Hop til indhold
nicefyr333

Aalborg. Dansk, ung, våd og liderlig ung tøs

Recommended Posts

Henrico9220 skrev, for 4 timer siden:

Jeg hører så til en af dem der tænkte med pikken…fik betalt hende på forskud for overnatning 50% af 6000 kroner blev efter overførsel både blokeret på snap og på sms ( beskederne har jeg stadig)og har haft  mange profiler med storset samme tekst, hun er udelukkende i mine øjne en  bedrager.

Mvh

Henrico

har du ikke meldt hende så ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nicefyr333 skrev, for 2 timer siden:

har du ikke meldt hende så ? 

Nej det har jeg ikke, overvejede det på et tidspunkt, men havde også medlidenhed med hende af flere årsager,  havde kontakt med hende af flere omgange i 2023 over snap og sms i en 6 måneders periode og vi har kontakt igen for at se om vi kan finde en løsning. Ved hun har været ude i noget lort og forsøger at komme på ret køl igen. Der er flere ting i det end lige de 3000 jeg omtalte, men det bliver mellem hende og jeg. Pengene mangler jeg som sådan ikke, selv om det er sure lære penge når man tænker med pikken og har høj sexlyst…man har jo drifter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev også først med hende over snap, og sendte ansigts billeder frem og tilbage. Jeg kender også hendes fulde navn, men synes at det er synd for hende, så gjorde aldrig mere ved de 200 kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalb skrev, for 2 timer siden:

Jeg skrev også først med hende over snap, og sendte ansigts billeder frem og tilbage. Jeg kender også hendes fulde navn, men synes at det er synd for hende, så gjorde aldrig mere ved de 200 kr. 

Så det vi har lært og det vi kan forstå er . Pigen har det ikke nemt, det er træls. Men hun har snydt rigtig mange folk og benægtet det og lagt skylden over på personerne som beskyldte hende (med god grund). Så fordi hun har det svært er det ok hun bedrager, snyder, og tydeligvis ikke har tænkt sig at stoppe?. Meld hende til politiet og så kan det være hun kan få noget rigtigt hjælp den vej. Evt et forløb hos en prof. Ingen undskyldning for bedrageri, så vil jeg skide på hvor dårligt man har det. Hey jeg har det ikke godt, har haft det hårdt . Jeg vil bruge de næste uger på at snyde dig for din hårdtjente penge og når i opdager jeg har taget jeres penge så hav ondt af mig så jeg ikke skal betale dem tilbage tak, og hey, jeg vil gerne fortsætte mit scam nummer uden i ødelægger det for mig. MVH.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...