiv profil på Only Fans Jo, kender godt til hendes profiler på OF. dog husker jeg, før jeg stoppede med at følge hende, at hun satte prisen noget op. Dog uden at mængden eller kvaliteten, i mine øjne kunne retfærdig gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black Jack 21 Skrevet 1. August, 2024 Ja hun er en dyr dame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black Jack 21 Skrevet 1. August, 2024 Farcry skrev, for 2 timer siden: Jo, kender godt til hendes profiler på OF. dog husker jeg, før jeg stoppede med at følge hende, at hun satte prisen noget op. Dog uden at mængden eller kvaliteten, i mine øjne kunne retfærdig gøre det. Ja hun er et dyrt bekendtskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg