Hop til indhold
Den_glade_amatør

Årets profiler på Eroguide

Årets EG-profiler  

67 medlemmer har stemt

1. 1. Årets kvindelige EG-profil

• Eva Nadine
      15
    • JenniferRomantica
      25
    • Liv
      11
    • Pianistinden
      7
    • SweetKisses
      9
  2. 2. Årets mandlige EG-profil

• AB455
      4
    • Bananas
      31
    • Dillermand Junior
      16
    • yrghh
      4
    • Aarhuselsker
      12

Recommended Posts

Nu nærmer vi os julen og afslutningen på 2023, og i bedste Oscar Award stil søsættes hermed en afstemning om årets kvindelige og årets mandlige profil på EG.

De fem finalister er identificeret ud fra, hvem som året igennem har været at finde på dagens top tre på EGs eget leaderboard. Det kan derfor godt være, at du mangler den, du allerhelst ville stemme på, men de fem finalister er nu engang dem, som året igennem har fået flest EG-point, og de er opstillet på afstemningslisten i alfabetisk orden.

Tillykke med nomineringerne til @Eva Nadine, @JenniferRomantica, @Liv, @Pianistinden, @SweetKisses, @AB455, @Bananas, @Dillermand Junior, @yrghh og @Aarhuselsker.

Du bestemmer selv, hvad der skal ligge til grund for, hvor du placerer din stemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

NejnejNEJ!!!

Havde aldrig set "EG's eget lederboard" er det ikke nok så?

Det her er noget fedteri......ggg og kan kun vise, hvem der fedter mest -og det er noget værre griseri... Og det er det iøvrigt nok af her op til Jul...  

Redigeret af Møffe
Glemt noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 49 minutter siden:

NejnejNEJ!!!

JojoJO.... :rolleyes:

@Møffe du er jo altid velkommen til at lave din egen afstemning, hvis du er uenig med fremgangsmåde, hensigten og kandidaterne, eller andet. ^_^ 

Redigeret af SweetKisses
Tilføjelse til Møffes tilføjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

JojoJO.... :rolleyes:

@Møffe du er jo altid velkommen til at lave din egen afstemning, hvis du er uenig med fremgangsmåde, hensigten og kandidaterne, eller andet. ^_^ 

-Og hvad vil en sådan fortælle?? men i hygger jer da;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 42 minutter siden:

-Og hvad vil en sådan fortælle?? men i hygger jer da;-)

Tænker bare at når du har så travlt med at ytre din utilfredshed, at så må der være en anden afstemnings model, du mener ville være mere passende? Hvad formålet med en afstemning er, er vel op til den person der opretter afstemningen... Og om du vælger at deltage eller ej, eller slet ikke vælger at anerkende afstemningen, er jo din helt egen sag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 11 minutter siden:

Tænker bare at når du har så travlt med at ytre din utilfredshed, at så må der være en anden afstemnings model, du mener ville være mere passende? Hvad formålet med en afstemning er, er vel op til den person der opretter afstemningen... Og om du vælger at deltage eller ej, eller slet ikke vælger at anerkende afstemningen, er jo din helt egen sag. 

-Du skal slet ikke tænke så meget;-) min utilfredshed har ikke noget med afstemning, at gøre eller dig personligt. Den har noget med, at gøre, hvordan folk er fedtet ind i hinanden herinde... Men alligevel mener, at man kan lave en afstemning som er fair, og fortælle et eller andet, man kan bruge til noget... Eller i hvilken som helst tråd, hvor folk der skriver bla.: lefler, forsvare, svare for, og angriber/truer andre -fordi de skriver deres mening/sætter spørgsmålstegn ved noget, eller stille et åben spørgsmål -Og her er du jo bla. en af dem der har en del soldater -der vogter... Jeg ytre mig, når jeg har noget på hjertet;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Møffe skrev, for 26 minutter siden:

Men alligevel mener, at man kan lave en afstemning som er fair, og fortælle et eller andet, man kan bruge til noget

Fair?? Bruge til noget?? Under Hyggesnak på et site for købesex ?? Det tror jeg du er den eneste der tager så alvorligt..... Andre nok mest for hygge.... og hyggesnak......

Så du fortsætter bare med at ytre dig, når du har noget på hjerte. Det skal nok blive hyggeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Nogen gange kan man blive overrasket;-) Netop intet er alvorligt, alt er underholdning;-) og det hygge altsammen;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære møffe helt enig

Men lad nu børnene stemme på hinanden så bliver de alle så glade

Glædelig jul til alle

Vh B70

Møffe skrev, for 4 timer siden:

NejnejNEJ!!!

Havde aldrig set "EG's eget lederboard" er det ikke nok så?

Det her er noget fedteri......ggg og kan kun vise, hvem der fedter mest -og det er noget værre griseri... Og det er det iøvrigt nok af her op til Jul...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Møffe skrev, for 1 time siden:

-Nogen gange kan man blive overrasket;-) Netop intet er alvorligt, alt er underholdning;-) og det hygge altsammen;-)

og så er det nok på sin plads at citere Piet Hein:  "Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt!"

B70 skrev, for 54 minutter siden:

Og så kan vi så se om I voksne (eller hvad I nu er) kan undlade at kommentere og lade os andre være i fred. Jeg tvivler......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en stor ære, at være nomineret blandt så fremtrædende, betydningsfulde og venlige mennesker.
Stem med hjertet - og husk at en blank stemme også er et valg ;) 

Jeg har i øvrigt ikke stemt på mig selv. Jeg synes, andre fortjener hæderen mere, end jeg... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel nogen tilfældighed hvor de opstillede er taget fra (altså eliten herinde, som igennem tiden er helt klart opbygget af en Fredagsbar i KBH) så det er vel ej så mærkeligt at nogen finder det pålagt, at både Gpèrne  og den mandlige del er af samme Båd, det er da klart at så længe i sejler den samme Sø i jeres recessiv, så må man da klart møde modstand i sådan et site som Eg som elite, som åbenbart kun omhandler de få inviteret, go Jul  og pøj pøj med den i kalder, Årets profiler på Eg! 

Nb. I øvrigt glemte i Cia? 

Redigeret af Helboen
Manglende tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

og så er det nok på sin plads at citere Piet Hein:  "Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt!"

Og så kan vi så se om I voksne (eller hvad I nu er) kan undlade at kommentere og lade os andre være i fred. Jeg tvivler......

Rigtige voksne kan godt tåle andres meninger/holdninger

I øvrigt står det dig helt frit at undlade at kommentere på mit skriv

Vh B70

Redigeret af B70

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan jo også stille det spørgsmål, at hvad ville der ske med EG hvis den samlede såkaldte elite valgt at forlade skibet.
I enighed og på samme tid.

Hvem er det der tilfører den værdi der tiltrækker trafik, som bidrager med den aktivitet der fasholder og tiltrækker nye brugere.
Som udviser initiativ der tiltrækker interesse, og som fører til deltagelse af værdi for dem der vælger at deltage i nye fælleskaber på EG.

Det er i blandt nogle fra denne såkaldte elite, og helt uden dem alle ville EG miste et meget stort aktiv for sitet.

Og når vi ikke er det så får vi advarsler og karantæne, hvor vi så er sat ud af spillet så længe det varer.

I blandt jeg selv, jeg er blevet venligt fremhævet her, og efter et selvvagt forlænget eksil er jeg blevet budt velkommen tilbage - tak!

Uden nogle der skiller sig ud fra mængden og fylder mere end andre, der ville EG ikke have den status som EG har i dag.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helboen skrev, for 23 minutter siden:

Det er vel nogen tilfældighed hvor de opstillede er taget fra

Man bliver vel nødt til at have et eller andet kriterie for, hvem som bliver nomineret. Så kan man enten være subjektiv og opstille dem, man selv synes fortjener at blive hædret i denne lille uskyldige afstemning, eller man kan forsøge at finde et mere objektivt mål.

Det anvendte kriterie har som nævnt været dagens mest populære bidragsyder på EG året igennem. Du har ret i, at vi har kunnet læse, at en del af de nominerede har mødt hinanden fysisk i løbet af året, og de har da med ret stor sikkerhed også givet en god sjat point til hinanden undervejs. Men dels synes jeg ikke, at det i sig selv er et problem, dels ville det også være praktisk umuligt at tage højde for det. Og lur mig om ikke nogen alligevel ville brokke sig over afstemningen alligevel.

Ikke at det i min egen optik betyder noget i forhold til afstemningen, men lad mig da lige for god ordens skyld nævne, at jeg ikke selv har mødt nogen af de nominerede i den virkelige verden.

Møffe skrev, for 4 timer siden:

min utilfredshed har ikke noget med afstemning, at gøre eller dig personligt. Den har noget med, at gøre, hvordan folk er fedtet ind i hinanden herinde

Så vidt jeg kan gennemskue, har alle de nominerede GPer hver især enten mødt alle eller de fleste af de andre nominerede GPer. En del af dem også to-tre af de mandlige nominerede, tror jeg. Om de er fedtet ind i hinanden, afhænger nok af den konkrete situation (notch, notch, know what I mean? ;-)), men hvorfor skaber det dog utilfredshed hos dig? Se det som lidt spas og løjer i en nogen gange lidt for grå hverdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
B70 skrev, for 17 minutter siden:

Rigtige voksne kan godt tåle andres meninger/holdninger

Kan de?? Du siger du er enig med @Møffe som brokker sig over kriterierne for afstemningen, at nogle lefter, er fedtet ind i hinanden, afstemningen ikke er fair og jeg ved ikke hvad..... Men du skulle lige pointere du er enig, i stedet for bare at tåle afstemningen og dens kommentarer...... 

B70 skrev, for 17 minutter siden:

I øvrigt står det dig helt frit at undlade at kommentere

Selvfølgelig gør det det. Ligesom det står mig frit at kommentere. Jeg vælger det sidste.  Og jeg vidste du også gjorde, på trods af dit: 

B70 skrev, for 3 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 20 minutter siden:

Man bliver vel nødt til at have et eller andet kriterie for, hvem som bliver nomineret. Så kan man enten være subjektiv og opstille dem, man selv synes fortjener at blive hædret i denne lille uskyldige afstemning, eller man kan forsøge at finde et mere objektivt mål.

Det anvendte kriterie har som nævnt været dagens mest populære bidragsyder på EG året igennem. Du har ret i, at vi har kunnet læse, at en del af de nominerede har mødt hinanden fysisk i løbet af året, og de har da med ret stor sikkerhed også givet en god sjat point til hinanden undervejs. Men dels synes jeg ikke, at det i sig selv er et problem, dels ville det også være praktisk umuligt at tage højde for det. Og lur mig om ikke nogen alligevel ville brokke sig over afstemningen alligevel.

Ikke at det i min egen optik betyder noget i forhold til afstemningen, men lad mig da lige for god ordens skyld nævne, at jeg ikke selv har mødt nogen af de nominerede i den virkelige verden.

Så vidt jeg kan gennemskue, har alle de nominerede GPer hver især enten mødt alle eller de fleste af de andre nominerede GPer. En del af dem også to-tre af de mandlige nominerede, tror jeg. Om de er fedtet ind i hinanden, afhænger nok af den konkrete situation (notch, notch, know what I mean? ;-)), men hvorfor skaber det dog utilfredshed hos dig? Se det som lidt spas og løjer i en nogen gange lidt for grå hverdag.

-nææ hvorfor ikke bare være lalleglad, og synes det er evigt sjovt... Men jeg har sagt, hvad jeg mener og hvorfor -gider ikke tærske langhalm på det. God fornøjelse;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Helboen skrev, 1 time siden:

Det er vel nogen tilfældighed hvor de opstillede er taget fra (altså eliten herinde, som igennem tiden er helt klart opbygget af en Fredagsbar i KBH) så det er vel ej så mærkeligt at nogen finder det pålagt, at både Gpèrne  og den mandlige del er af samme Båd, det er da klart at så længe i sejler den samme Sø i jeres recessiv, så må man da klart møde modstand i sådan et site som Eg som elite, som åbenbart kun omhandler de få inviteret, go Jul  og pøj pøj med den i kalder, Årets profiler på Eg! 

Nb. I øvrigt glemte i Cia? 

Elite??

Er det ikke noget små, forsmåede mennesker kalder de der har noget de selv vil have? Og som huserer i nogle københavnske saloner?

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, 1 time siden:

og husk at en blank stemme også er et valg ;) 

Ville bruge det valg :Dfor at tøjle den nysgerrige kvinde i mig:D men det kan man ikke.:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den_glade_amatør skrev, for 38 minutter siden:

Så vidt jeg kan gennemskue, har alle de nominerede GPer hver især enten mødt alle eller de fleste af de andre nominerede GPer.

Nope, jeg har aldrig mødt nogen af de anførte kvinder. Men jeg sætter uendelig pris på den vinkel de tilfører diverse diskussioner på EG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 45 minutter siden:

Kan de?? Du siger du er enig med @Møffe som brokker sig over kriterierne for afstemningen, at nogle lefter, er fedtet ind i hinanden, afstemningen ikke er fair og jeg ved ikke hvad..... Men du skulle lige pointere du er enig, i stedet for bare at tåle afstemningen og dens kommentarer...... 

Selvfølgelig gør det det. Ligesom det står mig frit at kommentere. Jeg vælger det sidste.  Og jeg vidste du også gjorde, på trods af dit: 

Tja jeg siger bare hvad jeg synes

At du ikke er enig er fair nok

Ønsker stadig alle en glædelig jul

Vh B70

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helboen skrev, for 2 timer siden:

Jeg skal ikke deltage i den her diskussion. Har tidligere meddelt at jeg ikke er fan af "best-of" på nogen måde. Ikke en gang Oscar.

Men jeg bliver nødt at korrigere lidt her. Den eneste "elite" jeg muligtvis tilhører på EG, er at jeg er blandt dem som har været her længst og skrevet mest. Aldeles for meget desværre. Det kan man jo kritisere mig for hvis man lyster.

Jeg har aldrig deltaget i Eva's fredagsbar eller i noget andet sammenhæng arrangeret af nogen brugere på EG. Og har ikke heller besøgt nogen af de nominerede damerne - eller herrerne. Er altså ikke heller "fedtet ind i nogen" - mig bevidst. 

Jeg lefler desuden ikke for nogen - undtaget Mook selvfølgelig. Men jeg mener at efter så mange år herinde og så mange indlæg, så burde det kunne være ok at lefle lidt for nogen indimellem. Det er der ingen der dør af.

Kritisere gerne afstemningen hvis i har energi til det, men hvorfor ikke gøre det med lidt interessantere argument og lidt større intellektuel hæder?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 29 minutter siden:

Jeg skal ikke deltage i den her diskussion. Har tidligere meddelt at jeg ikke er fan af "best-of" på nogen måde. Ikke en gang Oscar.

Men jeg bliver nødt at korrigere lidt her. Den eneste "elite" jeg muligtvis tilhører på EG, er at jeg er blandt dem som har været her længst og skrevet mest. Aldeles for meget desværre. Det kan man jo kritisere mig for hvis man lyster.

Jeg har aldrig deltaget i Eva's fredagsbar eller i noget andet sammenhæng arrangeret af nogen brugere på EG. Og har ikke heller besøgt nogen af de nominerede damerne - eller herrerne. Er altså ikke heller "fedtet ind i nogen" - mig bevidst. 

Jeg lefler desuden ikke for nogen - undtaget Mook selvfølgelig. Men jeg mener at efter så mange år herinde og så mange indlæg, så burde det kunne være ok at lefle lidt for nogen indimellem. Det er der ingen der dør af.

Kritisere gerne afstemningen hvis i har energi til det, men hvorfor ikke gøre det med lidt interessantere argument og lidt større intellektuel hæder?

Og alligevel

Kald det hvad du vil

Glædelig jul banan

VH B70

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Man kan jo også stille det spørgsmål, at hvad ville der ske med EG hvis den samlede såkaldte elite valgt at forlade skibet.
I enighed og på samme tid.

Hvem er det der tilfører den værdi der tiltrækker trafik, som bidrager med den aktivitet der fasholder og tiltrækker nye brugere.
Som udviser initiativ der tiltrækker interesse, og som fører til deltagelse af værdi for dem der vælger at deltage i nye fælleskaber på EG.

Det er i blandt nogle fra denne såkaldte elite, og helt uden dem alle ville EG miste et meget stort aktiv for sitet.

Og når vi ikke er det så får vi advarsler og karantæne, hvor vi så er sat ud af spillet så længe det varer.

I blandt jeg selv, jeg er blevet venligt fremhævet her, og efter et selvvagt forlænget eksil er jeg blevet budt velkommen tilbage - tak!

Uden nogle der skiller sig ud fra mængden og fylder mere end andre, der ville EG ikke have den status som EG har i dag.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Godt skriv

Men pas nu på ikke at skræmme nye brugere væk

I etablerede kan godt virke lidt skræmmende på nye medlemmer

Det er sådan jeg har oplevet det

Vh B70

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Den_glade_amatør WTFÅÅÅÅG?! :wacko::blink::huh::wub::lol:

Du er faaaaaaandme en modig mand! :P 
Det må alligevel være den farligste afstemning til dato ;) 
At du ikke selv er på listen med hanner undrer mig lidt - du har da haft mange afstemninger i år. De likes må da også tælle med et sted? <3

Havde du sat den her op et hvilket som helst andet sted hvor kvinder er stærkt i undertal og i højere eller mindre grad er hinandens konkurrenter mht. mænds positive opmærksomhed... Helledusseda! DET var et reality-tv show jeg ville se. Det ville jo være sådan noget Paradise Hotel blandet med Robinson, "The Apprentice" og "Jaws" (Dødens Gab på dansk) 
WE NEED A BIGGER BOAT! 

Det er dejligt at blive påskønnet for det man gør. 
Jeg tager imod alle kliks i afstemningen med tak og hjerter i øjnene. 
Men... og det her er ikke sådan noget politik-trick halløj... Uden samtlige kvinder på hun-listen (plus en hel del andre som mest optræder i kulissen i branchen) ville jeg ikke have haft mod og lyst til at skrive så meget som jeg har gjort. Det er helt alvorligt og uden pis. 
Fredagsbar var oprindeligt mest for DERES skyld før det er for mændenes skyld hvis jeg skal være knaldhamrende ærlig. Og for nye (ikke nødvendigvis yngre) glædespigers skyld. Et sted at prøve nogle ting af i trygge rammer blandt folk der - uanset køn og køb/salg - er mere ligeværdige og frie til at være dem vi er når vi sælger eller køber sex.
Disse kvinders støtte og opbakning - og lejlighedsvist også ikke-kun-positive feedback og sparring om ting herinde, er da HELT afgørende for hvor meget jeg skriver og om hvad og hvor meget jeg tager bladet fra munden.

Når det er sagt så var min første reaktion da jeg så tråden - som jeg ikke lige havde opdaget "FÅÅÅÅÅÅRK! Nu mangler vi da VIRKELIG en facepalm knap at trykke på" :lol: 
Da jeg så listen over hunnerne, blev jeg dog HELT rolig igen. 
For faaaaaaan hvor det ville være blevet en fuldstændigt vanvittig catfight hvis det ikke lige havde været DEN flok fruentimmere der er tale om her.
Var det her sat op i næsten enhver anden sammenhæng eller f.eks. arbejdsplads eller forening næsten noget som helst andet:
En mand lavede et "Sæt-kryds-ved-din-yndlings-kantinedame her - hvem har den pæneste håndskrift på tavlen med dagens menu?" opslag og satte det på opslagstavlen eller på herretoilettet (som eksempel) ville der FANDME ik være mange af både de nominerede kvinder og de ikke-nominerede der ikke var blodige dagen efter årets julefrokost pga. kamp til døden. Daaaaaaaamn!
Det er dælenduskeme heldigt at de nominerede er en del af et sammentømret netværk af hunner, hvor vi heldigvis HAR mødt hinanden i virkelighedens verden og ser hinanden som støtter og kolleger og ingen har æresplads. Vores "netværk" bærer i allerhøjeste grad præg af at ALLE bidrager med noget og der er IKKE koldt på toppen kan jeg afsløre. 

Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Det anvendte kriterie har som nævnt været dagens mest populære bidragsyder på EG året igennem

Hmm... kan det nu også passe? Altså det med mest populære. Sådan som jeg forstår dette "reputation points system" er det blot antal reaktioner markeret med et klik på en smiley, og ikke kun de positive blå like-hjerter der tæller med. Eller hvad? 
Altså de dersens "vred" "sørgelig" "forvirret" tæller også med, tænker jeg? 
Selv latter-smiley knappen bliver da lejlighedsvist brugt som i "jeg klasker mig på lårene af grin fordi det er så latterligt det du skriver" i praksis.
Har jeg ret i min antagelse så er der vel egentlig  3 ikke-så-fed-en-reaktion-knapper og 1 griner som kan være både "det er sjovt" og "hånlig latter" og så en enkelt udelt positiv like-knap som er det blå hjerte. 
Så med halvanden "popularitets-knapper" og 2 en halv "upopularitets-knapper" - så kunne en god argumentør måske påstå at det lige så godt kunne være de mest UPOPULÆRE skribenter der kan stemmes på :P 
I øvrigt er det nok ikke uundgåeligt at dem der har har skrevet meget er dem der har fået flest reaktioner. 

Jeg har ofte savnet en "facepalm"-knap f.eks.
Så jeg forestiller mig at hvis nogen f.eks. skrev noget RIGTIGT lort  en gang om ugen i snit og 108 medlemmer klikkede på "VRED" eller "SØRGELIG" eller "FACEPALM" smiley-knapperne, er jeg næsten sikker på at han eller hun ville være på listen og dermed IKKE den mest populære. Eller har jeg misfattet systemet? Hvis nogen for en uge siden havde oprettet en ny profil og en gang i timen udtrukket en vinder blandt dem der klikkede og skrevet:
"Hvis du klikker på en af knapperne her i mit indlæg får du en gratis guffer i bilen på vej til arbejde hver morgen din kone har været på tværs hele næste år. Jeg står bag Circle K i Kampmannsgade hver tirsdag mellem kl. 13 og kl. 15 hvor du kan hente dit blæs" og vedhæftet og et frækt billede af en eller anden tilfældig tæskelækker Trunte - så ville det være en popularitetskonkurrence og SÅ ville der være kø hele vejen rundt om søerne både på Frederiksberg siden og på Kbh K siden - og Planetariets biograf ville ligne en god aften i Klub Kingo i gamle dage. :lol:

Den_glade_amatør skrev, for 14 timer siden:

Du bestemmer selv, hvad der skal ligge til grund for, hvor du placerer din stemme.

Jeg har stemt på @Liv og @Bananas fordi deres profilbilleder har de pæneste billeder og klareste farver :wub: 

Kærligst, Eva <3

PS: Det aller bedste for mig (mig mig mig og mig) ved denne afstemning er, at jeg faktisk er lettet over at jeg med mine mange kasketter efterhånden kun fremgår af EEN gang på listen og at det er med min debat-profil hvis jeg rent faktisk har ret i min antagelse at det ER en "Hvem har skrevet mest og fået flest reaktions-klik" og ikke en popularitetskonkurrence :D:P:rolleyes::mrgreen:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...