Hopper 156 Skrevet 13. December, 2023 Hey Er der nogen der ved om Felina er taget på juleferie eller? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hopper 156 Skrevet 20. December, 2023 Tak. Er der andre i “kælderen” nu, og nogen ide om hvornår Felina returnerer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 20. December, 2023 Hopper skrev, for 44 minutter siden: Tak. Er der andre i “kælderen” nu, og nogen ide om hvornår Felina returnerer? Jeps - Vanesa er der, og hende vil jeg gerne anbefale. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 21. December, 2023 (edited) Morabito skrev, for 7 timer siden: Jeps - Vanesa er der, og hende vil jeg gerne anbefale. Yes, enig og tak @Morabito. Troede også hun var taget på juleferie som Felina. Vanesa kan og vil jeg også gerne anbefale @Hopper og andre interesserede. Hun er dejlig, sød og fræk med service i top og et fund til prisen samt tillige udstyret med en fantastisk smuk, rund og struttende latinarøv! Eneste lille minus er Vanesas begrænsede "besøgstider" ...ellers er der ingen hår ...i suppen heller ... Redigeret 21. December, 2023 af Cruise Tilføjelse 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 21. December, 2023 Cruise skrev, for 14 timer siden: udstyret med en fantastisk smuk, rund og struttende latinarøv! Åh ja...så bliver det ikke meget bedre. Har svært ved at forestille mig en situation, hvor jeg ikke vil være meget glad liggende med mit fjæs begravet i hendes røv. Eddermame frækt at blive kvalt på den måde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg