yrghh 1593 Skrevet 14. December, 2023 Vedr Japan kan jeg bekræfte, at den slags findes - eller fandtes, for det var helt tilbage i 1997 at jeg ravede alene rundt i Shinjuku, Tokyo og tilfældigt endte sådan et sted. Et "menukort" af piger ved indgangen, frit valg af drikkevarer, sofaer, som alle var vendt samme vej, så ingen kunne se, hvad der skete under bordet og mulighed for at købe sig til ekstra tid og ekstra drinks undervejs. Jeg blev der kun et lille fadøls-tid... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 15. December, 2023 Dillermand Junior skrev, for 12 timer siden: Eller alle kunderne skal være @Francois på den måde tømmes baren før kunden bliver tømt. Jeg ville med sikkerhed få karantæne et sådant sted, på samme måde som visse mennesker får karantæne fra All-You-Can-Eat restauranter og buffet-tilbud. Jeg ville dog også kun frekventere et sådant sted, hvis det lå inden for gå afstand fra en kirke. For skulle det nogensinde lykkes en af bar-pigerne at tømme mig på den måde, ville der være dømt shotgun-wedding 5 minutter efter. /Francois 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 15. December, 2023 Francois skrev, for 50 minutter siden: Jeg ville med sikkerhed få karantæne et sådant sted, på samme måde som visse mennesker får karantæne fra All-You-Can-Eat restauranter og buffet-tilbud. Jeg ville dog også kun frekventere et sådant sted, hvis det lå inden for gå afstand fra en kirke. For skulle det nogensinde lykkes en af bar-pigerne at tømme mig på den måde, ville der være dømt shotgun-wedding 5 minutter efter. /Francois Altså, jeg får altid virkelig lyst til at give et blowjob når du skriver fræk på den måde @Francois! At du lige nævner buffer, gør mig bare endnu mere (pik-)sulten.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 15. December, 2023 (edited) SweetKisses skrev, for 49 minutter siden: Altså, jeg får altid virkelig lyst til at give et blowjob når du skriver fræk på den måde @Francois! At du lige nævner buffer, gør mig bare endnu mere (pik-)sulten.... He knows! Mission accomplished @Francois Fandt det andet Bonobo-billede nogen har sendt mig en gang… tænker det er fra for længe længe siden: Bekæmper trangen til at købe domænet BonoboBar .dk Men Bonobobar.com er optaget og til salg... og jeg køber helst ikke domæner der ikke også er ledige som .com - og det er nok liiiiige i overkanten at overtrække P-bøde og Dullekontoen med 16.000 kr. på et skørt indfald. Crowdfunding anyone? Citat BonoboBar.com - This domain is for sale: $2,395 Redigeret 15. December, 2023 af Eva Nadine ARGH - fåggit... det er fredag! DET skal fejres, så jeg købte .dk domænet alligevel 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3177 Skrevet 15. December, 2023 @Eva Nadine nu ikke miste fokus jeg har besluttet allerede at jeg skal smide penge til side til Julen 2024 fordi hvad end der gemmer sig bag Pulefrokost.dk så kan jeg godt den dag og tag alle mine penge jeg vil med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. December, 2023 Eva Nadine skrev, 1 time siden: BonoboBar.com - This domain is for sale: $2,395 bonobobar.org (ie) er billigt til salg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 255 Skrevet 15. December, 2023 @Eva Nadine hænger det billede på dit køleskab bliver helt sliksyg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 501 Skrevet 15. December, 2023 De kan alså noget i Japan som ikke er andre steder, toilet sæder med varme, spul for og bag med musik og så også disse fantastiske bj bar. Findes disse bar uden for Japan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 15. December, 2023 (edited) Sliksen skrev, for 3 timer siden: @Eva Nadine hænger det billede på dit køleskab bliver helt sliksyg Hænger du det på MIT køleskab? Hvis du er ham den lækreste af viceværterne, så kom forbi "kontoret" i stedet Lækkerlas... 'ing... special price for you me wank you long time Hvis du mente det som et spørgsmål og glemte ? før , så er svaret NEJ - der er børne tegninger af nisser i øjeblikket og mere eller mindre halvtossede køleskabsmagneter. På "kontoret" kunne det nu godt hænge. Tilbage til blowjob bar!! Redigeret 15. December, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2224 Skrevet 15. December, 2023 (edited) Eva Nadine skrev, den 14.12.2023 at 22:16: Det var første gang jeg blev bekendt med Bonobo aben. Det er interessant af rigtigt mange årsager. JA!!! Det er meget tankevækkende, at vi som mennesker er så tøt genetisk beslægtet med to arter, der er så totalt forskellige - ikke kun om seksualitet. Jeg mener fuldstændig seriøst, at vi som mennesker er i en dyb konflikt mellem vores bonobo-natur og vores chimpanse-natur. Både som enkeltindivider, men i særdeleshed mennesker indbyrdes. Der har altid historien igennem været en rasende konflikt mellem bonobo-mennesker og chimpanse-mennsker, er min fornemmelse. (sådan groft skåret, det er selvfølgelig ikke så polariskeret) Netværksmennesker mod hierarkiske mennesker. Duer mod høge. Livsnydere mod moralister You name it ... M-e-n må da indrømme, at @Eva Nadine's meget visuelle udlægning af Bonobo-erotik måske er l-i-g-e en anelse for kontant for mig ... L-i-d-t for meget krop, for en - godt nok ikke-monogam - skabs-romantiker som mig. Men OK, jeg er så osse mere til bryster end til bagdele ... Redigeret 15. December, 2023 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 16. December, 2023 (edited) sneræven skrev, den 15.12.2023 at 23:28: M-e-n må da indrømme, at @Eva Nadine's meget visuelle udlægning af Bonobo-erotik måske er l-i-g-e en anelse for kontant for mig ... L-i-d-t for meget krop, for en - godt nok ikke-monogam - skabs-romantiker som mig. Men OK, jeg er så osse mere til bryster end til bagdele ... @sneræven Ej altså! Utaknemmelige skarnsknægt! Til alle: Skriv nu noget om Blowjob Bar altså... hvem har været der og hvem skal? Hvor er anmeldelserne af jeres oplevelser under "'øvrige udland" eller noget? Redigeret 16. December, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 16. December, 2023 (edited) Eva Nadine skrev, den 15.12.2023 at 13:09: He knows! Mission accomplished @Francois You know me sooo (frightening) well Og så vil jeg lige sige du er fyret som wingman, når du røber mine strategier og taktikker på den måde, nåh altså !!! /Francois Redigeret 16. December, 2023 af Francois 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 16. December, 2023 SweetKisses skrev, den 15.12.2023 at 12:58: Altså, jeg får altid virkelig lyst til at give et blowjob når du skriver fræk på den måde @Francois! At du lige nævner buffer, gør mig bare endnu mere (pik-)sulten.... Altså, jeg kan godt den dag, din lyst til at give et blowjob tager overhånd. Helt sikkert . Men du sørger selv for at lokationen er tæt på en kirke, og at du medbringer en brudekjole i din taske, i tilfælde af du har mere succes end alle andre der har forsøgt sig. Så skal jeg nok efterfølgende lave en 7 retters buffet med thai mad til dig... Do we have a deal ? /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 755 Skrevet 19. December, 2023 Landsbytossen skrev, den 14.12.2023 at 15:57: ... mens der sidder en anden under bordet og giver dig et BJ Er det ikke en sutte-robot? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1658 Skrevet 20. December, 2023 Jørgensen skrev, for 16 timer siden: Er det ikke en sutte-robot? Min ven, der var afsted, for snart en del år siden, fortalte at det var et lyslevende damemenneske. Jeg kan desværre ikke huske hvad stedet hed, men det var ligesom opbygget som en lille restaurant, dog med små seperate båse, hvor man sad lidt afsides, og så kunne man bestille hvad man ville have (jeg ved ikke om der var andet end sushi). Det blev så serveret af en sød ung dame, som satte sig ved gæstens side, mens en anden krøb under bordet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 21. December, 2023 Jørgensen skrev, den 19.12.2023 at 19:44: Er det ikke en sutte-robot? Findes det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2023 Eva Nadine skrev, for 45 minutter siden: Findes det? Malkemaskine. De er til 4 mand i rundkreds. De ka sut, så skråen bliver suget med ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13978 Skrevet 22. December, 2023 Eva Nadine skrev, den 21.12.2023 at 18:13: Findes det? Prøv at søg på "Entsafter" Stedet fungerer vist ikke rigtig mere - det var et interessant koncept, men jeg besøgte kun stedet en enkelt gang - og det var om eftermiddagen og da var der ligesom ikke gang i "saftpresseren" - og jeg syntes måske ikke pigerne var så interessante - og så kunne jeg få kønnere piger og mere for pengene på Optasia - også i Hamburg, hvor de tidligere, da stedet hed Fantasy Lounge flere gange i løbet af aftenen havde runder med GangBang rundt omkring i lokalet, hvor man kunne risikere pludselig at blive betjent af 4 -5 piger, når de andre mænd ikke kunne mere - det sted savner jeg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg