Guest Den krumme Skrevet 7. December, 2023 Halløj. Er der nogen som kan berette om et besøg af hende den dejlige her? Jeg ved at hun sutter helt fantastisk https://annoncelight.dk/showad/370061 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 7. December, 2023 Åhh hvis du ved hun sutter helt fantastisk. Så har du vel besøgt hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den krumme Skrevet 7. December, 2023 kad skrev, for 1 minut siden: Åhh hvis du ved hun sutter helt fantastisk. Så har du vel besøgt hende . 10 min. sutter i en skov, er ikke helt det samme som en time med det hele vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 154 Skrevet 7. December, 2023 Besøgte hende i sommers og må sige hun er helt fantastisk og kan sit kram.. glæder mig til at kunne får det til at passe så jeg kan få en oplevelse med hende igen.. Skøn kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vegasus 16 Skrevet 7. Februar Nogen der ved om Lise stadig er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg