Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har gennem længere tid, fulgt med herinde og overvejet at prøve en glædespige og en dag på annoncelight faldt jeg så over Ann Sofie - Klartilpik. Et kort møde i min bil med et vådt blow. Jeg skrev til hende og fik hurtigt svar tilbage. Nogle mails blev udvekslet og en aftale sat i stand et par dage senere. Hun var virkelig sød og havde vildt god energi i hendes beskeder, så det gav en smule ro på mine nerver.

På dagen kørte jeg mod det  aftale sted og parkerede bilen. Et kort øjeblik nåede jeg lige at tænke, "hvad er det jeg har gang i, aner jo ikke hvem det er, eller om jeg bliver røvet". Kort efter kom en bil mod mig, vinkede og gav tegn til, at jeg skulle følge med. Vi kørte et lille stykke videre og bilen parkerede, det samme gjorde jeg. Ud af bilen trådte en kvinde, høj og slank, iført en slags kåbe, som stod åben, så der var udsyn til hendes smukke krop og lingeri. Det sitrede og dunkede i mig. Hun åbnede døren og satte sig ind. Smilede og vi hilste på hinanden. Hun blottede hendes smukke bryster og satte sig så jeg kunne sutte og slikke løs. Tag fat og røre. Vanvittigt smukke, store, faste og fyldige. Hun trak sig lidt tilbage og knappede mine bukser op og lod hendes tung glide op og ned af min allerede stive pik. Slikkede mine nosser hvorefter hun slugte min pik. Suttede grådigt og vådt. vekslede mellem at slikke mine nosser og køre hendes læber op og ned langs skafter. Så lækkert!

Vi talte frækt undervejs, og jeg spurgte hende hvor mange pikke hun havde suttet til aften, hvorefter hun svarede otte. Det tændte mig bare endnu mere. Fuck hun var fræk og kinky.

Jeg kom hårdt i hendes mund og ud over hendes læber. Hun lå, så jeg havde det bedste udsyn.

Vi snakkede lidt og pludselig var hun væk. Bilen var helt dugget til, så ingen kunne se ind eller ud. Fantastisk oplevelse.

Tak Ann Sofie - Håber snart jeg skal ud at køre igen med dig ved min side.

Redigeret af Bryan Mills
Overskrift

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klartilpik skrev, 1 time siden:

Det er mig der siger tak for din dejlige pik og sperm :P nyder hver gang at være beskidt og kinky med dig - glæder mig allerede til næste gang jeg skal sluge din skønne pik :P

Håber du snart er klar til hygge igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klartilpik skrev, for 22 timer siden:

Det er mig der siger tak for din dejlige pik og sperm :P nyder hver gang at være beskidt og kinky med dig - glæder mig allerede til næste gang jeg skal sluge din skønne pik :P

Har du en annonce, eller er det kun PoulPik der skal besøge dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej :) 

jeg annoncerer kun i AL når jeg er på - enten med bil blow eller jeg er til at træffe på hotel :) priser på mine ydelser står under min profil klartilpik her på Eroguide - 

knus 

Ann Sofie 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klartilpik skrev, for 43 minutter siden:

Hej :) 

jeg annoncerer kun i AL når jeg er på - enten med bil blow eller jeg er til at træffe på hotel :) priser på mine ydelser står under min profil klartilpik her på Eroguide - 

knus 

Ann Sofie 

Jeg kan ikke se nogle priser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
AlfaN skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kan ikke se nogle priser. 

Der står ellers klart og tydeligt:

Mine priser
30 min blidt kr. 1.500,-
Mega fransk kr. 500,-

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Der står ellers klart og tydeligt:

Mine priser
30 min blidt kr. 1.500,-
Mega fransk kr. 500,-

Har hun billedwr..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

35 år gammel ifølge hendes annonce. Dvs nok nærmere 45 år, hvis man ellers lægger de danske pigers annoncerede “fakta” til grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, for 2 timer siden:

35 år gammel ifølge hendes annonce. Dvs nok nærmere 45 år, hvis man ellers lægger de danske pigers annoncerede “fakta” til grund.

Hvis hun er 45 så holder hun sig ekstremt godt. De 35 er nok ret præcist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, den 29.12.2023 at 13:52:

Hun er bestemt ikke en dag over 35, hvis noget, så har hun løjet sig ældre. Tror de 35 passer ret godt. Smukt ansigt, hud og fik jeg nævnt de smukkeste fyldige bryster og fineste hud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er lige her :)

https://annoncelight.dk/showad/361484

husk lige at skriv i en ordentlig venlig tone :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
newmoon skrev, for 22 minutter siden:

husk lige at skriv i en ordentlig venlig tone :)

Yes sir, tak for link, men venligst husk lige at gøre det klikbart ;):

https://annoncelight.dk/showad/361484

Redigeret af Cruise
Glemte et vigtig ord; venligst!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...