viking8888 2 Skrevet 7. December, 2023 Fraråder kraftigt at besøge hende. 2 gange har jeg lavet en aftale med hende, for bagefter at bleve holdt hen med undskyldninger. 60 min ventede jeg sidste gang. For det næste giver hun muligvis det mest sjælløse bj overhovedet. Spar jer selv pengene og snup støvsugeren når fruen ikke ser det. Det er sq bedre givet ud end hende her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 114 Skrevet 7. December, 2023 Mon ikke det hende der er på SD under navnet Liderligogudengummisøger selvskab , 22 , billedet ligner syntes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 349 Skrevet 7. December, 2023 Pas på med at skrive for negativt om hende. Så bliver man banned fra tråden og får advarsler… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 7. December, 2023 Zar skrev, for 2 timer siden: Pas på med at skrive for negativt om hende. Så bliver man banned fra tråden og får advarsler… Ja mærkelig udvikling der er sket her på EG, forleden dag så jeg en kommentar fra admin om, at manskulle have besøgt pigen, før man måtte skrive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aarhusmand 31 Skrevet 8. December, 2023 Der er en del penge og tid at spare, hvis man søger på pigen herinde inden et besøg… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knyffens 69 Skrevet 12. December, 2023 Jeg tør godt komme med min oplevelse sf hende.. jeg kommer ikke igen, da jeg besøgte hende lugtede der, der stod de der gasflasker de unge sniffer, opvasken vsr ved at flyde over og der stank i lejligheden.. men jeg var liderlig, fortryder jeg inderligt… dårlig sex, og knopper på lillemanden… hold jer væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helboen 43 Skrevet 12. December, 2023 knyffens skrev, for 1 time siden: men jeg var liderlig Tror det er ret vigtigt at læse med herinde før besøg, uden at tilføje yderligere, så er hun blot en stakkel af nutidens samfund 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harvaeretder 92 Skrevet 18. September, 2024 Hun er igang igen https://annoncelight.dk/showad/409729 Virkelig ærgerlig over jeg ikke fangede denne tråd inden besøg. Hun er en stakkel. Piber og sølvpapir på bordet og gasflasker flydende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg