Hop til indhold
Guest skellington

Gloryhole - Freja

Recommended Posts

Guest skellington

Har prøvet at få en aftale i stand, men dagene har ikke passet ind. Er her nogen som har været forbi hende og kan sige  et par bevingede ord ? :)

https://annoncelight.dk/showad/390464

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm. Når man stikker pikken gennem et gloryhole, - uanset om det er købesex eller i en swingerklub, - så ved man aldrig hvem det er der sutter. Så bliv ikke overrasket hvis du pludselig mærker skægstubbe mod bollerne eller maveskindet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest skellington

Ægteheden af hende tvivler jeg ikke på. Nu var det heller ikke en debat om pris eller hvorvidt det er en mand eller kvinde bag der var  mit topic, men om nogen havde været der og kunne fortælle lidt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Theia skrev, for 12 timer siden:

Det er sgu dyrt for et blowjob. Jeg anbefaler Nina på Østerbro

Jeg tror  mange piger gerne vil give blowjobs i en hel ½ time for  kr. 1500,- - og klippe et hul eller 2 i badeforhænget, hvis det skal være et gloryhole setup

Indsætter lige annoncen:

07/12 2023 16:29

Fræk og sutteglad ung pige, søger liderlig mand mellem kl.19.30-01.00 fredag 08/12 til besøg i privat gloryhole.

Når du træder ind af døren, så smækker du døren efter dig. Du vender dig rundt og ser mit gloryhole og du kan se igennem hullet at jeg sidder på knæ og venter på dig. Du stikker din pik ind og jeg vil sutte og lege med den indtil du kommer udover mit ansigt eller min mund. En fræk og spændende oplevelse du ikke vil fortryde! Og jeg kan garantere at det er både trygt og sikkert at komme hos mig.

For min sikkerhed har jeg en anden fyr der står inde ved mig. Han filmer gerne hvis det ønskes, hvor filmen kan sendes til dig efterfølgende.
Han er ikke interesseret i dig og tænder kun på at se mig sutte.
Måske jeg også sutter lidt på hans pik undervejs, hvis du giver mig lov.
Pris for setup er 1500 kr.
Ønskes penetrering gennem gloryhullet er prisen 2500 kr. (kondom er et krav)
priserne er ikke til forhandling!

Praktisk:
For kontakt tilføj snap “frejal1991”.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi hende og kan bekræfte at den er god nok. Det var en super fræk oplevelse. Jeg skrev til hende om hun kunne sende en snap af sig selv, hvilket hun gjorde. Hun ser mega godt ud. Fik en aftale i hus og  da jeg var på vejen sendte jeg et billede og hun returnede med den fulde adresse. Jeg gik der hen, blev lukket ind i opgangen og gik op til en fordør der stod på klem. Da jeg kom ind var glory hullet lige på min venstre side og kunne skimte hun sad på knæ iført hundehalsbånd og et latex outfit. Pengene skiftede hænder, jeg knappede op og stak pikken ind til hende, som hun begyndte at sutte. Det var ret intenst. Der var godt med savl og hun lave deepthroat flere gang. Hun begyndte også at sutte den af på fyren der var der inde og skiftede frem og tilbage mellem min og hans. Efter 6-7 min kunne jeg ikke holde den længere og sprøjtede hende kraftigt i mund og ansigt. Det kunne hun godt lide for hun begyndte at stønne. Jeg knappede op igen og forlod lejligheden. Efterfølgende sendte hun en snap og skrev, at det havde været helt perfekt og hun var vild med min sperm. Kort tid efter fik jeg også filmen sendt, hvor jeg kunne se hele showet fra hendes side. Hun er med sikkerhed en nymfo som er meget glad sperm. 

Alt i alt en fed oplevelse. Men ja lidt dyr.. På den anden side får man også en film med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...