drmabuse 626 Skrevet 8. December, 2023 Af og til falder jeg over overskrifter og formuleringer der får mig til at skraldgrine -dette er en af de bedre Morbid and Fiery Mature woman ja jeg skal da ikke kunne sige om hun vitterlig er morbid, men jeg håber det naturligvis ikke. Tænk hvor akavet det vil være for begge parter hvis en kunde er opsøger det morbide besøger hende og opdager at det er en oversættelsesfejl... Ærbødigst, DrMabuse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 8. December, 2023 Godt spottet @drmabuse Det er meget almindeligt og ganske udbredt blandt spansktalende gp'er at bruge ordet; morbid (på spansk morbosa). Det ses en gang i mellem i annoncer her til lands, navnlig når Google translate har været anvendt. I annnoncer fra Spanien ses det ofte. Generelt bruger især spansktalende kvinder udtrykket "morbosa" ifbm sex og seksualitet, hvilket altså er kulturelt og sprogligt betinget. En brugbar definition kan findes her: https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=morbid / Cruise 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 8. December, 2023 Hvad er deep Greek ? Er det når penis penetrerer så dybt at man får en Koloskopi rapport med hjem bagefter ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 626 Skrevet 8. December, 2023 Cruise skrev, for 1 time siden: Godt spottet @drmabuse Det er meget almindeligt og ganske udbredt blandt spansktalende gp'er at bruge ordet; morbid (på spansk morbosa). Det ses en gang i mellem i annoncer her til lands, navnlig når Google translate har været anvendt. I annnoncer fra Spanien ses det ofte. Generelt bruger især spansktalende kvinder udtrykket "morbosa" ifbm sex og seksualitet, hvilket altså er kulturelt og sprogligt betinget. En brugbar definition kan findes her: https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=morbid / Cruise @Cruise Tak for din forklaring, så giver det jo en form for mening Ærbødigst, DrMabuse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 9. December, 2023 (edited) Faldt over denne tekst: Jeg får ved at flytte og gøre rent stille og roligt. Om hun så vil komme og gøre rent, nøgen, og afslutte med at pudse 1 tallet efter hun har pudset vinduerne får stå hen i det uvisse. Og en anden en: I am spectacular and very hygienic it will take you a very good experience and you will want to repeat myself several times, I can assure you. Den var også på dansk nedenunder, der vil hun også gentage sig selv. Hvordan kan man gentage hende ? Kloning ? Disse er fra Lolland Falster Og den næste fra sydsjælland: jeg kan lide at bringe mig selv til ekstase bagfra, Er det en avanceret pegging ? Og endda i 2 ens annoncer bortset fra navn og telefonnummer. Er der mon en pimp bagved ? Ja mon ikke. Redigeret 9. December, 2023 af Moden slikken M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg