Guest Lsman Skrevet 24. December, 2023 http://www.seductiongirls.dk/pigerne/aicha/ Er der nogen der har været forbi og sagt hej eller besøgt Aicha, som har en form for anbefaling? Er hendes bryster ægte? Er hun pæn/smuk/cute/naboens datter/pivfræk? Er hun med på fransk til hende? Jeg tager mig sammen til et besøg, men det er lidt op ad bakke uden billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 24. December, 2023 Pigen er totaldebuterende så der måske ikke så stor sandsynlighed for at en af mænderne herinde har besøgt hende endnu.. Jeg kan se hun havde sin første vagt d. 19 december.. Hvad angår ægte bryster så det sjældent en B skål man vælger hvis man alligevel er ved at få puttet noget i er min erfaring.. Det selvfølgelig ingen garanti men hvis det er vigtigt for dig så kan jeg garanterer dig for at pigens tele kan informerer dig om dette hvis du ringer ned på hendes vagt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 24. December, 2023 @JenniferRomantica tager du lige en for holdet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 311 Skrevet 5. Januar Anyone with a contribution? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 5. Januar Hvis man ikke får svar må man jo selv besøge pigen og skrive en anmeldelse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 311 Skrevet 5. Januar ppd skrev, for 4 timer siden: Hvis man ikke får svar må man jo selv besøge pigen og skrive en anmeldelse ? Så lærte jeg noget nyt... om dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg