Hop til indhold
AnonymUng4700

Dejligt besøg hos Julie i Vordingborg

Recommended Posts

Hej Eroguide,

Efter et par juledage med tonsvis af mad og samvær med familien havde jeg behov for at koble af.
Her kom annoncelight til undsætning, selvom udvalget hen af dagen var lidt kedeligt.
Pludselig faldt jeg over Julie, https://annoncelight.dk/showad/345420, som på daværende tidspunkt var i Vordingborg.

Utrolig køn pige, så hende fik jeg en aftale i stand med efter lidt skriveri frem og tilbage, hvor jeg fik bestilt 30 minutter i hendes selskab. 
- Hun var superhurtig med svar på sms.

Jeg møder op, hvor hun har fortalt mig. Inden da skal jeg sende et billede af området som bevis på, at jeg er tilstede.
Hvorefter jeg får de sidste instrukser og kan finde frem til hendes sted.
Jeg ønsker ikke at fortælle nærmere om placeringen, men det er diskret og meget nemt at finde frem til. Kæmpe plus for mig.

Jeg finder frem til hende, døren åbnes og Julie tager pænt imod mig. Utrolig sød og imødekommende, også overfor en halvnervøs fyr som jeg. :-)

Selve akten var ganske fin, hun var frisk på lidt af hvert. Desværre var jeg allerede til en start under blowjob ved at komme, så jeg måtte være påpasselig resten af tiden.
Men det er trods alt ikke hendes skyld. :)

Hendes billeder er ganske visende for, hvordan hun ser ud IRL, men måske en anelse mindre kvabset IRL.
Men hun er med længder den lækreste glædespige, jeg har besøgt. - Og hun bliver med garanti besøgt af mig igen.

Bestemt anbefalelsesværdig, gi' los, gutter. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 30 minutter siden:

Har overvejet et besøg af et par omgange men det kommer ikke til at ske hendes ekstra ydelser er stukket fuldstændigt af efter min mening.  

Synes priserne er meget rimelige. Men for mig er langt de fleste ekstraydelser også ligegyldige.
Jeg tilkøbte uden kondom. Ville da gerne have haft afsluttet i munden på hende, men der blev jeg for nærig :-D
Jeg måtte nøjes med udover de flotte bryster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AnonymUng4700 skrev, for 2 timer siden:

Synes priserne er meget rimelige. Men for mig er langt de fleste ekstraydelser også ligegyldige.
Jeg tilkøbte uden kondom. Ville da gerne have haft afsluttet i munden på hende, men der blev jeg for nærig :-D
Jeg måtte nøjes med udover de flotte bryster.

Og det er helt fair hvis man vil betale det det det koster jeg er bare uenig i at det er fair feks 200 kr for sorte kys til hende altså at betale ekstra for at gøre noget der giver hende nydelse ;)

For hundreds kroner mere kan jeg hos en af mine Danske yndlings GP er få samme tid og kaste mig ud i forskellige former for sex der så her kommer op på 800-1000 kr oveni hatten i ekstra ydelser :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for den fine anmeldelse. Man bliver altid glad når man læser sådan en:wub: 

Dejligt du valgte af koble af fra alt det julemad hos mig, sætter jeg pris på:P Nogen gange er det dét der skal til for at få det afslappet på sådan en tid:wub:

Det var super hyggeligt og du er mere end velkommen igen. Skal nok være ligeså imødekommende OG sød igen, bare rolig :P Din nervøsitet skal jeg nok hjælpe af med :rolleyes:

Er slet ikke vant til at skrive herinde og svare på sådan en sød anmeldelse men nu prøvede jeg alligevel ^_^

Nu har jeg endelig oprettet en EG profil, så nu kan jeg endelig svare på de forskellige opslag der bliver lavet :P 

Og beklager altså hvis der er en del stave/grammatikfejl.. Men døjer med ordblindhed :wacko:<3

Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

For hundreds kroner mere kan jeg hos en af mine Danske yndlings GP er få samme tid og kaste mig ud i forskellige former for sex der så her kommer op på 800-1000 kr oveni hatten i ekstra ydelser :shock:

Jeg er igang med ar rydde op i mine ekstra ydelser og lave mine service anderledes, netop fordi det har stukket lidt af..:ph34r:  (Indrømmer jeg gerne). Men jeg gør mig bedste:unsure:. Vi alle er dog meget forskellige i denne branche.^_^ Men hvis du har overvejet et besøg, så skriv endelig til mig, så kan vi jo tage den derfra. Er sikker på vi kan finde en god løsning:wub:

Redigeret af Julie AngelGirl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julie AngelGirl skrev, for 2 timer siden:

Nu har jeg endelig oprettet en EG profil, så nu kan jeg endelig svare på de forskellige opslag der bliver lavet

Velkommen til :D så kan du også nyde rosen fra de gode anmeldelser du får. 

Julie AngelGirl skrev, for 2 timer siden:

Jeg er igang med ar rydde op i mine ekstra ydelser og lave mine service anderledes, netop fordi det har stukket lidt af..:ph34r:  (Indrømmer jeg gerne). Men jeg gør mig bedste:unsure:. Vi alle er dog meget forskellige i denne branche.^_^ Men hvis du har overvejet et besøg, så skriv endelig til mig, så kan vi jo tage den derfra. Er sikker på vi kan finde en god løsning:wub:

Tak for svaret @Julie AngelGirl det er pænt af dig jeg har sendt dig en privatbesked også da du som ny med ny profil er begrænset midlertidigt i hvor mange indlæg du kan skrive. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu da @Julie AngelGirl har justeret sin annonce og de mange ekstra ydelser der var før så røg min eneste dårlige undskyldning og grund til ikke at besøge hende :shock: og hun er sikkert helt fantastisk og en skøn aftale og så bliver jeg nok nød til at lave en anmeldelse også. 

Tarvelige tricks Julie ;) :lol: :P <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden:

Tak for svaret @Julie AngelGirl det er pænt af dig jeg har sendt dig en privatbesked også da du som ny med ny profil er begrænset midlertidigt i hvor mange indlæg du kan skrive.

Selv tak da;) Finder ud af på et tidspunkt om det siger stop og jeg så ikke kan sende mere.. Mon dog:ph34r:

Dillermand Junior skrev, for 31 minutter siden:

Tarvelige tricks Julie 

Ja det beklager jeg.. Men havde tænkt på længe at gøre min profil lidt mere interessant og prøve andre ting.. Skulle bare liiiige tage mig sammen:D

Men du må endelig bare sige til, så er jeg sikker på vi kan finde på noget hyggeligt sammen:wub: Mon ikke?:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre er min oplevelse med hende meget kontrastfyldt ift. hvad jeg ellers kan finde af anmeldelser.

Jeg fik forlagt påstanden tilbage i december sidste år (af en dansk glædespige) at hun var af den holdning at man som sexkøber skulle købe dansk for at sikre sig at man ikke støttede menneskehandel med kvinder som ikke gjorde det frivilligt / ikke havde det godt. Min egen oplevelse som jeg tager med fra besøget hos Julie, er at dansk ikke er et kvalitetsstempel eller at pigen du møder op til gør det af lyst. Jeg oplevede i hvert fald stemningen var helt off ellers var der bare ingen kemi.

Uden det skal lyde som et personangreb. Ja hendes priser er konkurrencedygtige ift. udenlandske kvinder. Men det gør nævnte kvalitetsstempel i at købe dansk, er lidt en fis i hornlygte, når værelset ikke dufter rent og hun har en underlæggende svedlugt. Jeg havde meget svært ved at være tændt i situationen og det hele virkede meget mekanisk. Det er super fint at være obs på gæsten, men oplevede at spørgsmålene hvordan jeg ønskede dit og dat, havde den modsatte effekt. Dette er selvfølgelig en personlig præference. 

Det var en engangsoplevelse og spildte penge for mit vedkommende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg beklager det ikke gik som forventet. Jeg yder mine bedste ydelser som muligt for at gøre os begge tilfredse. Synes der noget meget underligt i besked som ikke giver helt mening men det vil jeg ikke komme ind på da jeg ikke synes/bruger eroguide så meget. (Menneskehandel)

Jeg gør det fordi jeg selv vil og ikke mindst nyder det, så lidt vildt at skrive der noget menneskehandel indover her.:wacko:

Og virkelig øv du ikke skriver det til mig over sms så jeg kan give en undskyldning på den service da det ikke lige var dig. Eller at kemien ikke var der.<3

Jeg tager bad før og efter hver besøg så der utrolig meget jeg ikke forstår her.

Jeg spørger altid mine kunder hvis der noget de ønsker da jeg oplever og læser meget omkring at folk misser nogen af de ting de rent faktisk kommer for.:)

En ting der undre mig rigtig meget er, at du har skrevet din anmeldelse på de fleste af min eroguides.. Og det forstår jeg ikke helt? 
Synes jeg virker rigtig spøjst..:wacko:

Jeg kan ikke gøre alle tilfredse selvom jeg ville ønske det men jeg vil sige tak for besøget og tak for anmeldelsen ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julie AngelGirl skrev, for 45 minutter siden:

Og virkelig øv du ikke skriver det til mig over sms så jeg kan give en undskyldning på den service da det ikke lige var dig. Eller at kemien ikke var der.<3

Det jo netop det, det her Forum er til… at nuancere oplevelserne hos div piger. Havde han sendt dig en sms, så havde vi andre ikke vidst at der også var nogen der havde netop denne oplevelse. 
Så det er perfekt at han skriver det her.

I piger behøver bestemt ikke at kommentere på jeres anmeldelser, hverken de gode eller dårlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 3 minutter siden:

Det jo netop det, det her Forum er til… at nuancere oplevelserne hos div piger. Havde han sendt dig en sms, så havde vi andre ikke vidst at der også var nogen der havde netop denne oplevelse. 
Så det er perfekt at han skriver det her.

Kan jeg godt se, og det giver fin mening:)

Er ny herinde så lærer endnu.

Men en sms ville stadigvæk have været rart så jeg evt kunne skrive en undskyldning på ikke den perfekte service. Min mening og sådan jeg er.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julie AngelGirl skrev, 1 time siden:

Synes der noget meget underligt i besked som ikke giver helt mening men det vil jeg ikke komme ind på da jeg ikke synes/bruger eroguide så meget. (Menneskehandel)

Det var blot for at konkludere på den påstand, at udenlandske glædespiger lever en mindre ulykkelig tilværelse. Og dansk ikke er et kvalitetsstempel. 

Nu skal det med rette siges at fordelingen mellem danske og udenlandske glædespiger jeg har været sammen med ikke er fordelt 50/50. Men jeg har klart haft flere oplevelser med danske kvinder end udenlandske hvor jeg stod med det indtryk at det der var noget ulykkeligt bagved facaden.  
Måske var det bare vores manglende kemi.  
Jeg gik der om ikke andet derfra med en wauw oplevelse og at pengene var godt brugte. 

Redigeret af McLovin

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 50 minutter siden:

Det var blot for at konkludere på den påstand, at udenlandske glædespiger lever en mindre ulykkelig tilværelse.

Nu skal det med rette siges at fordelingen mellem danske og udenlandske glædespiger jeg har været sammen med ikke er fordelt 50/50. Men jeg har klart haft flere oplevelser med danske kvinder end udenlandske hvor jeg stod med det indtryk at det der var noget ulykkeligt bagved facaden.  
Måske var det bare vores manglende kemi.  
Jeg gik der om ikke andet derfra med en wauw oplevelse og at pengene var godt brugte. 

Okay så er jeg helt med.. Beklager hvis jeg misforstod noget.. 

Det skal siges, mine svar er ALDRIG onde ment, jeg har bare svært ved at udtrykke mig og det kan være et kæmpe minus for mig generelt i hverdagen. Så det beklager jeg meget!..

Tror jeg skal holde tilbage med mine svar herinde fordi når jeg er ordblind kan jeg læse beskeder på en helt anden måde end de faktisk skal forståes.:wacko::P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...