Hop til indhold

Recommended Posts

Fraråder kraftigt at besøge hende.

2 gange har jeg lavet en aftale med hende, for bagefter at bleve holdt hen med undskyldninger. 60 min ventede jeg sidste gang. For det næste giver hun muligvis det mest sjælløse bj overhovedet. Spar jer selv pengene og snup støvsugeren når fruen ikke ser det. Det er sq bedre givet ud end hende her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, for 2 timer siden:

Pas på med at skrive for negativt om hende. Så bliver man banned fra tråden og får advarsler…

Ja mærkelig udvikling der er sket her på EG, forleden dag så jeg en kommentar fra admin om, at manskulle have besøgt pigen, før man måtte skrive 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tør godt komme med min oplevelse sf hende.. jeg kommer ikke igen, da jeg besøgte hende lugtede der, der stod de der gasflasker de unge sniffer, opvasken vsr ved at flyde over og der stank i lejligheden.. men jeg var liderlig, fortryder jeg inderligt… dårlig sex, og knopper på lillemanden…

hold jer væk

Del dette indlæg

Link til indlæg
knyffens skrev, for 1 time siden:

men jeg var liderlig

Tror det er ret vigtigt at læse med herinde før besøg, uden at tilføje yderligere, så er hun blot en stakkel af nutidens samfund :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...